2013-07-28, 21:33
Medlem
Class1cs avatar
Hejhej.

Ska åka till Spanien precis när jag ska börja med Nolvan. Bara under 4 dagar så jag behöver bara få med mig 4st. Tror ni att det är bäst att ha dom i en påse vid ballen eller att lägga in dom i necessären?
Egna erfarenheter?

Mvh!
Citera
2013-07-28, 21:46
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
Hejhej.

Ska åka till Spanien precis när jag ska börja med Nolvan. Bara under 4 dagar så jag behöver bara få med mig 4st. Tror ni att det är bäst att ha dom i en påse vid ballen eller att lägga in dom i necessären?
Egna erfarenheter?

Mvh!

Tog med Letro, Nolva och arimidex när jag flög till Italien för en månad sen. Ner med tabsen i necessären och kör bara. Har aldrig någonsin blivit kollad när jag kommit fram till semesterlandet vart jag än varit runt medelhavet. Större risk att bli kollad när man kommer hem.
Citera
2013-07-29, 03:37
Medlem
Vilken är den största massbyggaren, vilka prepp och combo hade ni kört?

Skulle ni köra 500mg testo och 500 mg deca i stället för enbart 1000 testo t:ex.
Citera
2013-07-29, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yvol
Vilken är den största massbyggaren, vilka prepp och combo hade ni kört?

Skulle ni köra 500mg testo och 500 mg deca i stället för enbart 1000 testo t:ex.

Skulle nog kört det första alternativet (förutsätter att du testat något av preppen innan).

Förstår inte riktigt vad du söker för svar till din ursprungsfråga, dock, då allt beror på dos och prepp. Den absolut bästa kombon som jag kört bestod av tren a, nandro d, testo e och dbol + insulin.
Citera
2013-07-29, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Skulle nog kört det första alternativet (förutsätter att du testat något av preppen innan).

Förstår inte riktigt vad du söker för svar till din ursprungsfråga, dock, då allt beror på dos och prepp. Den absolut bästa kombon som jag kört bestod av tren a, nandro d, testo e och dbol + insulin.

Ja jag har kört båda förut.

Jag söker bara erfarenheter, och jag får tacka för din
Citera
2013-07-29, 11:04
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yvol
Ja jag har kört båda förut.

Jag söker bara erfarenheter, och jag får tacka för din
Fast om det bara är erfarenheter du är ute efter så är det ju bra mycket mer än preppen som bestämmer hur mycket man får ut av en viss kur...
Citera
2013-07-29, 14:12
Medlem
Class1cs avatar
Låg på testo E i tre månader. Kört 5000iu HCG efter kur nu. Jag har 5000iu till, ska jag bruka den också för att snabbare få igång min egenproduktion eller är 10000iu efter en ganska kort kur slöseri?
Finns det nackdelar med att bruka 10000iu istället för 5000?
Obs: Blev väldigt nedstängd under kuren

MVH
Citera
2013-07-29, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Fast om det bara är erfarenheter du är ute efter så är det ju bra mycket mer än preppen som bestämmer hur mycket man får ut av en viss kur...

Självklart är de så, men att läsa om vad andra tycker kan vara nyttigt det med
Citera
2013-07-29, 23:35
Medlem
Class1cs avatar
Börjar göra lite ont i kulorna nu när jag ligger i sängen. Typ som att
Någon trycker på dom. Tecken på att dom växer igen?
Citera
2013-07-29, 23:42
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
Börjar göra lite ont i kulorna nu när jag ligger i sängen. Typ som att
Någon trycker på dom. Tecken på att dom växer igen?

Mycket möjligt
Citera
2013-07-30, 04:50
Medlem
MaxOn123s avatar
Tjena gubbar,

Avslutade min första kur för någon månad sen och tänkte hoppa på en ny om 1-2 månader förhoppningsvis. Den bestod av testo e e4d + 30-40/50 dbol. Gick fint, håller på att deffa nu fram tills kurstart för att satsa på j#vligt mycket massa som ska byggas.

Funderar på att köra i minst 3mån, men dosen samt prepp är det jag är lite osäker på. Funderar på testo e 500mg e4d-e5d? Förstår att resultatet är till stor del baserad på dosen, men vill givetvis få ut så mycket som möjligt. Orala är jag inte så sugen på då det sabbade en j#vla mycket sist, och det var vad mina tester samt läkare påpekade. Tren vill jag nog skippa då jag inte kommit till den nivån och jag skyndar inte. Men tanke på detta, ska jag nöja mig med en testo e kur på 700 eller 850mg/v dos? Man är ju så sugen på något annat...

Nå, vad sägs?

Mvh
Citera
2013-07-30, 17:54
Medlem
Tjenare, jag har inte riktigt fattat detta med oljorna. Hur många sådana här skulle jag behöva köpa om jag ska sätta 500 mg/e5d i 12 veckor.

Primabolan Depot 100mg/ml 10stx1ml 1500kr

Snälla, inge tjaffs om att jag är för okunnig för att ta steroider, inte tänkt gjort det på några iaf så. Ser detta som det bästa sättet att lära mig hur det funkar. Och när jag får reda på det här så kommer jag nog kunna räkna ut själv detta själv sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in