Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-29, 00:47
  #1
Avstängd
Kolla på Eric saades Låt Popular i länken nedan!
Det är ett bevis på att han sålt sin själ till djävulen!(för att få ett skrivkontrakt och bli känd och rik)
Kolla på Bakgrunden!!! först visar dom Illuminati ögan! Sen Illuminati triangeln! och störst av allt kolla på 2:01 så visar dom Ögan I Triangeln!!! Och kolla på 1:36 - 1:39 innan han tar ner handen så gör han djävulens tecken... Och på 1:52 så (sänder Illuminati ögat signaler till folket,alla över 100 Miljoner som kollar Live?) sen kort därefter så ser man Illuminati Ögat i Illuminati triangeln!!! Kolla med HD! behövs det mer bevis än detta?!?! Illuminati symbolen är en triangel med ett öga i! googla så får ni se för er som inte vet!

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=Vb5WeaW7FA8

Jag är nog den första i Sverige/Världen som upptäckt det...alla mina kompisar blev shockade!

Någon som vet om illuminati som forskat lite och så borde veta att det är EXTREMT starka bevis att(musik industrin...?) är Illuminati...
__________________
Senast redigerad av TrippleGreenX 2013-07-29 kl. 01:30.
Citera
2013-07-29, 00:56
  #2
Medlem
SnakePlissskens avatar
Nej. Ögat är inget öga och triangeln är uppochned...
Citera
2013-07-29, 01:06
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej. Ögat är inget öga och triangeln är uppochned...

Lol så du menar att hela är ett sammanträffande? kolla noga? vet du ens vad Illuminati är?
Citera
2013-07-29, 01:15
  #4
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Lol så du menar att hela är ett sammanträffande? kolla noga? vet du ens vad Illuminati är?

Ja jag vet mycket väl att Illuminati inte finns, men det var väl inte vad tråden handlade om? Jag har kollat din länk och det är en uppochnedvänd triangel med en boll i.. Har absolut ingenting med det allseende ögat att göra.

Jag har tidigare bett andra foliehattar att plocka fram en video som INTE som inte har några Illuminati-symboler. Hittills har ingen lyckats - det blir lätt så när foliehattar väljer att tolka precis allting som symboler. Trianglar, röda klänningar, endast ett öga i bild, ok-tecknet med handen etc etc, all skit ska visst tolkas som bevis för Illuminati...
Citera
2013-07-29, 01:33
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja jag vet mycket väl att Illuminati inte finns, men det var väl inte vad tråden handlade om? Jag har kollat din länk och det är en uppochnedvänd triangel med en boll i.. Har absolut ingenting med det allseende ögat att göra.

Jag har tidigare bett andra foliehattar att plocka fram en video som INTE som inte har några Illuminati-symboler. Hittills har ingen lyckats - det blir lätt så när foliehattar väljer att tolka precis allting som symboler. Trianglar, röda klänningar, endast ett öga i bild, ok-tecknet med handen etc etc, all skit ska visst tolkas som bevis för Illuminati...

Varför skulle han ha en upp och ned vänd triangel? och en boll i? som liknar en illuminati triangel? vad är meningen?!!

Klart att Illuminati finns! bara du som inte ens vet vad Illuminati är eller hur dom håller på att ta över världen...Hela musik industrin,Hollywood,Usa är Illuminati...

Gå och gör lite research om illuminati sen kom tillbaka! för just nu känns det som om jag pratar med en pappegoja som hört några ord och upprepar dom och som inte kan någon om ämnet!
Citera
2013-07-29, 01:38
  #6
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Varför skulle han ha en upp och ned vänd triangel? och en boll i? som liknar en illuminati triangel? vad är meningen?!!

Klart att Illuminati finns! bara du som inte ens vet vad Illuminati är eller hur dom håller på att ta över världen...Hela musik industrin,Hollywood,Usa är Illuminati...

Gå och gör lite research om illuminati sen kom tillbaka! för just nu känns det som om jag pratar med en pappegoja som hört några ord och upprepar dom och som inte kan någon om ämnet!
Vad skulle han ha då? En cirkel med en fyrkant? Hade du blivit gladare då?
Det som tror på den här musikindustri-Illuminatikopplingen har ju hittills aldrig lyckats komma upp med vare sig bevis eller ens en god anledning till det hela.
Har du t.ex lyckats hitta nån video som INTE kan tolkas som Illuminati än? Konspirationsteoretikerna har helt enkelt valt att tolka nästan allt som Illuminatisymboler, ni ser spöken som inte finns!
Citera
2013-07-29, 01:44
  #7
Medlem
Slaughtereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Varför skulle han ha en upp och ned vänd triangel? och en boll i? som liknar en illuminati triangel? vad är meningen?!!

Klart att Illuminati finns! bara du som inte ens vet vad Illuminati är eller hur dom håller på att ta över världen...Hela musik industrin,Hollywood,Usa är Illuminati...

Gå och gör lite research om illuminati sen kom tillbaka! för just nu känns det som om jag pratar med en pappegoja som hört några ord och upprepar dom och som inte kan någon om ämnet!

Hela musikindustrin? Vilket skämt.
Finns inget riktigt metal/rockband som böjt sig ner för Illuminati.
Citera
2013-07-29, 01:53
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slaughtered
Hela musikindustrin? Vilket skämt.
Finns inget riktigt metal/rockband som böjt sig ner för Illuminati.

HAHAHAH du vet inte vad du snackar om! alla metal/Rockband är kända just för dom sålt sin själ till djävulen! haha du vet ju inte ens vad Illuminati är?!?!? just go and do some research and come back!
Citera
2013-07-29, 02:03
  #9
Medlem
Slaughtereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
HAHAHAH du vet inte vad du snackar om! alla metal/Rockband är kända just för dom sålt sin själ till djävulen! haha du vet ju inte ens vad Illuminati är?!?!? just go and do some research and come back!

Alla metal och rockband är kända för att ha sålt sina själar till djävulen? Äre det du kallar Illuminati? Du har kollat alldeles för mycket på MTV. Vet du vad Illuminati är för något? 30 seconds to mars, Jay-Z, Beyonce är deras slavar. Iron Maiden, System of a Down och t.ex. Rammstein är med i Illuminati? No fucking way!!!!

EDIT: Jag har sålt min själ till djävulen (tror ändå inte på Gud). Betyder det
att jag är med i Illuminati? Nej för jag valde själv att göra det, tack....
__________________
Senast redigerad av Slaughtered 2013-07-29 kl. 02:09.
Citera
2013-07-29, 02:10
  #10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaughtered
?..Jag har sålt min själ till djävulen (tror ändå inte på Gud). Betyder det
att jag är med i Illuminati? Nej för jag valde själv att göra det, tack....

Vad fick du betalt?
Citera
2013-07-29, 02:15
  #11
Medlem
Slaughtereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad fick du betalt?

Det är långsiktigt, något som växer med tiden.
  • Hälsa (inte varit sjuk på över 7 år)
  • Publicitet (jobbar med mitt största intresse)
  • Ekonomisk trygghet. (Den är väl på gång, haha.)
Citera
2013-07-29, 02:20
  #12
Medlem
Gregurtdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaughtered
Alla metal och rockband är kända för att ha sålt sina själar till djävulen? Äre det du kallar Illuminati? Du har kollat alldeles för mycket på MTV. Vet du vad Illuminati är för något? 30 seconds to mars, Jay-Z, Beyonce är deras slavar. Iron Maiden, System of a Down och t.ex. Rammstein är med i Illuminati? No fucking way!!!!

EDIT: Jag har sålt min själ till djävulen (tror ändå inte på Gud). Betyder det
att jag är med i Illuminati? Nej för jag valde själv att göra det, tack....

Iron Maiden och System Of A Down är fan dem sista som skulle göra något sådant!

Men man behöver ju dock bekvämt nog ej oroa sig då något sådant förbund ej existerar, vet någon vart myten om Illuminati uppstod?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback