2013-07-29, 02:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregurtdenstore
Iron Maiden och System Of A Down är fan dem sista som skulle göra något sådant!

Men man behöver ju dock bekvämt nog ej oroa sig då något sådant förbund ej existerar, vet någon vart myten om Illuminati uppstod?

Illuminati fanns ju på riktigt i slutet av 1700-talet (grundat av Adam Weishaupt), men det som diskuteras idag är nog mest svallvågor från Dan Browns böcker (da Vinci-koden etc).
Citera
2013-07-29, 03:23
Medlem
Kissa och gå och lägg dig
Citera
2013-07-29, 03:23
Medlem
"sålt sin själ till djävulen".

Ja, vad ska man säga mer än foliehatt på.
Citera
2013-07-29, 04:24
Medlem
helt underbart. detta gjorde min kväll. illuminatiförespråkaren TrippleGreenX konverterar oss alla till the new world order.
Citera
2013-07-29, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad skulle han ha då? En cirkel med en fyrkant? Hade du blivit gladare då?
Det som tror på den här musikindustri-Illuminatikopplingen har ju hittills aldrig lyckats komma upp med vare sig bevis eller ens en god anledning till det hela.
Har du t.ex lyckats hitta nån video som INTE kan tolkas som Illuminati än? Konspirationsteoretikerna har helt enkelt valt att tolka nästan allt som Illuminatisymboler, ni ser spöken som inte finns!

SE DENNA VIDEO: KANYE WEST ERKÄNNER SATT HAN SÅLT SIN SJÄL TILL DJÄVULEN!!! VAD HAR DU ATT SÄGA OM DET?!?

LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=bbmiOBN3U7Y
Citera
2013-07-29, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av novacane
helt underbart. detta gjorde min kväll. illuminatiförespråkaren TrippleGreenX konverterar oss alla till the new world order.

SE DENNA VIDEO: KANYE WEST ERKÄNNER SATT HAN SÅLT SIN SJÄL TILL DJÄVULEN!!! VAD HAR DU ATT SÄGA OM DET?!?

Citera
2013-07-29, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX

Asså du verkar behöva vård. Han sa det ja men du tror inte bara det va nåt han sa för att få en snygg freestyle? Och att eminem petar in 666 är samma sak. Sen har han nog i baktanke att det kan bli diskussion och det är ju kul..

Illuminate sa att MJ hade sagt det i en låt. Kikade upp låten. Det MJ gör är att han räknar upp saker han göt för en kvinna. "Jag gör vad som helst för dig. Jag skulle till och med sälja min själ till djävulen".

Så skärp dig haschtomte. Släck jointen och ta en tupplur.
Citera
2013-10-27, 01:33
Bannlyst
För er som inte vet det är ett öga med en upp och ner vänd triangel det onda ögat. Nuff said.
Citera
2013-10-27, 01:47
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeharfallit
För er som inte vet det är ett öga med en upp och ner vänd triangel det onda ögat. Nuff said.

Källa på det!
Citera
2013-10-27, 13:16
Medlem
Om Eric Saade upptas i denna "elit" så har standarden verkligen sjunkit.
Citera
2013-11-07, 11:35
Medlem
Vem bryr sig om Erik har med ett öga i sin video, han gör det för att få gratis marknadsföring för att såna som du sprider videon och skriker illuminati. Vem fan orkar höra på skräpet ens?
Citera
2013-11-15, 15:58
Medlem
pranxters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Kolla på Eric saades Låt Popular i länken nedan!
Det är ett bevis på att han sålt sin själ till djävulen!(för att få ett skrivkontrakt och bli känd och rik)
Kolla på Bakgrunden!!! först visar dom Illuminati ögan! Sen Illuminati triangeln! och störst av allt kolla på 2:01 så visar dom Ögan I Triangeln!!! Och kolla på 1:36 - 1:39 innan han tar ner handen så gör han djävulens tecken... Och på 1:52 så (sänder Illuminati ögat signaler till folket,alla över 100 Miljoner som kollar Live?) sen kort därefter så ser man Illuminati Ögat i Illuminati triangeln!!! Kolla med HD! behövs det mer bevis än detta?!?! Illuminati symbolen är en triangel med ett öga i! googla så får ni se för er som inte vet!

Länken: http://www.youtube.com/watch?v=Vb5WeaW7FA8

Jag är nog den första i Sverige/Världen som upptäckt det...alla mina kompisar blev shockade!

Någon som vet om illuminati som forskat lite och så borde veta att det är EXTREMT starka bevis att(musik industrin...?) är Illuminati...

Detta är ett av de starkaste bevis jag stött på. Jag blev som chockad. När jag kom till sans igen skrev jag det du läser nu, just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in