Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Du förstår inte. Jag behöver inte vara expert på allt mellan himmel och jord för att framföra detta. Jag har min speciella gåva som Gud gett mig och jag har min del och det är den jag framför här.
Jag gör det inte för att jag vill det eller tror att jag har någon vinning av det. Jag är tvungen, precis som en gravid som måste föda sitt barn. jag har inget val antingen går jag ut med det här eller så förgås jag. Vitsen är inte att ni alla måste förstå det. Men jag tänker inte låta barnet kvävas och dö därför måste jag ge svar. Jag kan ge svar. Svaret är att det matematiska bevis jag lagt fram måste få tala för sig själv. Men jag finner mig omgiven av argumentation som försöker avleda från detta.
Jag måste skydda barnet tills det kan stå på egna ben. Om det blir frågeställningar om matematikens väsen och att beviset kan ifrågasättas av det skälet är det en sak, den diskussionen får ske mellan er. Men mitt bevis är vad det är, och alla argument som vill kväva det eller döda det måste motas bort. Jag är inte här för att jag tycker om att argumentera och mina brister får ni ta på köpet.
Förstår allt du skriver och ser också att du trollar och glider undan topic, som innan.
Så jag slutar du får ha den infantila leken och spådomslekar, ditt eget tidsfördriv eller som en rolig patiens när det är trist att behöva stretcha hjärnan. Förstår att man kan få huvudvärk av stretching. du ska dock inte slänga det ifrån dig, det är inte min huvudvärk. Den kommer när du kräver beskattning eller betalning för det du säger.
Men du trollade i första inlägget och har erkänt att det är egna problem du tampas med, vilket är en förklaring jag nöjer mig med och så vill jag säga att lite mer ödmjukhet och kännedom om vetenskap och kunskap inte hade skadat, då du ändå visar en del förakt, men det har du säkert någon motivation till det också, det är dina egna bekymmer. Bekymmer har alla, men inte av samma slag och valör.
Gud existerar inte, finns enbart i viljan.