2013-07-28, 16:12
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja juste vad hände med den omtalade Kistan? Hittade man den eller kan den ha använts på något sätt, var ju ett resonemang kring det för ett tag sen?

Någon sa att den skulle åka och kolla har jag för mig? Men jag hittar inget om det nu när jag söker. Fan, jag vill veta om den står där.
Citera
2013-07-28, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Någon som vet om AJ har släkt i Flo och vad de i så fall har för efternamn?
Inte vad jag vet, kanske jag kan kolla upp det bättre. Dock vet jag att utav hans närmaste släkt är det bara modern som står på hans sida
Citera
2013-07-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja juste vad hände med den omtalade Kistan? Hittade man den eller kan den ha använts på något sätt, var ju ett resonemang kring det för ett tag sen?
Bubba kallad. Tycker nästan lite synd om den killen, han är totalt styrd av AJ. Det var honom jag hade i åtanke när jag tyckte polis kunde förhöra honom om vilka platser de brukar befinna sig på när de har friluftsliv tillsammans. En liten vek kille som fått en del stryk av Andreas.
Citera
2013-07-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Kvinnor fungerar helt tvärtom. De vill träffa en man och göra om honom. De tar en trasig man och vill förändra honom både psykiskt och fysiskt för att sedan kunna skryta för alla att det minsann var de som fick ordning på honom.

Det är därför AJ och andra hopplösa män attraherar kvinnor så mycket. ReimerDenYngre har en stor poäng med det som han skrev angående TB för en stund sedan.

Gud, jämföra ALLA kvinnor med TB. Tack för den... *facepalm*
Nej, det finns miljontals kvinnor runt jorden som ALDRIG skulle attraheras till en man som är kriminell och slår andra. Men vissa dras till de som påminner om ens egen skada, och ens egen far.

Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Områdets förmåga till att bli grävt i? Med Id@s spade?

Idas spade? Vad menar du nu, har hennes spade försvunnit? Väldigt nyfiken på att höra vad du menar när du nämner detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Alltså jag börjar tro att A.J "stuckit för att stanna".
Vad säger ni?

Jag är inte ens säker på att han ÄR utomlands...jag tar inte för givet att något han säger är sant, snarare tvärtom. Jag utgår ifrån att han ljuger för att manipulera, hela tiden. Men jag kan ha fel så klart.
Senast redigerad av Fuchsbau 2013-07-28 kl. 16:39.
Citera
2013-07-28, 16:39
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Någon sa att den skulle åka och kolla har jag för mig? Men jag hittar inget om det nu när jag söker. Fan, jag vill veta om den står där.
Den sista som var där ville inte in och kolla, då det var mitt på dagen, fick jag faktiskt i ett PM. Sen har det nog runnit ut i sanden. Det var väl ett par flickor i huset i samma veva.
Citera
2013-07-28, 16:40
Medlem
Måste oxå säga att AJ har säkerligen inte använt sig av nubbas hjälp då han vet att denn inte skulle kunna vara stark nog att genomföra något sådan. Han tänker på allt.
Citera
2013-07-28, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
Måste oxå säga att AJ har säkerligen inte använt sig av nubbas hjälp då han vet att denn inte skulle kunna vara stark nog att genomföra något sådan. Han tänker på allt.
BUBBA
Citera
2013-07-28, 16:49
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harkoll
Är hela västra götaland under masshypnos
Vi som ser det utifrån har lite svårt att se att den mannen tänker över huvud taget, med tanke på hans brottsregister och därmed åkt fast för.
Eller kan det vara att han är upptagen med att tänka på sig själv
Citera
2013-07-28, 16:55
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Skulle vilja veta hur de 3 "herrarna misstänkta" tänkt att rättsväsendet ska se ut om det grundas på "golare har inga polare". Den dagen en av deras nära råkar ut för något och alla håller tyst. Dyker AJ upp tror jag att han låter någon av de andra 2 ta fallet.

Off T: Varför försvinner det sidor? Nyss va jag på 1362 och sen blev det 1360.
De rensar väl lite i allt chattade som produceras i tråden... Detta är ju egentligen tänkt som ett diskussionsforum - inte realtidschatt.

Tråden skulle vinna på att vissa stannade upp och tänkte efter lite instället för att skriva ner varenda tanke som far genom hjärnan i en oavbruten ström från det de vaknar tills de faller i sömn...

Har man varit borta bara någon dag så tar det timmar att läsa ikapp. För nytillkomna måste det vara ganska omöjligt...
Citera
2013-07-28, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Han anhölls fredag för en vecka sedan, och efterlystes säkert i samma ögonblick
Han häktades onsdag morgon
Han efterlystes internationellt på torsdag kväll (tror jag)

you do the math...

Självrättelse !!

19/7 AJ anhölls fredag förmiddag för en vecka sedan, och efterlystes säkert i samma ögonblick
24/7 AJ häktades onsdag morgon
24/7 AJ efterlystes internationellt onsdag kväll

Och nu kan di göre matten rätt...
Citera
2013-07-28, 17:14
Medlem
Disasterbators avatar
Citat:
Vet ej men troligen inte. FH bor ju dock nära. Med en motorcykel går det ganska fort mellan Flo och Salstad.

Frågan är om dem har tagit vägen över Västra Tunhem upp på Hunneberg eller om dem har kommit från Flo hållet. Jag tror att dem har tagit sig från Ö Margaretavägen via Kardanvägen bort till Västra Tunhem och upp på Hunneberg. Det är kortaste vägen och det kan ske helt ostört. Trafiken bör vara obefintlig den tiden på dygnet.

Jag noterade att dem hade "missat" vägen till brandplatsen något vid första försöket, vilket kan tyda på att det var mörkt. Dem har kört bredvid. Volvon har tappat ena stänkskyddet vid ett ställe där dem verkar ha kört först. Hjulspår leder dit. Det finns inte en chans att det har hamnat där efter branden eftersom det hade smält i branden.

En del av ett däck låg kvar på platsen. Däckmönstret syntes väldigt bra på biten. Det var ganska mycket däckmönster kvar. Kan vara intressant om du följer spår i lera någonstans. Tog en bild.
Citera
2013-07-28, 17:22
Medlem
Citat:

Hade inte AJ själv någon anknytning till den bygden, uppväxt eller något.

Din undertext "en scoutkår från Bayern på älgsafari" är för jä*la bra.
Vet du att vissa inom extremhögern ser sig som en scoutkår, med en ledarfigur, med undergrupper som har olika beteckningar, liknande den riktiga scoutkåren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in