Citat:
Ursprungligen postat av
AgentJoyBoy
Att flirta ogenerat på gatan med tjejer är en dålig idé eftersom att det inte är kulturellt accepterat i Sverige. Det innebär med andra ord att risken är stor att man blir tagen för en påträngande sexualstörd och skapar obehag.
Däremot har jag inga problem med att vara flirtig, men det handlar snarare om att vara sublim än rakt på - och i rätt sammanhang. Att flirta handlar trots allt om att skapa goda vibbar, eller hur?
Kan inte riktigt hålla med där. vi lever i 2013 och inte 1926. Jag blir jävligt glad om en kille kommer fram till mig på stan och flörtar, även om det är en så dålig raggnings replik att jag nästan vill dö så är gesten i sig jävligt härlig att få.
Så jag skulle säga att det faktiskt händer väldigt ofta och antingen bor TS i en liten byhåla eller så är hon och hennes vänner helt enkelt inte särskilt attraktiva.
Har pratat om detta med väldigt många väninnor och nästan alla är på samma plan som jag där dom uppskattar det. Tror i regel dom flesta kvinnor blir glada av att få bekräftelse. Det beror helt klart på hur killen kommer fram, säger han bara fyfan va sexig du är så låter han självklart som en pervers jävel men att vara lite mer fin i kanten skulle kunna leda till byte av telefon nummer och en kväll under täcket hos många många tjejer.