2013-07-28, 01:58
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Jag förstår ärligt talat inte varför man är vän med någon som sätter sig själv och andra i skiten hela tiden. Det finns ingen anledning att försvara den typen av människa. Om vännen inte betett sig som en idiot i tid och otid håller jag fullständigt med ditt tänk.
Men de har väl bara varit vänner i 3 år, under den tiden AJ har skött sig?
Citera
2013-07-28, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Men de har väl bara varit vänner i 3 år, under den tiden AJ har skött sig?
Är väl synd att säga..
Citera
2013-07-28, 02:02
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Är väl synd att säga..
Vad har han gjort under de senaste tre åren? Är han straffad för något under denna tidsperiod?
Citera
2013-07-28, 02:03
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Vi får hoppas det är ömsesidigt. Id* var visst också en vän, enligt AJ. *ryser*

Och inte ens ett meddelande på facebook kunde han bemöda sig med efter att hon "försvann". Men uppdaterar om sin s.k roadtrip. Det är fullkomligt skitsnack att han inget visste förrän på onsdagen, det fattar väl t.o.m du TB? Ni pratades väl dessutom vid på söndagen el måndagen?
Hade min nära vän försvunnit bom pang efter att vi precis setts, så hade jag GENAST avbrutit min semestertripp och joinat MPS och efterlyst henne på min Facebook. DET är vänskap mina flummare!
Citera
2013-07-28, 02:04
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-E-Q
Har man ett brokigt förflutet är det kanske inte så lätt att flytta adress till annan kommun.
Har man skadeståndskrav på sig kan det också vara en anledning att inte vara skriven på faktisk adress.
Citera
2013-07-28, 02:04
Medlem
Trist att Krokodil försvann, kanske blev "scary" när någon vet mer?

Märkligt att man tipsar polisen om var AJ befunnit sig och att de fortfarande letar? Är det inte någon mer som delar den tanken?
Senast redigerad av EtTuJustistia 2013-07-28 kl. 02:15.
Citera
2013-07-28, 02:05
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtTuJustistia
Ja en förklaring! Snarare söka sig till "gamla" kontakter eftersom det finns unga nya i Trollhättan som saknar den så viktiga "respekten" för AJ.
Det är helt klart en stor poäng.
Han har ju tappat hela sin identitet i Jkpg, och är "bara" en alltiallo passopp på en halvsunkig camping.
T.o.m de bostadslösa kanske ser ner på honom där. Då måste han söka sig tillbaka för att repa kraft och mod.
Citera
2013-07-28, 02:14
Medlem
Citat:
Det är helt klart en stor poäng.
Han har ju tappat hela sin identitet i Jkpg, och är "bara" en alltiallo passopp på en halvsunkig camping.
T.o.m de bostadslösa kanske ser ner på honom där. Då måste han söka sig tillbaka för att repa kraft och mod.

Stämmer in i din tolkning.
Citera
2013-07-28, 02:16
Medlem
ab12s avatar
Citat:
Nej, han greps i Halmstad.
Var den någon som druckit rosévin som förvirrade dig med mamman?
Vet vi att han greps i Halmstad? Enligt ratsit bor hans mor i Himle utanför Varberg. Jag har bara läst att han greps någonstans i Halland.
Citera
2013-07-28, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Vet vi att han greps i Halmstad? Enligt ratsit bor hans mor i Himle utanför Varberg. Jag har bara läst att han greps någonstans i Halland.

Jag har inte heller sett några andra uppgifter i media än att han blev gripen i en bostad i Halland!
Senast redigerad av William.H.Grant 2013-07-28 kl. 02:26.
Citera
2013-07-28, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Varför skulle jag? Sanningen kommer garanterat fram. Då är det bäst att ni som baktalar DB gömmer er framför skärmen

Låt mig gissa! Fyllet som pratar? Sån där härlig fylletuffhet. Du vägrar se vad som är uppenbart... fint av dig dock. Det enda jag tycker är lite illa är att du vägrar erkänna att du är vän med honom trots det är så uppenbart. Det hade inte jag gillat som vän. Annars är du en fin person.
Senast redigerad av lindhsky 2013-07-28 kl. 02:58.
Citera
2013-07-28, 02:42
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Nej det vet vi väl inte? Det diskuterades en häktning i Halmstad på en annan adress, när DB greps, men det var inte han. Sen har nog Halland och Halmstad helt enkelt blandats ihop. Jag var själv inne på Halmstad idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in