2013-07-28, 00:14
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
FH har ingen Amazon, vad jag kan se.
-67:an är en 4-dörrars amazon
Citera
2013-07-28, 00:16
Medlem
yuccapalms avatar
DB Volvo

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/421579_10151134699827748_81222293_n.jpg
Citera
Medlem
Citat:
Det ser ut att vara samma bil. Och inte i skick att köra runt med en låda på taket, och den ser inte heller ut att ha sänkt tak.
Samma bil som vilken då?

Luckan i bak på bussen är väl ett gigantiskt bagageutrymme, eller hur. Volvo har väl motorn i fram? Måste polisen ha order om husrannsakan för att få titta in där? Hade de inte varit i Tyskland med bussen på våren?
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
-67:an är en 4-dörrars amazon
Okej, fast på bilden ser den ut att vara tredörrars. http://img594.imageshack.us/img594/9239/9hsq.jpg
Citera
2013-07-28, 00:17
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disasterbator
När det gäller DB:s buss så undrar jag var den stod innan? Stod den på DB:s ägor eller på lastbilsparkeringen bakom tre älgar?
Personligen så tycker inte jag att flytten av bussen gjorde att hans tomt ser mindre skräpig ut. Ser ju ut som fan även utan bussen. Halvskrotade bilar och allmänt ovårdad tomt och hus.

FH:s "hus" ska vi ju inte ens prata om. Det har ju för bövelen stora hål in i sig och ser ut som det ska rasa ihop. Bägge husen skulle passa i vilken b-skräckis som helst med inavlade bonnläppar som äter åsnepenis till lunch.

Den har stått framför hans hus om jag minns rätt, men är det ett foto eller mina egna ögon, det vet jag ej...
Citera
2013-07-28, 00:20
Medlem
Disasterbators avatar
Utifrån listan så har DB: en volvo buss, två amazoner och en PV.
Citera
2013-07-28, 00:20
Medlem
Dubbelfels avatar
Finns det möjlighet för någon att sammanfatta vad i detta ärende som är bekräftade uppgifter från polisen?
Citera
2013-07-28, 00:22
Medlem
MrsLibras avatar
En kväll var det Stellan, igår bussen och nu amazoner. Hur leder detta oss till att hitta Id@ och fånga fanskapet som gjorde det?
Citera
2013-07-28, 00:23
Medlem
Disasterbators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Den har stått framför hans hus om jag minns rätt, men är det ett foto eller mina egna ögon, det vet jag ej...
Som sagt, det ser för jävligt ut även utan bussen. Bussen var väl kanske det enda som gick att flytta på dock.
Bl.a. pickupen är ju bara en kaross. Den ser ut att vara ett med naturen i nuläget och flyttas väl bara med släp.
Citera
2013-07-28, 00:23
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Okej, fast på bilden ser den ut att vara tredörrars. http://img594.imageshack.us/img594/9239/9hsq.jpg
Den fjärde kanske använts som sänke
Nej, allvarligt. Det är en 4:a. Du ser t.o.m dörrhandtaget på bakdörren högt upp nära den lilla rutan
Citera
2013-07-28, 00:24
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilGyllenhake
Är det inte samma "pz" som är djupt engagerad i religionsforumet. Det räcker att läsa andra trådar för att se vad det är för en extrem fundamentalistisk konspirationsretoriker. Bra att han har vaknat nu ur sina meditationer och djupa bönestunder.

"Samtidigt försätter sökandet efter den försvunna kvinnan och polisen får fortfarande in en hel del tips i ärendet. Bland annat kom det i torsdags kväll ett som har gjort att misstankarna i ärendet stärks. Enligt Thord Haraldsson har rubriceringen i dag formellt ändrats från människorov till mord. Efter att polisens tekniker rådgjort med en rättsläkare har man kommit fram till att kvinnan med stor sannolikhet inte kommer att hittas i livet." http://ttela.se/nyheter/vanersborg/1.2261741-dannebacken-misstankta-omhaktade

Jag läste tyvärr inlägget ovan allt för slarvigt. Alla som har känsla för juridik bör läsa det igen och fundera på om inte Haraldsson har kört på en gigantisk mina i utredningen... Vilket värde har ett utpekande av en som sett fotona på de inblandade här och läst om bilen här...
Citera
2013-07-28, 00:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Den fjärde kanske använts som sänke
Nej, allvarligt. Det är en 4:a. Du ser t.o.m dörrhandtaget på bakdörren högt upp nära den lilla rutan
Jo, det har säkert suttit fyra dörrar på den, men nu är det färre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in