2013-07-28, 00:02
Medlem
T-E-Qs avatar
Amazonen vid FH's Hus är hans.
DB Har en grå taksänkt + en röd (den som hade kistan på taket)
Citera
2013-07-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Det du pratar om gäller om du vittnar.
Om du är anklagad,åtalad så får du ljuga precis hur mycket du vill.
Stämmer. Vittnar under ed skrev jag. Det gör endast vittnen.
Åtalade å närstående till dem vittnar inte under ed. Kan således ljuga utan straff. Så länge de inte sätter dit någon oskyldig (=falsk tillvitelse). Men alla vet ju att dessa personer ljuger som fn. Därför litar man inte så mkt på vad de säger. Särskilt inte när uppgifterna börjar gå isär. Å då inget annat stöd för deras berättelser finns.
Citera
2013-07-28, 00:03
Medlem
Sordins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Tack för det, det visste jag inte. Enligt Transportstyrelsen är bilen gul. Så den svarta Amazonen på Aftonbladets bild är fortfarande okänd eller ommålad.

FH:s är ju svart
Citera
2013-07-28, 00:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordin
FH har ingen Amazon, vad jag kan se.
Citera
2013-07-28, 00:06
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordin

Den fyrdörrars på gården är svart ja.
han ska ha eller ha haft en ljusgrön eller ljusblå tvådörrars oxå
Citera
Medlem
Disasterbators avatar
När det gäller DB:s buss så undrar jag var den stod innan? Stod den på DB:s ägor eller på lastbilsparkeringen bakom tre älgar?
Personligen så tycker inte jag att flytten av bussen gjorde att hans tomt ser mindre skräpig ut. Ser ju ut som fan även utan bussen. Halvskrotade bilar och allmänt ovårdad tomt och hus.

FH:s "hus" ska vi ju inte ens prata om. Det har ju för bövelen stora hål in i sig och ser ut som det ska rasa ihop. Bägge husen skulle passa i vilken b-skräckis som helst med inavlade bonnläppar som äter åsnepenis till lunch.
Citera
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Du gör nog en logisk vurpa genom att tänka att DB var i Halmstad redan den 1:a. Han kan lika gärna ha varit hos bekant i Trollhättan, hos KK:n, i Jönköping... Därefter tagit sig till Tre Älgar, flyttat bussen och åkt till Halmstad.

Ja han kan ha varit varsomhelst. Men om han mellanlandar hemma före Halmstad, är det ju märkligt om han inte tar in posten. Han bor ju bredvid Tre Älgar.

Nej, jag sätter mina pengar på grannarna som uttalade sej i AB. Men alla tror vi vad vi vill.
Citera
2013-07-28, 00:07
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Du gör nog en logisk vurpa genom att tänka att DB var i Halmstad redan den 1:a. Han kan lika gärna ha varit hos bekant i Trollhättan, hos KK:n, i Jönköping... Därefter tagit sig till Tre Älgar, flyttat bussen och åkt till Halmstad.

De började söka med helikopter redan den 1:e och de sög in AJ den 3:e så jag tror nog att stack iväg ganska så omgående.
Varken jag eller någon annan här vet väl när han stack till Halmstad?
Citera
2013-07-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Tack för det, det visste jag inte. Enligt Transportstyrelsen är bilen gul. Så den svarta Amazonen på Aftonbladets bild är fortfarande okänd eller ommålad.
Om du menar Amazonen bredvid bussen så står den på FHs tomt väl? Och saknar åtminstone en dörr.

http://img594.imageshack.us/img594/9239/9hsq.jpg
Citera
2013-07-28, 00:08
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Om någon tidning nu skulle publicera namn och bild, skulle de åka dit då? Är det mer legalt om det ligger uppe på Interpols lista? Tänker på rättsliga repressalier. Jag vill att han syns, han som står över rättsväsendet.

Efter Anna Lind-mordet så är nog inte media så pigga att hänga ut någon om dem inte är 100% säkra...
Citera
2013-07-28, 00:09
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Om du menar Amazonen bredvid bussen så står den på FHs tomt väl? Och saknar åtminstone en dörr.

http://img594.imageshack.us/img594/9239/9hsq.jpg
Det ser ut att vara samma bil. Och inte i skick att köra runt med en låda på taket, och den ser inte heller ut att ha sänkt tak.
Citera
2013-07-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disasterbator
FH:s "hus" ska vi ju inte ens prata om. Det har ju för bövelen stora hål in i sig och ser ut som det ska rasa ihop. Bägge husen skulle passa i vilken b-skräckis som helst med inavlade bonnläppar som äter åsnepenis till lunch.

Denna kåk var vår familjs stora behållning när vi hade vägarna förbi... Det var alltid något nytt projekt på huset som var påbörjat (utan att han avslutat något av de tidigare tvåhundra...)
Ett par tegelpannor bytta på hela taket, och sedan fram med lite presenning, för att gå på att brädfodra östra väggen, för att avsluta för att fönsterkarmarna skulle målas...

STOR UNDERHÅLLNING - tills detta hemska hände

Pansartaxen: Var du SÄKER på att Nossan genomsökts med likhund, eller hade du blandat ihop vattendragen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in