2013-07-27, 23:48
Medlem
bullskits avatar
Om DB's brevlåda inte tömdes mellan den 1-5 juli (enligt RDY) och han anhölls den 5/7 för att sedan gripas den 6/7 hos sin mor i Halmstad..... Är det mkt märkligt hur han kunnat flytta bussen efter den 1/7.

Jag tror nog att grannarna som sa att dom såg bussen parkeras dagen efter I*a's försvinnande har mer koll än dom som RDY pratar om.
Citera
2013-07-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funnyfarm
<snip>Dom kanske inte är killarna med högsta iq på jorden men dom är heller inte mentalt handikappade- källa på de är att alla haft anställning utan ex samhall inblandat och då borde tidningara skriva att två mongolider sitter häktade… nepp så får man inte skriva men att dra upp allt i en nazists liv är helt ok.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Svenskarnas_parti
Citat:
Partiet fick ett mandat i kommunfullmäktige i Grästorps kommun efter valet 2010, sedan 102 personer (2,8 procent) röstat på partiet. Svenskarnas parti blev därmed det första renodlade "nazistiska" partiet sedan 1940-talet som suttit i en folkvald församling i Sverige.

Eftersom nazisterna i Grästorp utgör ett nätverk, med, vilket är rimligt att förmoda, en viss grad av inbördes förbindelser och lojaliteter, är det knappast OT att den dimensionen undersöks. Om släktingar och vänner finner skärskådningsprocessen plågsam, så står det envar fritt att offentligt ta avstånd från SvP. Tänk på det nästa gång som du åker till Nerköp eller Hämt- & FlämtKöp för att köpa fläsk. 102 personer!
Citera
2013-07-27, 23:50
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
Var det ingen som skrev att hans morsa hämtade hem honom?

Nu pratar du nog om AJ, hans morsa hämtar honom visst i tid och otid. AJ blev väl hämtad i Strömstad om jag inte fått det om bakfoten.
Citera
2013-07-27, 23:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det var du som påstod att någon hade skrivit det.
Citat:
Men läste på lite nu.

Varför körde DB:s morsa hem honom från Halmstad om de gjorde husrannsakan där och när han var anhållen i sin frånvaro dagen innan?

Borde inte polisen tagit hem honom?

Eller vem skrev att hans mamma körde honom?

Undrar fortfarande hur han kom dit och vart DB:S KK bor?
Det borde du ha vetat innan du skrev.
Citera
2013-07-27, 23:52
Medlem
Sordins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
DB har ingen Amazon. FH:s Amazon är ljusgrön. https://anonfiles.com/file/bfa85e3f07f123021b18fa117bf027a1

Men enligt dokumentet du publicerade har ju DB 2 Amazoner ser det ut som
Citera
2013-07-27, 23:53
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Jo det stod något om att mamman hämtat honom, men det var nog mera ställt som en fråga.
Det vet vi ju inget om. Hon kan ju kört honom till Halmstad?
Citera
2013-07-27, 23:53
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Om DB's brevlåda inte tömdes mellan den 1-5 juli (enligt RDY) och han anhölls den 5/7 för att sedan gripas den 6/7 hos sin mor i Halmstad..... Är det mkt märkligt hur han kunnat flytta bussen efter den 1/7.

Jag tror nog att grannarna som sa att dom såg bussen parkeras dagen efter I*a's försvinnande har mer koll än dom som RDY pratar om.

Du gör nog en logisk vurpa genom att tänka att DB var i Halmstad redan den 1:a. Han kan lika gärna ha varit hos bekant i Trollhättan, hos KK:n, i Jönköping... Därefter tagit sig till Tre Älgar, flyttat bussen och åkt till Halmstad.
Citera
2013-07-27, 23:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordin
Men enligt dokumentet du publicerade har ju DB 2 Amazoner ser det ut som
Det står inte Amazon. P 120 är Amazon läste jag någonstans. Vilken är den andra Amazonen?
Citera
2013-07-27, 23:56
Medlem
Sordins avatar
Modell 13134 och även 12134 är Amazon

FH har 1 Amazon och DB 2 Amazoner + 1 PV
Senast redigerad av Sordin 2013-07-28 kl. 00:01.
Citera
2013-07-27, 23:59
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
klart som bövelen de inte startat varesig traktor eller grävmaskin mitt in natta, de har slängt I* någonstans bara där de tänkt det varit tillräckligt avlägset och sedan hoppats på det bästa.. F*H och D*B har sovit med mardrömmar för att de egentligen är nallebjörnar som bara slåss ibland, men som inte dödar kvinnor medan A*J drar det längre stråt. F*H och D*B har antagligen fält tårar i förhör båda två, innerst inne vill de inte gasa judar eller döda folk alls, de är bara ledda i fördärvet i brist på andra umgängesgrupper.

A*J sticker ut hakan i mängden av dessa tre, detta stolpskott drar sig inte för något som det verkar. Däremot tror jag inte han är man nog att fixa ett mord, däremot dråp och sedan grupptryck på sina kamrater ett hjälpa honom. Å då inte med att starta grävmaskinen mitt i natten.
Ang. det fetade.

Menar du, typ, "jag lydde bara en order"? Alltså att Dennis och Fredrik inte tänker själva? Det kanske är så? Jag vet inte. Skrämmande i så fall.
Citera
2013-07-28, 00:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordin
Modell 13134 är Amazon
Tack för det, det visste jag inte. Enligt Transportstyrelsen är bilen gul. Så den svarta Amazonen på Aftonbladets bild är fortfarande okänd eller ommålad.
Citera
2013-07-28, 00:02
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Du gör nog en logisk vurpa genom att tänka att DB var i Halmstad redan den 1:a. Han kan lika gärna ha varit hos bekant i Trollhättan, hos KK:n, i Jönköping... Därefter tagit sig till Tre Älgar, flyttat bussen och åkt till Halmstad.
Han hann även med att besöka polisen i thn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in