Citat:
Ursprungligen postat av
Danne90
Efter att ha läst er inlägg så måste jag erkänna att jag aldrig kommer att rösta svp. Jag tror inte heller att ni någonsin kommer att komma in i risdagen med de idéer som ni presenterar här. Det finns många av oss svenskar som har en fru eller någon annan släkting som kommer från fjärran land.
Det är väldigt dumt drag av er att hota oss med att ni skall tvinga isär oss eller att vi annars måste lämna landet. Vem fan är ni att bestämma vem jag eller en annan svensk ska få gifta oss med och bo här i Sverige. Det här är mitt land, lika mycket som er.
Ni kommer för alltid att vara arga unga män som antingen inte har egen familj eller har en disfunktionel sådan.
Att ni verkligen tror att ni kommer in i riksdag med sådana förslag visar verkligen hur frånvarande från verkligheten ni är.
Flytta till den respektives land då istället. Hur kan man överhuvudtaget få för sig att när man väljer bort det svenska folket genom att rasblanda, så kommer man fortfarande betraktas som en i gänget? Det är ju som om en fotbollsspelare i ett lag skulle högt och tydligt deklarera att han stödjer motståndarlaget mer än sitt eget lag. Han är alltså inte att lita och bör inte sättas i startelvan och hans kontrakt skall å det snaraste brytas.
Ni är ju förrrädare per definition, ni väljer bort det svenska folket, men sen så tror du att ni fortfarande skall åtnjuta svenska folkets solidaritet och leva inom det svenska folkets samhälle? Man kan inte äta kakan och fortfarande tro att man kan ha den kvar.
Du får gifta dig med vem fan du vill, men dina val får konsekvenser, och om du väljer bort det svenska folket så är det ditt val allena, inte någon annan som tvingar dig till det, eller hur? Precis som vi inte kan inhysa alla världens löskemänniskor som tar sig till Sverige som "flyktingar" i den svenska gemenskapen så kan vi inte heller hålla kvar förrädare inom folket. Så den som rasblandar är för oss döda, ni är lika mycket svenskar som vilken neger eller zigenare som helst som hävdar att de är svenska. Och nej, Sverige tillhör inte dig lika mycket som det tillhör oss som värnar om det svenska folket och vårt levnadsområde. Du får söka dig efter en ny gemenskap, och det skulle du tänkt på innan du började rasblanda.
Det är vårt nordiska blod som är det viktigaste av allt, allting annat kommer från vårt rena nordiska blod och vi måste dyrka vårt ursprung och vår särart, och sträva efter att bli de nordiska gudar som en gång skapade oss! Vi måste sträva efter att upphöja oss själva till att bli jämlika med Oden och Tor, så vi kan stå vid deras sida! Och då duger det fan inte att rasblanda bort sitt blod...