2013-07-25, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Vadå opinionssiffror? Är du på riktigt eller. Vem har gjort den opinionsundersökningen. Söderman och dan eller. Låt mig gissa. Söder man frågar dan över buffebordet. Vilka kommer du rösta på? Dan eriksson plirar förnuligt med sina små gris ögon. Slickar flottet från magen och säger: svp och själv? Och så var den opinionsundersökningen

Haha visste väl att det bara är analfabeter och andra idioter som försvarar RF och dess kriminella verksamhet!
2013-07-25, 00:37
Medlem
.buenaventura.s avatar
Jag skulle inte säga att du skriver som en språkvetare direkt. Snarare tvärtom. Tror många på detta forumet kan hålla med om det. Kasta inte mansnamn i hus av sand
2013-07-25, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Jag skulle inte säga att du skriver som en språkvetare direkt. Snarare tvärtom. Tror många på detta forumet kan hålla med om det. Kasta inte mansnamn i hus av sand

Och???
Hur många med högskoleutbildning stödjer er kriminella organisation?
2013-07-25, 06:13
Medlem
xMADBALLxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Haha visste väl att det bara är analfabeter och andra idioter som försvarar RF och dess kriminella verksamhet!

Jävla soppa. Var i min text ser du ett försvar av min text? Efter som set var det ända du anmärkte på av det jag skrev så får jag anta att resten stämde.
2013-07-25, 11:51
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Och???
Hur många med högskoleutbildning stödjer er kriminella organisation?

Haha. Jadu, bra många fler än vad du tror iaf. Väldigt många av dom organiserade i 20-25 årsåldern studerar.

Sen verkar du inte förstå att jag skrev det för att du skulle förstå att du inte ska klaga på andras svenska när din svenska är usel
2013-07-25, 12:26
Medlem
Murvelos avatar
Revfont är FORTFARANDE i koma.

Fråga till alla internetkrigarna från extremvänstern som postar i denna tråd. Vad beror detta fiasko på? Bevisa nu att ni faktiskt har någon kontakt med RF genom att berätta.
2013-07-25, 17:46
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo

Fråga till alla internetkrigarna från extremvänstern som postar i denna tråd. Vad beror detta fiasko på? Bevisa nu att ni faktiskt har någon kontakt med RF genom att berätta.

Vi är alla internetkrigare, ingen av oss har någonsin mött en RF medlem.
2013-07-25, 22:18
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:

Sist jag hörde nått så gick internetkassan till infogivers lönehöjning. Den ska snart vara uppe igen för även om zog körde "judesnålheten" så lovade sossarna att kicka in.
Senast redigerad av norra-sidan 2013-07-25 kl. 22:18. Anledning: .....
2013-07-26, 03:28
Medlem
Jag är imponerad att ni lyckas få till så svidande inlägg. jag hoppas RF får upp sidan snart, jonas sjöstedt ringer mig stup i kvarten och skriker om att tom parlamentaristerna drabbas av den här skandalen.

Och ni är snabba med det också, det hinner inte gå mer än nån vecka än ni knåpat ihop era listiga inlägg om att nu har vänstern gett upp för RFs hemsida är nere. att de spöade nassar senast under upploppen i Husby är inaktuellt, att ingen här på flashback öppet är medlem i RF eller verkar visar något intresse att seriöst diskutera med er är oviktigt. nyheten måste spridas, "hemsidan är ju nere! Hell seger!"
2013-07-26, 17:50
Medlem
Kasketts avatar
Citat:
Haha du måste ju ha rökt för mycket banan eller något.... Eller du kanske stödjer militanta organisationer? Utveckla gärna ditt svar!
Det är klart att jag stödjer militanta organisationer och företeelser. Starta en tråd så kanske du kan få lite rätsida på varför.
2013-07-27, 18:33
Medlem
Murvelos avatar
Så ännu en dag utan att revfront och utan att någon lyckats ge en förklaring till detta. Intressant nog har man slutat posta på facebook också. Ja, förutom ett inlägg med den idiotiska lögnen om att det skulle röra sig om ett tekniskt problem. När det klart framgår den före detta hemsidan att revfront har blivit avstängda av sin internetleverantör.

Rör det sig om något större inre haveri inom RF med tanke på att man slutat posta på FB? Kanske har någon metrosexuell RFare blivit missuppfattad som varande en kvinna av ett gäng berikare och blivit gruppvåldtagen? Eller blivit rånad hos tandläkaren samtidigt som man såg någon "papperslös" få fri tandvård? Sett sin förälder på ålderdomshemmet lida då pengarna omfördelas till skäggbarn? Finns det något hopp om man insett att man kämpar mot den svenska arbetarklassens intressen? Och bara är nyttig idiot åt nyliberalernas och deras taktik med invandring som en murbräcka mot välfärden?
2013-07-27, 18:44
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Så ännu en dag utan att revfront och utan att någon lyckats ge en förklaring till detta. Intressant nog har man slutat posta på facebook också. Ja, förutom ett inlägg med den idiotiska lögnen om att det skulle röra sig om ett tekniskt problem. När det klart framgår den före detta hemsidan att revfront har blivit avstängda av sin internetleverantör.

Rör det sig om något större inre haveri inom RF med tanke på att man slutat posta på FB? Kanske har någon metrosexuell RFare blivit missuppfattad som varande en kvinna av ett gäng berikare och blivit gruppvåldtagen? Eller blivit rånad hos tandläkaren samtidigt som man såg någon "papperslös" få fri tandvård? Sett sin förälder på ålderdomshemmet lida då pengarna omfördelas till skäggbarn? Finns det något hopp om man insett att man kämpar mot den svenska arbetarklassens intressen? Och bara är nyttig idiot åt nyliberalernas och deras taktik med invandring som en murbräcka mot välfärden?

Haha va? Du måste ha ett spännande liv, å så jag önskar att det fanns en dokumentärserie där man kunde följa din vardag. Skulle spikat inhandla en tv apparat för endast det ändamålet. Fortsätt med dessa inlägg!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in