2013-07-27, 17:26
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
Någon som vet om det var aftonbladet som kontaktade AJ eller om det var AJ som ringde upp. Håller med om att det är dags att gå ut med namn och bild på AJ nu i Pressen det är en misstänkt mördare som går fri därute och ställe krav på hur han skall komma eller inte.

Det var Aftonbladet som kontaktade honom.

"När Aftonbladet når 36-åringen efter häktningsförhandlingen uppger han att han befinner sig på semester."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17183420.ab
Senast redigerad av Heffi 2013-07-27 kl. 17:31.
Citera
2013-07-27, 17:29
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heffi
Det var Aftonbladet som kontaktade honom om jag inte missminner mig.
Har för mig det jag med. Dom borde slå en signal och kolla när han behagar komma hem..
Citera
2013-07-27, 17:32
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
Har för mig det jag med. Dom borde slå en signal och kolla när han behagar komma hem..

Citera
2013-07-27, 17:35
Medlem
Funnyfarms avatar
Citat:
Det var Aftonbladet som kontaktade honom om jag inte missminner mig.

Om han svarar när dom ringer borde väll polisen kanske sluta fika och ringa honom? Spåra telefonen? Kolla var hans kort används?
Helt ärligt trodde jag dom hade koll på honom 24/7 han var ju ff misstänkt…
Allt hopp för svenska polisen är ute, fallensdagar och jaga mopedister är tydligen viktigar(?)
AJ är väll efterlyst internationellt…?
Citera
2013-07-27, 17:36
Medlem
är han skyldig så lär han inte dyka upp förrän pengarna är slut. och kan dröja länge om han hittat nån svagsint kvinna på nätet som han kan gömma sig hos? Amore kan säkert dupera en sådan länge? fast kan ju ha hjärntvättat sig själv å inbilla sig han är oskyldig också? så dyker han inte upp inom det snaraste kan nog polisen få vänta..
Citera
2013-07-27, 17:40
Medlem
Vänersborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funnyfarm
Om han svarar när dom ringer borde väll polisen kanske sluta fika och ringa honom? Spåra telefonen? Kolla var hans kort används?
Allt hopp för svenska polisen är ute, fallensdagar och jaga mopedister är tydligen viktigar(?)

Tror att Aftonbladet ringer ett kontantkortsnummer som polisen inte känner till.
Citera
2013-07-27, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
är han skyldig så lär han inte dyka upp förrän pengarna är slut. och kan dröja länge om han hittat nån svagsint kvinna på nätet som han kan gömma sig hos? Amore kan säkert dupera en sådan länge? fast kan ju ha hjärntvättat sig själv å inbilla sig han är oskyldig också? så dyker han inte upp inom det snaraste kan nog polisen få vänta..

Jag tror att han dyker upp. Annars skickar han ju en signal att han är skyldig. Jag tror att han litar på sin käft och sitt undanröjande av bevis och är därmed inte orolig över att åka in.
Citera
2013-07-27, 17:42
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:

Ja konstigt är det att en kvällstidning får kontakt med AJ men polisen sitter väl och äter munkar eller jagar fartsyndare istället.
Citera
2013-07-27, 17:44
Medlem
Jag fattar inte vad polisen sysslar med?? Måste vara relativt lätt att ta reda på vart A.J befinner sig. Bara att kolla passagerarlistor på flyg/båtar, spåra mobiltelefonen, kolla kontokort/uttag, har han med sin dator kan man ju spåra honom via den. Måste väl vara en baggis för polisen??
Citera
2013-07-27, 17:44
Medlem
Funnyfarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänersborgare
Tror att Aftonbladet ringer ett kontantkortsnummer som polisen inte känner till.

Då borde ju AB höra av sig till polisen annars skulle jag se det som skyddande av brottsling
Citera
2013-07-27, 17:48
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Dom kanske inte är killarna med högsta iq på jorden men dom är heller inte mentalt handikappade- källa på de är att alla haft anställning utan ex samhall inblandat och då borde tidningara skriva att två mongolider sitter häktade… nepp så får man inte skriva men att dra upp allt i en nazists liv är helt ok.

Och du tycker att ditt inlägg är så mycket mer seriöst än andras alltså?

Du nämner mongoloider, vilket är ett medfött kromosomfel som också innebär ett handikapp.

Varför skulle man inte ta upp en nynazist tidigare historia i ett misstänkt mordfall. Att bli nynazist är ett aktivt val vissa gör, det får man stå för som myndig.
Citera
2013-07-27, 17:49
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Det var Aftonbladet som kontaktade honom.

"När Aftonbladet når 36-åringen efter häktningsförhandlingen uppger han att han befinner sig på semester."

Vem hade försett dom med kontaktuppgifter, AJ lär väl knappast använda sitt gamla nummer.
Jag tror att AJ tog första kontakten, ring maj sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in