2013-07-27, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Ursäkta mig, har inte hängt med här: Vad är det med D.B:s hund? Någon som kan berätta?

En utav döttrnarna till DBs chef skulle ut och rasta hunden. Den gick då till attack och bet henne väldigt illa i benen och lite här å var. På något sätt lyckades hon ring sin pappa alltså DBs chef som kom och var tvungen att slå ihjäl hunden.
Citera
2013-07-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Hej,

hjälp till att sprida bilderna på AJ så att han kan gripas så fort som möjligt.
Lägg tex. in nedan i eran signatur, enklast genom att svara på detta meddelande genom att citera och kopiera texten mellan ...
Klicka sedan på kontrollpanelen, de korslagda verktygen, och välj "Redigera signatur" och klistra in, och spara.

Maila era kompisar, ju fler som har detta i sin signatur, desto fler känner igen AJ.

...
Hjälp till att hitta den EFTERLYSTA & MISSTÄNKTE MÖRDAREN på Id@ i Trollhättan.
Ser Ni Andre*s Joh*nsson, ring 112, Polisen. (*=a)
...

Snart tar vi dig AJ, you can run, but you cant hide !
Lite off topic skulle jag vilja påpeka att man med denna länk gör reklam för Realisten, organ för Svenskarnas Parti, ett nazistiskt parti.

Det finns bättre bilder att länka till, som duschbilden med tatuering och allt: http://img20.imageshack.us/img20/6500/d0k2.jpg
Citera
2013-07-27, 16:47
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Hoppas att du ringde och tipsade polisen innan du var tvungen att logga in här och rapportera?

Nej, jag vill ogärna ringa in i onödan... Likdoften lokaliserad till en svamp full med skalbaggar, förmodligen en sådan där som Linne namngav efter manslemmen pga dess likheter med en mindre fräsch sådan.

Föremålet är dock ingen ryggsäck, jacka eller något som folk normalt har med sig ut i naturen utan något man inte har med sig utan stannar hemma tills det slängs. Skall rapportera det när jag lagt upp foton.

Mycket tjafs om när AJ kommer hem. Gissningsvis sover han i södra Sverige natten till måndag och inställer sig här i Trollhättan gissningsvis på en efter att ha träffat modern och advokaten. Nu gissar jag bara.
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-27 kl. 16:50.
Citera
2013-07-27, 16:49
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Okej okej. Känner ett ex till honom och hon säger en annan sak.

Är du säker på att du inte hittar på nu för att göra DB "hemskare" än vad han är..?
Han hävdar att han har sett två av DBs ex efter varsin omgång misshandel.

Du hävdar att du känner ETT (!) av hans ex och att hon sa något heeeelt annat (vad det nu var).

Vem tror du att man väljer att satsa sina pengar på?

Han kanske inte ens slog din polare, då. Och om han då slog de andra tjejerna, men inte din polare; varför skulle han berätta om den bakgrunden för henne? Inte direkt så att de sitter och myser i soffan och helt plötsligt säger han "men du, älskling... Mina förra flickvänner; de brukade jag banka på som fan och misshandla. Men dig tänker jag inte misshandla, gumman! ".
Citera
2013-07-27, 16:51
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Nej, jag vill gärna ringa in i onödan... Likdoften lokaliserad till en svamp full med skalbaggar, förmodligen en sådan där som Linne namngav efter manslemmen pga dess likheter med en mindre fräsch sådan.

Föremålet är dock ingen ryggsäck, jacka eller något som folk normalt har med sig ut i naturen utan något man inte har med sig utan stannar hemma tills det slängs. Skall rapportera det när jag lagt upp foton.

Mycket tjafs om när AJ kommer hem. Gissningsvis sover han i södra Sverige natten till måndag och inställer sig här i täTrollhättan gissningsvis på en efter att ha träffat modern och advokaten. Nu gissar jag bara.

Nyfiken
Konstigt att en mordmisstänkt tycker sig ha rätten att inställa sig när det behagar...
Citera
2013-07-27, 16:51
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Nej, jag vill ogärna ringa in i onödan... Likdoften lokaliserad till en svamp full med skalbaggar, förmodligen en sådan där som Linne namngav efter manslemmen pga dess likheter med en mindre fräsch sådan.

Mycket tjafs om när AJ kommer hem. Gissningsvis sover han i södra Sverige natten till måndag och inställer sig här i Trollhättan gissningsvis på en efter att ha träffat modern och advokaten. Nu gissar jag bara.

Jag tror inte han kommer hem och inställer sig på måndag men den som lever får se.
Citera
2013-07-27, 16:52
Medlem
ModerEvas avatar
Är det någon som vet när AJ kommer att efterlysas av Interpol på nätet? Och när ska tidningarna våga publicera namn och bild? Gissar att även journalister läser här på fb. AJ kan ju vara precis var som helst och just nu misshandla någon ny småbarnsmamma p g a frustration över hur han ska hantera sin situation.

Man ska inte blanda in oskyldiga vänner och släktingar men är det någon som vet ifall vänner och anhöriga till DB och FH har förhörts? De kan ju ha råkat försäga sig eller anförtrott sig åt någon innan de åkte in i häktet. Och hur betedde de sig dagarna efter natten 29-30 juni? Någon måste ju ha märkt något.
Citera
2013-07-27, 16:57
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Samma här fick över tio hot förrförra helgen när jag skrev i tråden, detta av vänsterstudenter. Fick även varningar av moderatorer, för att nån eller några påstod att jag hotat dem

Välkommen till Flashback.

Vi som vet vad vi snackar om och har rent mjöl i påsen behöver inte vara rädda. Jag tror inte att det är AJs polare som hotar dig utan det är vänsterstudenter som vill ställa till oreda. Dessa idioter har aldrig jobbat i hela sina liv och deras viktigaste mål i livet är att förstöra för andra.

DB är ingen kvinnomisshandlare. AJ är kvinnomisshandlare. FH är en kille som gör vad man säger att han ska göra. Döm Själva.

En grej till........ Det var FHs sambo som lånade ut parkeringen till DB är hon också inblandad?

Intressant att du säger att du inte känner DB men samtidigt vet du att han ej är någon kvinnomisshandlare.
Vet du hur det låg till när DB och Car*lin var i thailand förra sommaren? Kanske var hon som knäckte näsbenet på DB?
Citera
2013-07-27, 17:02
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:

Om du har minsta misstanke om att föremålet är kopplat till fallet, hur kan då en rapportering till polisen vara onödig? Varför vänta?
Citera
2013-07-27, 17:05
Medlem
Citat:

Kolla ditt PM.

Undrar om A.J verkligen kommer dyka upp på polis-stationen om han blivit avskräckt i och med att tidningarna skrivit om hur FH/DB:s historier inte överensstämmer.
Citera
2013-07-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayravioli
Om du har minsta misstanke om att föremålet är kopplat till fallet, hur kan då en rapportering till polisen vara onödig? Varför vänta?
Han menar att det var en liksvamp http://2.bp.blogspot.com/_HqLXM_M2lr4/RoFYIE1W5HI/AAAAAAAAAPc/gRtn-kjNSHM/s1600/liksvamp-med-snigel.jpg som luktade.
Citera
2013-07-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu länkar jag RDY:s inlägg:

Idag, 15:10 #15855
ReimerDenYngre
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Reg: Feb 2011
Finns det ngn i tråden som varit i Id@s lägenhet? Jag har hittat ett föremål i skogen som ingen har något som helst skäl att bära ut i skogen, ett föremål som kan vara bra när man bär en kropp. Inte långt därifrån, ca tio meter norr där om kändes distinkt liklukt ett par ggr men det blåser idag så jag fann inte källan.

Vad har du hittat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in