2013-07-27, 15:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Starta en egen sökgrupp!

Skärp dig!

Till skillnad från oss är hon inte anonym. Klart hon inte kan säga sådant på FB i eget namn, är du helt pantad?

Hunden kallas att vittna - "vov vov vov..."

Nämen hundens jobb är ju att tala om för polisen/tullen etc var de ska leta. En knarkhund kan tex markera på att det tidigare legat något olagligt i din ficka, men om det inte finna något kvar kan du inte dömas.

Tänk på personuppgiftsregeln! Förutom att det är lite taskigt att länka Facebook på någon oinblandad brud i en mordtråd...

EDIT: autocorrect vill skriva "knarkkung" - knarkhund ska det va.

Outa gör hon väl så bra själv bara genom att umgås med DB plus ha en FB profil där det klart och tydligt framkommer om deras samröre. Nämde bara att hon varit på en grillträff tillsammans med några på den adressen. Då får hon väl gå in på sekretessinställningar och ändra lite då!
Citera
2013-07-27, 15:10
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Finns det ngn i tråden som varit i Id@s lägenhet? Jag har hittat ett föremål i skogen som ingen har något som helst skäl att bära ut i skogen, ett föremål som kan vara bra när man bär en kropp. Inte långt därifrån, ca tio meter norr där om kändes distinkt liklukt ett par ggr men det blåser idag så jag fann inte källan.
Citera
2013-07-27, 15:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Finns det ngn i tråden som varit i Id@s lägenhet? Jag har hittat ett föremål i skogen som ingen har något som helst skäl att bära ut i skogen, ett föremål som kan vara bra när man bär en kropp. Inte långt därifrån, ca tio meter norr där om kändes distinkt liklukt ett par ggr men det blåser idag så jag fann inte källan.

Reimer, RING POLISEN DIREKT!
Citera
2013-07-27, 15:21
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Inte illa alls.

Fast jag funderar på om detta missfoster till jättebebis är av den modell som inte får riktig skäggväxt utan bara mjukt "hår" i ansiktet också.
Kanske mer röd ton också om han inte färgar/bleker det.

Går att ordna. Jag funderar dock på om han försöker göra sig osynlig mha ändrat utseende, eller om han är den kalla typen som bara strosar omkring precis överallt, tillsynes lugn?

Vad väljer han annars - färga, bleka eller raka av sitt hår. Peruk? Keps, hatt, burka *S? Brillor eller solglasögon etc, etc. Vi kan nog bara gissa men någon kanske vet?
Citera
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:

Hoppas att du ringde och tipsade polisen innan du var tvungen att logga in här och rapportera?
Citera
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Hua frågan är om man vill finna källan när man är ute själv och går i skogen men tycker du ska stanna där och ringa Polisen direkt, kanske de kan ta med sig hundar och ringa in området.
Citera
2013-07-27, 15:25
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Listig
Nån som vet om polisen söker aktivt efter AJ eller sitter dom och väntar på att han ska komma självmant, som han lovat. Det är ju trots allt en misstänkt mördare.

Kollar man hur dem tidigare jobbat så tror jag inte dem söker så aktivt. Flera här på fb påstod tex att polisen hade span på AJ...

Han kom ju självmant sist, så han gör det säkert igen. Om han är oskyldig.
Citera
2013-07-27, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Listig
Nån som vet om polisen söker aktivt efter AJ eller sitter dom och väntar på att han ska komma självmant, som han lovat. Det är ju trots allt en misstänkt mördare.

Hittills har det polisiära upplägget verkat att vara att Kling & Klang förväntar sig att han ringer på och anmäler sig under kontorstid på en vardag.
Citera
2013-07-27, 15:27
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Undrar om de kan ha satt DB i samma häktescell?
Det vore väl inte så omoraliskt, eller finns det etiska regler mot det, kanske.

DBs bror satt häktad i Örebro. Menar du att DB sitter häktad i pennybridge?
Citera
2013-07-27, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Kollar man hur dem tidigare jobbat så tror jag inte dem söker så aktivt. Flera här på fb påstod tex att polisen hade span på AJ...

Han kom ju självmant sist, så han gör det säkert igen. Om han är oskyldig.

Eller om han vill framstå som oskyldig. Tror också att han kommer att komma in självmant.
Citera
2013-07-27, 15:31
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Jag hittade det också nu.
Då har någon inte blivit inspiread av denna tråd.

Det kan vara han. Men det behöver inte vara han.
Han kan vara där. Men behöver inte vara där.

Har jag garderat tillräckligt.

Jag har mycket svårt att tro att det är AJ som skrivit det, men han ska ju i alla fall befinna sig på plats... Han kanske skrev det på fyllan?
Citera
2013-07-27, 15:33
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
DBs bror satt häktad i Örebro. Menar du att DB sitter häktad i pennybridge?
Nein, det gör jag inte
Jag trodde brodern satt i västra Götaland.
Men det gör sig nog påmint ändå för DB

Jag tillhör nog de få härinne som faktiskt tycker DB ser snäll ut?
Och troligtvis är empatiskt intakt, om inte de senaste händelserna trubbat av det en aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in