2013-07-27, 12:26
Medlem
Hej,

Jag får mail hela tiden från en e-postadress, ändå fast jag tryckt på "Unsubscribe" flera gånger. Såhär ser mailet ut:
. Kan jag blockera emails från den e-postadressen men tanke på att jag fortsätter få saker från dem?
Citera
2013-07-27, 12:28
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelover
Hej,

Jag får mail hela tiden från en e-postadress, ändå fast jag tryckt på "Unsubscribe" flera gånger. Såhär ser mailet ut:
. Kan jag blockera emails från den e-postadressen men tanke på att jag fortsätter få saker från dem?

http://m.wikihow.com/Block-Senders-in-Gmail

Google innan tack! Tog 2 sec
Citera
2013-07-27, 12:29
Medlem
ebqts avatar
Du kan välja att filtrera ut det till skräppostmappen direkt. Klicka på mailet och välj "Sortera som skräppost" eller vad det nu kan tänkas kallas.
Citera
2013-07-27, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
http://m.wikihow.com/Block-Senders-in-Gmail

Google innan tack! Tog 2 sec

Tackar!
Citera
2013-07-27, 13:10
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Klicka på unsubscribe är bästa sättet att bekräfta för spammare (och andra) att adressen är fungerande.
Citera
2013-12-11, 21:25
Medlem
Gorillabass avatar
*bump*

Jag vill veta detsamma. Men jag vill inte ens se skitet jag filtrerar ipapperskorgen. Jag vill inte ens se det någonstans på min gmail. Hur gör man då?
Citera
2013-12-11, 23:50
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
*bump*

Jag vill veta detsamma. Men jag vill inte ens se skitet jag filtrerar ipapperskorgen. Jag vill inte ens se det någonstans på min gmail. Hur gör man då?

Radera i papperskorgen också? Den töms typ varje dag ändå, så allt birde försvinna helt
Citera
2013-12-12, 09:04
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Radera i papperskorgen också? Den töms typ varje dag ändå, så allt birde försvinna helt

Vill helst att det jag filtrerar ej går till papperskorgen. Utan raderas innan det ens kommit till min gmail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in