2013-07-27, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divineguardian
Lite svagt presenterat. Alltså det jag hade funderingar på var om det var hon som de har hittat eller ett annat lik. Det är alltså polis som bar på denna säck som han bevittnade. Inget trollande utan nyfiken på om de var hon eller ej.
Konstigt att ingen skriver om det i så fall, men det är klart, de flesta dödsfall har naturliga orsaker.
Citera
2013-07-27, 08:09
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divineguardian
Lite svagt presenterat. Alltså det jag hade funderingar på var om det var hon som de har hittat eller ett annat lik. Det är alltså polis som bar på denna säck som han bevittnade. Inget trollande utan nyfiken på om de var hon eller ej.
Kan det ha varit något annat än lik? Hur gör polisen när den tar hand om trafikdödat vilt? Läggs det i en säck som kan förväxlas med liksäck av någon som bara kan ana hur en liksäck ser ut?
Citera
2013-07-27, 08:12
Medlem
WaS-ToYs avatar
Vanligast med trafikdödat vilt, om ingen jägare fraktar bort det är att viltet helt enkelt släpas in en bit i omgivningen och blir mat åt diverse djur som äter kött.

Vid bebyggelse så fraktas det bort, läggs inte i säckar och jag tvivlar på att polisen är de som fraktar bort djuret. Mest troligt är det någon kommunjägare eller jakträttsinnehavare som får sköta det. Så funkar det här i alla fall.
Citera
2013-07-27, 08:40
Medlem
Chrillothekids avatar
[QUOTE]Min fråga är bara: om bussen hade flyttats för att den stod i vägen för platsen att gräva ner IF på, varför inte bara ställa tillbaka bussen när man var klar med grävningen efter en timme? Ibland undrar jag på allvar om ni ens reflekterar över era egna teorier innan ni låter er svepas med i adrenalinstinna historier om allt mellan himmel och jord...[/QUOTE]
Kanske I*a ligger under där bussen står idag och det va därför den flyttades?

Quotes funka sådär märkte jag
Citera
2013-07-27, 08:51
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
AJ befinner sig i nyköping ikväll.

Lite roligt att folk skriver och hotar med mc-klubbar, nazzegrupper m.m. men när man svarar med sin familjs efternamn så är det tyst

hmmm vilka MC klubbar har hotat, jag hittar inte en enda post i den här tråden , med hot från nån
kamma dej människa

det kanske är så att folk är trötta på småkillar som ger sej på tjejer . rent allmänt

on topic
har bängen kollat bussen ordentlingt,,,det är inga bekymmer å svetsa i en tank,,man fyller upp den med vatten bara,

kan inte släppa bussen, varför flytta den ?
Citera
2013-07-27, 08:54
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillothekid
[QUOTE]Min fråga är bara: om bussen hade flyttats för att den stod i vägen för platsen att gräva ner IF på, varför inte bara ställa tillbaka bussen när man var klar med grävningen efter en timme? Ibland undrar jag på allvar om ni ens reflekterar över era egna teorier innan ni låter er svepas med i adrenalinstinna historier om allt mellan himmel och jord...[/QUOTE]
Kanske I*a ligger under där bussen står idag och det va därför den flyttades?

Quotes funka sådär märkte jag

Hej!

Se detta inlägg så lägger vi bussen åt sidan:
https://www.flashback.org/sp44490747
Citera
2013-07-27, 09:04
Medlem
Någon som fick klarhet i om det va AJ som sågs i Jönköping på GT? Tyckte de försvann i mängden igår...
Citera
2013-07-27, 09:15
Medlem
Herrstorpotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Det har du rätt i.
Min poäng är ju just den att Det är lätt att smälta in, när folk inte vet vem man egentligen är. Detta har AJ fått göra i hela sitt liv.
Tror inte som många andra här att han får ett helvete i fängelset om han mot all förmodan skulle dömas.

Blir han dömd blir det sannolikt att avtjäna på an A-anstalt. Det är inte helt ovanligt att internerna där drar ut dommar och information på nyanlända. Anstalterna är dock väldigt bra på att fördela folk på olika (rätt) avdelningar, för att slippa bråk
Citera
2013-07-27, 09:23
Medlem
Med sitt grandiosa ego verkar det som om AJ gillar katt och råtta leken med polisen.
Citera
2013-07-27, 09:23
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrstorpotatis
Blir han dömd blir det sannolikt att avtjäna på an A-anstalt. Det är inte helt ovanligt att internerna där drar ut dommar och information på nyanlända. Anstalterna är dock väldigt bra på att fördela folk på olika (rätt) avdelningar, för att slippa bråk

om han åker dit, så kan han ju durka sej, så gör kycklingar,,trist men sant
Citera
2013-07-27, 09:27
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Tyvärr fel!

Läs https://www.flashback.org/sp44490747 och sedan släpper vi bussen.

Fast... en skribent här skrev ju att Aftonbladet skrivit fel? Jag vet inte vad jag ska tro om bussen.
Citera
2013-07-27, 09:36
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Ta en bild, filma,ja något. Lägg ut på Instagram eller något.
Nu såg jag detta alldeles för sent, men vill ändå få skrivet att OM man ska lägga upp bilder eller film på AJ och visa oss andra bör man vänta med att publicera tills man (spanaren) lämnat platsen. Krävs inget snille för att lista ut var någon som spanar står och filmar, liksom. Han hade dessutom angivit ett signalement, så AJ hade bara kunnat leta efter alla farsor som har ungar med sig. Visst, det kanske är skitmånga, men det i kombination med position på kameramannen lär vara en enkel uppgift att lösa.

Om man tänker på detta slipper man troligtvis få en arg, nedklottrad, överförfriskad grottmänniska efter sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in