2013-07-27, 00:19
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
DB är garanterat ingen mördare. Bara för att han varit fanbärare i en nazzegrupp och behövt försvara sig emot vänsterungdomar så är han inte våldsam.

Usch då, kände han sig hotad? Och vad gjorde ungdomarna mot stackarn? Vad gjorde han för att försvara sig?
Citera
2013-07-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123komose
Nä, så klart!! Nazismen förespråkar ju inget våld. 6 miljoner judar snubblade nog bara. Låter som en riktig myskille.

...fast enligt dessa märkliga personer är ju utrotningen av judar enbart en efterkonstruktion och har aldrig hänt (foliehatt-smiley)

ONT: Hur äe det nu med CH's sambo? Vad gör hon idag?
Citera
2013-07-27, 00:22
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
AJ "tuffar" sig inte när han sitter inne.
Han sköter sig exemplariskt och umgås med folk från alla dess raser.
Han kommer smälta in som vanligt, utan att hamna i något trubbel.

Kom ihåg att Sveriges mest kända nasse de senaste 50 åren är Jackie Arklöv och han smälte in bra bland alla arier, eller har jag fel Malexanderrånare? Jag menar den färgade...
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-27 kl. 00:24.
Citera
2013-07-27, 00:25
Medlem
Citat:
DB är garanterat ingen mördare. Bara för att han varit fanbärare i en nazzegrupp och behövt försvara sig emot vänsterungdomar så är han inte våldsam.

Det är väl ingen som påståt att han är en mördare, men inte guds bästa barn heller.
Citat:
DB dömdes för grov misshandel 1997 och två fall av misshandel 2001. Vidhåller du att han inte är en slagsmålskille?
Senast redigerad av Felix52 2013-07-27 kl. 00:33.
Citera
2013-07-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Kom ihåg att Sveriges mest kända nasse de senaste 50 åren är Jackie Arklöv och han smälte in bra bland alla arier, eller har jag fel Malexanderrånare? Jag menar den färgade...

Haha jo det säger ju en del om de grupperna och deras intelligens.
Vitmaktsnubbar och nassar som tar med en svart kille. Värre än en Lorry-sketch haha
Citera
2013-07-27, 00:28
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Bara för att man försvarar sig så är man ingen misshandlare. Gör det Blir roligt att se. Hörde snack om korvförsäljare tidigare i tråden, rent skitsnack. Vissa papper.......

Korvförsäljare? Eller "korvförsäljare"? För det är skillnad. Det ena är garanterat inte på papper.....
Citera
2013-07-27, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Haha jo det säger ju en del om de grupperna och deras intelligens.
Vitmaktsnubbar och nassar som tar med en svart kille. Värre än en Lorry-sketch haha

Dra inga förhastade slutsatser om honom. Det handlar om annat.
Citera
2013-07-27, 00:33
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre

Det har du rätt i.
Min poäng är ju just den att Det är lätt att smälta in, när folk inte vet vem man egentligen är. Detta har AJ fått göra i hela sitt liv.
Tror inte som många andra här att han får ett helvete i fängelset om han mot all förmodan skulle dömas.
Citera
2013-07-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty09
Har inte gamla bussar en jättestor tryckluftstank. Kanske svetsat i den?
flera små luft tankar !!.. och ang Bränsletankar jag tror inte en kropp ruttnar/luktar "om den är täkt" i diesel,svetsa går utmärkt bara man fyller fullt med vatten men det är ett väldans jobb så det tror jag inte är gjort. MEN efter som den skulle reggas om till nått annat "Lättare" (enl ansiktsboken) typ Man kan regga om den till vanligt B Kort om man bygger om den till husbil ! Då kanske han har Stora vatten tankar Med Manlucka så man kan rengöra lättare .. Bara en tanke !?
Citera
2013-07-27, 00:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

På en del bilder i tråden så verkar han mera spa-typen med bubbelbad och sådant, stämmer det?
Citera
2013-07-27, 00:39
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Ja jag har även jag fått hot på PM. Jag undrar hur patetisk man är som människa då man skyddar AJ. Kanske är man en lika feg fan som AJ som inte vågar gå på män, utan spöar kvinnofolk?
Att AJ ännu har vänner förvånar mig dock?

Nu skrämmer inte anonyma PM från Flashback mig och med tanke på vad det är folk öht så skrämmer mig dom inte för fem öre IRL heller. Farliga hundar skäller inte.

Samma här fick över tio hot förrförra helgen när jag skrev i tråden, detta av vänsterstudenter. Fick även varningar av moderatorer, för att nån eller några påstod att jag hotat dem

Välkommen till Flashback.

Vi som vet vad vi snackar om och har rent mjöl i påsen behöver inte vara rädda. Jag tror inte att det är AJs polare som hotar dig utan det är vänsterstudenter som vill ställa till oreda. Dessa idioter har aldrig jobbat i hela sina liv och deras viktigaste mål i livet är att förstöra för andra.

DB är ingen kvinnomisshandlare. AJ är kvinnomisshandlare. FH är en kille som gör vad man säger att han ska göra. Döm Själva.

En grej till........ Det var FHs sambo som lånade ut parkeringen till DB är hon också inblandad?
Citera
2013-07-27, 00:40
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Det har du rätt i.
Min poäng är ju just den att Det är lätt att smälta in, när folk inte vet vem man egentligen är. Detta har AJ fått göra i hela sitt liv.
Tror inte som många andra här att han får ett helvete i fängelset om han mot all förmodan skulle dömas.
apropå smälta in !!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=389226131184112&set=pb.100002901841 215.-2207520000.1374876506.&type=3&permPage=1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in