Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Ja jag har även jag fått hot på PM. Jag undrar hur patetisk man är som människa då man skyddar AJ. Kanske är man en lika feg fan som AJ som inte vågar gå på män, utan spöar kvinnofolk?
Att AJ ännu har vänner förvånar mig dock?
Nu skrämmer inte anonyma PM från Flashback mig och med tanke på vad det är folk öht så skrämmer mig dom inte för fem öre IRL heller. Farliga hundar skäller inte.
Samma här fick över tio hot förrförra helgen när jag skrev i tråden, detta av vänsterstudenter. Fick även varningar av moderatorer, för att nån eller några påstod att jag hotat dem
Välkommen till Flashback.
Vi som vet vad vi snackar om och har rent mjöl i påsen behöver inte vara rädda. Jag tror inte att det är AJs polare som hotar dig utan det är vänsterstudenter som vill ställa till oreda. Dessa idioter har aldrig jobbat i hela sina liv och deras viktigaste mål i livet är att förstöra för andra.
DB är ingen kvinnomisshandlare. AJ är kvinnomisshandlare. FH är en kille som gör vad man säger att han ska göra. Döm Själva.
En grej till........ Det var FHs sambo som lånade ut parkeringen till DB är hon också inblandad?