2013-07-27, 03:52
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Frågan är nu om AJ befinner sig på Gyllene tider ikväll? Och om bussen ska avskrivas?

AJ befinner sig i nyköping ikväll.

Lite roligt att folk skriver och hotar med mc-klubbar, nazzegrupper m.m. men när man svarar med sin familjs efternamn så är det tyst
Citera
2013-07-27, 03:57
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Vi vill nog alla önska det men det finns inget realistiskt i att tro att hon är vid liv.....tyvärr!!! Polisen uttalades sig redan från start att det var så pass mycket blod att man misstänkte att ett mord begåtts.
Jag tror inte att DB har mördat henne men tyvärr så har nog din vän varit delaktig på något sätt efter mordet, i stundens hetta kan allt hända...annars skulle han inte vara där han är i dag...tragiskt men sant.

Vilken vän?
Citera
2013-07-27, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil

Lite roligt att folk skriver och hotar med mc-klubbar, nazzegrupper m.m. men när man svarar med sin familjs efternamn så är det tyst

Källa på att han befinner sig där?.

OnT:Nu när alla mass-postare snart lagt sig undrar jag om du har någon teori om vad som kan hänt Id@ den aktuella kvällen/natten?.
Och isåfall,vem gjorde det och vilka var inblandade?.

OfT:Tror inte särskilt många 1%-klubbar(antar jag du menar?) skulle vara särskilt oroade över ditt efternamn,om du tror det får du gärna pm:a mig det

MVH
Citera
2013-07-27, 04:11
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritzer11
Källa på att han befinner sig där?.

OnT:Nu när alla mass-postare snart lagt sig undrar jag om du har någon teori om vad som kan hänt Id@ den aktuella kvällen/natten?.
Och isåfall,vem gjorde det och vilka var inblandade?.

OfT:Tror inte särskilt många 1%-klubbar(antar jag du menar?) skulle vara särskilt oroade över ditt efternamn,om du tror det får du gärna pm:a mig det

MVH
Jag vill också ha en källa på att han befinner sig där.
Tittar man på realisten som är en väldigt nationnalistisk nyhetsblogg så tar ju dom nationella avstånd i från AJ lika så många 1% klubbar gör det också.
Citera
2013-07-27, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil

Nyköping, jönköping o ännu fler ställen ? Han verkar ha fullt upp
Känns som en merit att ha rätt efternamn ?
Citera
2013-07-27, 06:39
Medlem
Enl min svåger så har han igår eftermiddag sett polis samt andra utryckningsfordon i Velanda område där han sägs ha sett en lik säck. Även ryktet där sägs vara Id@? Någon som kan konfirma alt dementera detta?
Citera
2013-07-27, 07:10
Medlem

Förnuftigt skrivet, GJJ. Egendomligt finner jag det vara att en majoritet inte omedelbart kan förkasta en så barock hypotes som insvetsning i en bränsletank som metod för att gömma ett förmodligen ovanligt blodigt kvinnolik. Den som har oturen att få ett sådant på halsen har bara en naturlig impuls; —att så snabbt som möjligt göra sig kvitt detta graverande bevismaterial, för att lika snabbt komma ur sina blodiga kläder och äntligen kunna skrubba av sig under en varm dusch.

Spermabussen "Ludret" flyttades förmodligen någon gång emellan förmiddagen den 30:e juni och morgonen den 5:e juli på grund av att DB hade anmodats att snarast avlägsna den från någons, eventuellt Tre Älgars, premisser. De flesta fastighetsägare motsätter sig att deras egendom förvandlas till ett skrotupplag, av någon annan. Det ser inte så prydligt ut.

Ju närmre i tid med den föregående "mordnatten" flytten av bussen skedde, desto mera troligt är det att FH och DB har kommit överens om att försöka integrera bussflytten med sina efterhandskonstruerade alibin. Det kan i sig ha utgjort ett motiv för att flytta bussen så snart som möjligt och för DB att publicera sitt delikata parkeringsproblem på Facebook. Detta är kanske inte en lika spännande hypotes som begravning medels nazistiska grävmaskiner etc., men förmodligen ett snäpp närmre sanningen. Nåväl: det visar sig, förhoppningsvis...
Citera
2013-07-27, 07:18
Medlem
Jag gråter krokodiltårar! Och spiller onödigt mycket bortkastad tid på det! Kanske ignorera denne i stället. AJ brukar vara ute å röra på sig ganska mycket(då han ibland käkat lite för mycket) bodde då i torsered. Gick en del mot ex reningsverket å kanalen. Men även ända ner till upphärad där han känner folk. Kanske hans tankar ibland vandrade iväg( jag har fiender, jag misshandlar tjejer. Om det någon gång skulle hända dem något, var gömmer man personen). EN TANKE! Från bp via hullsjövägen fram till gärdhemskorsen mot upphärad(där han gått många gånger) sen kan man köra via Åsaka, norra Björke till berget. Inte så mycket trafik nattetid. Mot upphärad finns brunnar å andra ställen lätt att göra sig av med en kropp för att sedan ta sig till berget å bränna bil. Vet inte om någon känner till dessa vägar men det är ett förslag kanske bättre än att munhuggas med en krokodil i alla fall. BARA EN TANKE!
Citera
2013-07-27, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Se
http://anony.ws/i/2013/07/03/IXmDo.png
DB verkade inte särskild skärrad efter "bilstölden" utan räknade upp sina övriga dyrgripar på facebook.

Jag tror att bussen flyttades på tordag morgon efter att AJ anhållits på onsdagen. Med tanke på att DBs S-40 redan var aktuell för polisen och flashback kan DB varit nervös för något och flyttat bussen av den anledningen. Om det sedan handlar om blod, knark eller något annat...
Senast redigerad av lehs 2013-07-27 kl. 07:39.
Citera
2013-07-27, 07:46
Medlem
panzertaxs avatar
Inget armband direkt, men utseendet på halskedjan på deras kompis F*P var intressant.
Har någon sett om någon av de andra herrarna har något liknande?

http://www.anony.ws/kovj
Citera
2013-07-27, 07:49
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divineguardian
Enl min svåger så har han igår eftermiddag sett polis samt andra utryckningsfordon i Velanda område där han sägs ha sett en lik säck. Även ryktet där sägs vara Id@? Någon som kan konfirma alt dementera detta?
Din svåger har ju sett detta säger du ju, så vad finns det att bekräfta eller dementera?
Om Velanda nu stämmer så kommer det så småningom presenteras i media. Tror dock själv att det bara är trolleri alltihop om just velanda. Jag själv har varit därute en snabbsväng o kikat, men har dock inte sett till varken poliser eller liksäckar.

Alla tips är bra tips, förutom dom dåliga. Jag hoppas innerligt att hon hittas snart, så att hennes anhöriga kan få ett värdigt avslut, och att den/dom misstänkta får ett kännbart straff!
Citera
2013-07-27, 07:56
Medlem
Lite svagt presenterat. Alltså det jag hade funderingar på var om det var hon som de har hittat eller ett annat lik. Det är alltså polis som bar på denna säck som han bevittnade. Inget trollande utan nyfiken på om de var hon eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in