2013-07-27, 00:41
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
På en del bilder i tråden så verkar han mera spa-typen med bubbelbad och sådant, stämmer det?

DB jobbade mordnatten... Räkna ut resten själv. Han blev häktad för att han inte golar.
Citera
2013-07-27, 00:42
Medlem
Pastakryddas avatar
@Bagarn Det finns ju massor av spabilder på dessa charmerande män, så det får man kanske utgår ifrån?

@Krokodilen: Vad tror du hänt? Har I'a fallit illa och slagit huvudet i ledstången? I trapphuset alltså. DB "garanterat ingen mördare"? Pratar vi i affekt nu eller planerat? Slulle tönten ställa upp för den andra mindre begåvade mannen (AJ) för att röja undan ett lik? Det går bra att svara nu.
Citera
2013-07-27, 00:43
Medlem
Varför görs inga fler insatser av MPS? Vet man helt enkelt inte var man ska leta?
Citera
2013-07-27, 00:44
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
DB jobbade mordnatten... Räkna ut resten själv. Han blev häktad för att han inte golar.

Fel! Han jobbade på lördag kväll och skulle sedan upp o jobba tidigt söndag igen. Fri däremellan och har tydligen bundits till mordplatsen under aktuella natten, så nu är det din tur att räkna ut resten själv...
Citera
2013-07-27, 00:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Mellan vilka tider?
Det finns andra som säger att han jobbade mellan 8-16, tror jag det var.
Citera
2013-07-27, 00:45
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Det har du rätt i.
Min poäng är ju just den att Det är lätt att smälta in, när folk inte vet vem man egentligen är. Detta har AJ fått göra i hela sitt liv.
Tror inte som många andra här att han får ett helvete i fängelset om han mot all förmodan skulle dömas.

Mot förmodan... Ja, om PerZerk är den som gjort en iakttagelse som är för bra för att vara sann, som Haraldsson säger, så borde hann hålla fast vid för bra för att vara sann... Per Z som åklagarvittne hade friat alla i nurnbergrättegången...
Citera
2013-07-27, 00:46
Medlem
Citat:

Var extraknäckte han?
Citera
2013-07-27, 00:47
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
@Bagarn Det finns ju massor av spabilder på dessa charmerande män, så det får man kanske utgår ifrån?

@Krokodilen: Vad tror du hänt? Har I'a fallit illa och slagit huvudet i ledstången? I trapphuset alltså. DB "garanterat ingen mördare"? Pratar vi i affekt nu eller planerat? Slulle tönten ställa upp för den andra mindre begåvade mannen (AJ) för att röja undan ett lik? Det går bra att svara nu.

AJ kan säkert vara GM, men DB är nog minst inblandad. Där har du mina 50 cent.
Citera
2013-07-27, 00:48
Medlem
Citat:

Hahaha du har verkligen svalt hela deras bete.
Vi får väl se. Är du hans tjej/kille/ex eller bara en lättimpad hangaround till dessa tyffingar till WT?
Citera
2013-07-27, 00:49
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Denna festen som ryktas om, tror du den existerade hemma hos DB? Det påstås att det åtminstone var han och FH.
De där vänsterstudenterna har jag inte noterat
Hoppas inte jag ger sken av en sån ?

Om
Citera
2013-07-27, 00:50
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitarn
flera små luft tankar !!.. och ang Bränsletankar jag tror inte en kropp ruttnar/luktar "om den är täkt" i diesel,svetsa går utmärkt bara man fyller fullt med vatten men det är ett väldans jobb så det tror jag inte är gjort. MEN efter som den skulle reggas om till nått annat "Lättare" (enl ansiktsboken) typ Man kan regga om den till vanligt B Kort om man bygger om den till husbil ! Då kanske han har Stora vatten tankar Med Manlucka så man kan rengöra lättare .. Bara en tanke !?
Det är nog svårt att få till en bra svetsfog om man fyllt med vatten. Vattnet kyler för mycket.

Tror själv inte att de krånglat till det så när de gjorde sig av med offret men skulle de ha gjort det så är det positivt för bevisningen. Ett lik som förvaras så bevaras sannolikt mycket bättre och därmed eventuella bevis på kroppen.
Citera
2013-07-27, 00:51
Medlem
Citat:
AJ kan säkert vara GM, men DB är nog minst inblandad. Där har du mina 50 cent.

Vad får dig att tro det?
DB är ju häktad på starkare grunder än CH, enligt häktningsframställan?

...och hur är det med CH's sambo idag? Tror hon också att CH och DB är oskyldiga små offerlamm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in