2013-07-27, 00:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
??? Vet ej deras samlingsställe. Bara undrade om den utpekade vägen var farbar.
Samlingsstället finns utmärkt på kartan, vid Norra Björke. Jag har inte provkört vägen, men den påstås vara körbar. http://goo.gl/maps/FZfij
Citera
2013-07-27, 00:10
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Efter detta jag skrev igår har jag mottagit ett par hot via PM. Jag antar att det var för känsligt det jag skrev. Detta är folk som är aktiva i tråden så AJ's polare är här.

Ja jag har även jag fått hot på PM. Jag undrar hur patetisk man är som människa då man skyddar AJ. Kanske är man en lika feg fan som AJ som inte vågar gå på män, utan spöar kvinnofolk?
Att AJ ännu har vänner förvånar mig dock?

Nu skrämmer inte anonyma PM från Flashback mig och med tanke på vad det är folk öht så skrämmer mig dom inte för fem öre IRL heller. Farliga hundar skäller inte.
Citera
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
AJ har vart en kvinnomisshandlande nazze i snart 20 år. Han har väl inte råkat ut för så värst mycket för det...
Fast är han skyldig till den 14 år yngre Id*s försvinnande så börjar nog andra kriminella element tänka på sina egna döttrar.
Döms han för detta så ses han nog inte med blida ögon i något läger egentligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Kanske hamnar han på en lite tuffare anstalt om han åker fast för mord mm
Kan garantera dig att de flesta som sitter där är av "raser" han och hans vänner föraktar. Vill se dem tuffa sig där. Tror inte amatörmässiga tatueringar i ansiktet skrämmer någon där .

Han är inte dömd än. Inte gå händelserna i förväg. Håller med annars.
Citera
2013-07-27, 00:11
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Eftersom du inte svarar utgår jag från att du tar tillbaka ditt påstående. DB är en slagsmålskille. Ska jag ta reda på om han har misshandlat kvinnor?

Bara för att man försvarar sig så är man ingen misshandlare. Gör det Blir roligt att se. Hörde snack om korvförsäljare tidigare i tråden, rent skitsnack. Visa papper.......
Senast redigerad av en-krokodil 2013-07-27 kl. 00:31.
Citera
2013-07-27, 00:12
Medlem
Krokodilen ... Måste man bli dömd för att misshandla kvinnor gör att vara en kvinnomisshandlare ??
Måste man bli dömd för mord för att vara en mördare, även om man blir friad trots att man begått mordet? Menar du att är man inte dömd har man inte begått brottet ??!! Helt sjukt tänk !!
Citera
2013-07-27, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Han är inte dömd än. Inte gå händelserna i förväg. Håller med annars.

Nä, det är sant. Lo-Life är han men inte dömd eller ens åtalad ännu.
Men en kvalificerad gissning är att det kommer inom en inte allt för lång framtid.
Citera
2013-07-27, 00:14
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Fast är han skyldig till den 14 år yngre Id*s försvinnande så börjar nog andra kriminella element tänka på sina egna döttrar.
Döms han för detta så ses han nog inte med blida ögon i något läger egentligen.

Jag hoppas du har rätt.
Citera
2013-07-27, 00:15
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Krokodilen ... Måste man bli dömd för att misshandla kvinnor gör att vara en kvinnomisshandlare ??
Måste man bli dömd för mord för att vara en mördare, även om man blir friad trots att man begått mordet? Menar du att är man inte dömd har man inte begått brottet ??!! Helt sjukt tänk !!

DB är garanterat ingen mördare. Bara för att han varit fanbärare i en nazzegrupp och behövt försvara sig emot vänsterungdomar så är han inte våldsam.
Citera
2013-07-27, 00:15
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Nej, det finns bara Aftonhoran som belägg för det och det stämmer inte alls med vad vi hör som pratat direkt eller via ett ombud med var sin uppsättning grannar.
Jag är på ditt spår, och menar 4-5/6 som "senare i veckan"
Senast redigerad av Tomato 2013-07-27 kl. 00:27.
Citera
2013-07-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Nä, det är sant. Lo-Life är han men inte dömd eller ens åtalad ännu.
Men en kvalificerad gissning är att det kommer inom en inte allt för lång framtid.

Exakt. Instämmer för övrigt.
Citera
2013-07-27, 00:18
Medlem
123komoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
DB är garanterat ingen mördare. Bara för att han varit fanbärare i en nazzegrupp och behövt försvara sig emot vänsterungdomar så är han inte våldsam.
Nä, så klart!! Nazismen förespråkar ju inget våld. 6 miljoner judar snubblade nog bara. Låter som en riktig myskille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in