2013-07-26, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
... men jag kan berätta att jag pga viltolycka fick avbryta mitt uppdrag i Vimmerby... Jag är övertygad om att Raffa efter avtjänat straff kommer att få ordning på sitt liv, han kommer troligtvis jobba inom media och leva ett stilla liv.
du forsoker hypnotosera honom, sasom du sjalv-hypnotiserade dig sjalv
har ju inte gatt sa bra i ditt fall
jag minns, du blev radd och virrade bort dig i en buske i vimmelby
det skrev du sjalv, och att du var skakad osv
Senast redigerad av buckan 2013-07-26 kl. 15:28.
2013-07-26, 15:36
Medlem
Citat:
Vad vet du om hurvida Raffa talar sanning? Mitt ord är i detta fall inte intressant men jag kan berätta att jag pga viltolycka fick avbryta mitt uppdrag i Vimmerby.
Jag menar på fullaste allvar att Raffa är en bra talare med god pondus i sin röst, han kan ha en framtid som radiopratare i pratradio (Radio 1) Jag hör en självsäker stämma när han talar , att han låter aningen pressad vid tillfällen är ingenting konstigt då han varit under stor press under rättegången. Jag är övertygad om att Raffa efter avtjänat straff kommer att få ordning på sitt liv, han kommer troligtvis jobba inom media och leva ett stilla liv.

Ser dig trolla överallt. Senast i Jonte Krig tråden. Kan du inte bara lägga ner? Dina inlägg smutsar ner bara!
Senast redigerad av Avalancheking 2013-07-26 kl. 15:45.
2013-07-26, 15:46
Medlem
zwinys avatar
Jag är inte helften så insatt i den här historien som många andra i den här tråden är. Men min uppfattning av det jag läst, sett och hört är att Ante inte riktigt vet vad han gör eller vad han gett sig in på. Han verkar mest vara en stackare som tittat för mycket på sons of anarchy och sopranos. Jag tycker ärligt talat synd om Ante. En stackare som har en skruv lös som låter sig pökas i röven av dom flesta, tyvärr.
2013-07-26, 15:54
Medlem
flazbazs avatar
Snälla, sluta citera mullenö. Alla borde ha hen på ignore då hen bara trollar denna tråden. Jag vill inte läsa hens dynga. Anledningen till att hen håller på är troligen att hen är ett stort fan av Raffa och vill att denna tråd ska stängas.
2013-07-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Visst, sen hör man även hur han måste tänka efter hur nu lögnen var "han vill ge en rättvis bild" när han bara försöker komma ihåg alla lögnerna.
Totalt sopslut likt trollet som jag har på ignore.

I princip 99% som läser här vet ju att allt är skitsnack, uppenbart är ju denna mulle ett troll som bara drar igång skit i tråden, det är inte ens humor utan enbart i syfte att provocera.

Likt tidigare påstående om bland annat studiebesök i Gnaggland område som uteblev har ju personen visat att det bara är trollande.

Det enda personen pratar om här är socialt engagemang och liknande varpå jag skulle rekommendera en tråd i en mer aktuell del av detta eminenta forum, det skulle ju bli en bättre diskussion med liktänkande.

Visst detta är en Raffa tråd så det är ju inte fel men vis som ser trollningen har ju smart nog satt personen på ignore och jag skulle nog tycka att det vore bättre om fler gjorde det i stället för att mata på.

Men för att gå mer direkt på topic så vet ju vi som följt Gaffas liv i en tid att killen är ett hopplöst fall som lever i sin lilla värld. Tycker ljudfilerna var suveräna för att påvisa hur korkad han verkligen är och inte minst vilken skev bild han har.
Han mästrar rätten i princip och visar hur gängliv och kriminalitet är helt normalt och hur han trivs med det, det finns ingen moralisk spärr ingen gräns för rätt och fel. Menar det finns ju en hel del kriminella ( för att använda det uttrycket ) som fortfarande vet skillnad på rätt och fel, det finns dom som även har en viss tjuv eller gangster moral, men inte Gaffa....

Nä fan sätt trollen på ignore så slipper man oftast se skiten tills någon annan kör en quote....

Trollet är direkt ansvarig, enligt min mening, för det inträffade mordförsöket.
Att ta på sig rollen att hjälpa Raffa, men sen strunta i det, måste väl vara det optimala sveket.

Sen ha mage att via en efterkonstruktion, beskylla djurvärlden, det är lågt. Obs ! Spikulation.

Om trollet verkligen velat hjälpa Raffa hade inte en viltolycka hindrat.

Hittills har Mullerös svek kostat ett mordförsök, samt tydligen också ett helt oskyldigt djur livet.
Undrar hur hen mår av dom tankarna

Hen, ibland ska man inte ens försöka hjälpa till
2013-07-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllUNeed
Trollet är direkt ansvarig ... för det inträffade mordförsöket ... det optimala sveket ... kostat ... också ett helt oskyldigt djur livet.
alla har honom pa ignore
fritt fram att lyfta hans sjalv-medvetande sa han antligen fattar hur mycket problem han staller till med
undrar verkligen vad som hande
kul om viltolyckan hade koppling till busken han skrev att han hamnade i
2013-07-26, 17:03
Medlem
det hade varit guld med ett youtubeklipp med samanfattning från höjdpunkterna i förhören. finns ju hur mycket som helst om man lyssnar igenom alla filerna. "det gick fort som fan... snabbt också" eller när han sitter och snackar om anabola,helt ur sitt sammanhang.. " jag gillar anabola"
2013-07-26, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllUNeed
Trollet är direkt ansvarig, enligt min mening, för det inträffade mordförsöket.
Att ta på sig rollen att hjälpa Raffa, men sen strunta i det, måste väl vara det optimala sveket.

Sen ha mage att via en efterkonstruktion, beskylla djurvärlden, det är lågt. Obs ! Spikulation.

Hittills har Mullerös svek kostat ett mordförsök, samt tydligen också ett helt oskyldigt djur livet.

Hen, ibland ska man inte ens försöka hjälpa till
Snälla AllUNeed försök att hålla dig till Topic ! Raffa är den unika person som vi diskuterar i denna tråd. Min viltolycka är inget jag tänker diskutera i denna tråd, har ni frågor och funderingar tar ni det i pm med mig. Ansvar för händelsen med Raffa bär vi samtliga samhällsmedborgare på våra axlar.
2013-07-26, 17:13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Såg innan att Dallas stora RaR-mapp efterfrågades. Såg sedermera att delmappen (div.bilder) las upp men osäker på om hela blev upplagd?
Isf så kan jag göra detta men går det inte att uppdatera trådstarten med alla bilder + alla fups och domar? hade ju varit lättare för alla och speciellt för alla nytillkomna fans.
Dallas laddade upp en rar-mapp som hette "Diverse_FUP_och_Domar" i denna fanns delmappen "Diverse_bilder" m.m.

Jag har hela detta arkiv sparat, jag har även uppdaterat det med alla FUPar och domar som senare postats samt alla bilder som dykt upp i tråden och på facebook, nattstad osv, även ljudupptagningar och videoklippen finns där, dvs allt godis samlat i samma påse.
"Diverse_bilder"-mappen låg på ca 56 mb när Dallas la upp den, nu ligger den på 83 mb.

Håller i skrivande stund på att göra hela skiten till en rar-fil som jag sen kommer att ladda upp och länka till, ska strax iväg så jag får se om det hinner bli klart innan dess, annars laddar jag upp det när jag kommer hem igen.
2013-07-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Dallas laddade upp en rar-mapp som hette "Diverse_FUP_och_Domar" i denna fanns delmappen "Diverse_bilder" m.m.

Jag har hela detta arkiv sparat, jag har även uppdaterat det med alla FUPar och domar som senare postats samt alla bilder som dykt upp i tråden och på facebook, nattstad osv, även ljudupptagningar och videoklippen finns där, dvs allt godis samlat i samma påse.
"Diverse_bilder"-mappen låg på ca 56 mb när Dallas la upp den, nu ligger den på 83 mb.

Håller i skrivande stund på att göra hela skiten till en rar-fil som jag sen kommer att ladda upp och länka till, ska strax iväg så jag får se om det hinner bli klart innan dess, annars laddar jag upp det när jag kommer hem igen.

Det var jag som samlade ihop allt och namngav allt.

Sen skickade jag filen till Dallas, just nu är min Gangland_Media mapp 140MB
2013-07-26, 18:11
Medlem
Citat:
Snälla AllUNeed försök att hålla dig till Topic ! Raffa är den unika person som vi diskuterar i denna tråd. Min viltolycka är inget jag tänker diskutera i denna tråd, har ni frågor och funderingar tar ni det i pm med mig. Ansvar för händelsen med Raffa bär vi samtliga samhällsmedborgare på våra axlar.

Trams. Att han är en bra talare med självsäkerhet kan jag hålla med om, men det är ingen yrkesförvärvad egenskap utan snarare en personlighetsstörning, allt cirkulerar kring Raffa, han är gud. Att Ante bara vågade lämna Rafael Badei, den mest framgångsrika och lysande gangstern i Sveriges historia är ett enormt svek och ren idioti, därför måste Ante huggas.

Från Raffas perspektiv så förtjänade Ante att huggas. Det finns inte en uns av ånger i hans kropp efter detta, som du säkert hörde i rättegången. Karaktärsegenskaperna du framhävde håller jag med om, men det är en del av hans störning som han haft sedan födseln/ung ålder. Det är inte svårt att bli självsäker eller vältalig när man själv inbillar sig att man är centern i universum.

Något du kan ha för dig själv är "samhällsansvaret". Om du anser att samhället ska detaljstyra och kontrollera alla medborgare så att händelser som denna inte existerar får stå för dig själv, personligen är jag nöjd med hur vi har det. Jag skulle aldrig vilja bli micromanaged av staten, och hur fan ska staten kunna förhindra att fullblodsdårar som Raffa inte kan begå våldsbrott utan att detaljstyra alla människor? Det går bara inte. Och kom för fan inte och blanda in sjukvård eller hjälp i det hela, enligt forskning finns det ca 2-3 % av vår befolkning som är sociopater, narcissister och andra diverse farliga diagnoser och dessa går helt enkelt inte att bota. Det är nästintill stört omöjligt eftersom det är deras personlighet och inte en förkylning. Det enda raka och solidariska hade varit att antingen låsa in honom för all framtid, eller sätta ett skott i nacken på honom. För vård....det kommer aldrig att ta på honom.

Samhället har inte svikit Raffa. Samhället har snarare svikit alla som blivit utsatta för Raffa. Att Raffa ens fått uppleva vuxen ålder är ett nutidsfenomen uppkommet av vårt samhälles mer altruist-mjuka sida de sista 40-50 åren.
2013-07-26, 18:13
Medlem
zwinys avatar
Kan någon ladda upp alla bilder i ett bildspel på youtube? Vore jätte hyggligt då jag bara har tillgång till en mobiltelefon just nu. Och tyvärr kan jag inte ladda ner saker till min mobil via minifil.se och sedan öppna dom i luren.. Så allt som laddats upp på youtube har varit guld.

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in