2013-07-26, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Man hör att raffa tycker han är smart men målar ändå in sig i hörn. Antes röst låter utecklingstörd, tror inte han är tyst för att inte gola, det verkar som han har svårt att förstå frågorna.. Och Åkerström då? ja, han låter som ett riktigt pundhuve.

Kul att den där Jessica inte klarar av att läsa eden och hon förstår uppenbarligen inte vad det innebär heller då hon försöker ljuga om hennes och Raffas förhållande.

I en av ljudfilerna med ante hör man raffa viska till sin advokat att ante fick vad han förtjänade. Vet inte vilket nummer i ordningen just nu men det är precis innan raffas advokat snackar bort raffas störande beteende med att han svårt att höra vad ante säger.

Håller inte med dig gällande dina smått förvirrande åsikter om att Raffa målar in sig i ett hörn. Raffa låter väldigt klar och bestämd i både röst och tonläge vilket indikerar att han talar sanning.
Raffa är dömd på förhand pga att små yngel sprider mytoman information på sociala medier om dennes leverne.
2013-07-26, 10:01
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Håller inte med dig gällande dina smått förvirrande åsikter om att Raffa målar in sig i ett hörn. Raffa låter väldigt klar och bestämd i både röst och tonläge vilket indikerar att han talar sanning.
Raffa är dömd på förhand pga att små yngel sprider mytoman information på sociala medier om dennes leverne.

Bestämd? Han låter ju helt överspeedad och skitnervös. Flåsar ju som om han sprungit ett maratonlopp innan förhöret.

Kul när han säger att hans världsbild inte ser sån ut. No shit
2013-07-26, 11:05
Medlem
gucci_manes avatar
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fangelse-for-mordforsok-i-vastervik_8360424.svd

För de som bara läser Svenska Dagbladet framstår det säkert som att det är en riktigt gäng-uppgörelse med riktiga gäng.

När man tänker efter är det ganska misslyckat att dela ut 14 hugg och ändå inte döda.
2013-07-26, 11:33
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:

Kan du inte bara gå o gömma dig under en sten?
Raffa har väl inte uttalat ett ord av sanning så länge denna fars pågått.
Dessutom så hade detta aldrig hänt om du hållt ditt ord om att du skulle åka till Vimseby och få lille Ralf på rätt bana med din överlägsna moral och människokännedom.
Vad hände med det, eller är det bara så att du är en lika stor mytoman som Ralfus??
2013-07-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av renkaos
Borde vart i Avesta-Krylbo i sånt fall. Det måste ha varit i samband med att D*vid L*ntz *=a
var vice prez i Gandland.
I helvete att det funnits något klubbhus vare sig i Emmaboda eller i Dalarna eller överhuvudtaget
Klubbhus och strippstänger existerar bara i Raffas fantasi eller hemma hos Vargas i källaren
2013-07-26, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Bestämd? Han låter ju helt överspeedad och skitnervös. Flåsar ju som om han sprungit ett maratonlopp innan förhöret.

Satan vad han flåsade Det kanske började rycka i anabola kuken
2013-07-26, 11:58
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName

Visst, sen hör man även hur han måste tänka efter hur nu lögnen var "han vill ge en rättvis bild" när han bara försöker komma ihåg alla lögnerna.
Totalt sopslut likt trollet som jag har på ignore.

Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Dessutom så hade detta aldrig hänt om du hållt ditt ord om att du skulle åka till Vimseby och få lille Ralf på rätt bana med din överlägsna moral och människokännedom.
Vad hände med det, eller är det bara så att du är en lika stor mytoman som Ralfus??

I princip 99% som läser här vet ju att allt är skitsnack, uppenbart är ju denna mulle ett troll som bara drar igång skit i tråden, det är inte ens humor utan enbart i syfte att provocera.

Likt tidigare påstående om bland annat studiebesök i Gnaggland område som uteblev har ju personen visat att det bara är trollande.

Det enda personen pratar om här är socialt engagemang och liknande varpå jag skulle rekommendera en tråd i en mer aktuell del av detta eminenta forum, det skulle ju bli en bättre diskussion med liktänkande.

Visst detta är en Raffa tråd så det är ju inte fel men vis som ser trollningen har ju smart nog satt personen på ignore och jag skulle nog tycka att det vore bättre om fler gjorde det i stället för att mata på.

Men för att gå mer direkt på topic så vet ju vi som följt Gaffas liv i en tid att killen är ett hopplöst fall som lever i sin lilla värld. Tycker ljudfilerna var suveräna för att påvisa hur korkad han verkligen är och inte minst vilken skev bild han har.
Han mästrar rätten i princip och visar hur gängliv och kriminalitet är helt normalt och hur han trivs med det, det finns ingen moralisk spärr ingen gräns för rätt och fel. Menar det finns ju en hel del kriminella ( för att använda det uttrycket ) som fortfarande vet skillnad på rätt och fel, det finns dom som även har en viss tjuv eller gangster moral, men inte Gaffa....

Nä fan sätt trollen på ignore så slipper man oftast se skiten tills någon annan kör en quote....
2013-07-26, 12:00
Medlem
Citat:

Håller med dig!

Tror många som skriver här i denna tråd sitter på psyk/har suttit på psyk, vissa har nån form av psykisk ohälsa resten är små barn som också lider av nåt skit. Tror knappast nån som är äldre eller är frisk i skallen lägger så mycket tid (dag/natt) på en så kallad psykiskt störd människa om man själv inte är det på nåt sätt.

Måste tilllägga att Ante lider av psykisk ohälsa. Han kan ju varken snacka eller förstå vad som sägs han är typ 40 och pratar som ett barn och han golar på allt. Han namnger folk vilka positioner de har och han ska vara en outlaw. Hoppas det görs nåt åt saken där för det är inte ok någonstans. Han är 12 år i hjärnan verkar det som men tyvärr det finns inga ursäkter är man med i leken så får man leken tåla. Fucking pajaser båda 2.
2013-07-26, 12:01
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vexlof
Satan vad han flåsade Det kanske började rycka i anabola kuken

Är väl jobbigt och sitta där och dra in magen och flexa lite

Men seriöst så har jag undrat varför, det är ju inte 3 min i början utan hela tiden....Men iofs så han snackar ju utan punkt så han hinner få med allt fast han normalt inte pratar med Polisen eller i rätten fast denna gången så fick det va nog för dom andra golade ju ahhhhhh andas!
2013-07-26, 12:06
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=lGA9ab9crvk

HAHAHA, vilka jävla fantasier pöjken har
2013-07-26, 13:49
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vexlof
I helvete att det funnits något klubbhus vare sig i Emmaboda eller i Dalarna eller överhuvudtaget
Klubbhus och strippstänger existerar bara i Raffas fantasi eller hemma hos Vargas i källaren

Givetvis har det aldrig funnits någon klubblokal nånstans förutom i ralfs fantasier.
Att han sen har skrivit på gaylands hemsida att det finns lokal där det har funnits en medlem
är ju en annan sak.
2013-07-26, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas

Vad vet du om hurvida Raffa talar sanning? Mitt ord är i detta fall inte intressant men jag kan berätta att jag pga viltolycka fick avbryta mitt uppdrag i Vimmerby.
Jag menar på fullaste allvar att Raffa är en bra talare med god pondus i sin röst, han kan ha en framtid som radiopratare i pratradio (Radio 1) Jag hör en självsäker stämma när han talar , att han låter aningen pressad vid tillfällen är ingenting konstigt då han varit under stor press under rättegången. Jag är övertygad om att Raffa efter avtjänat straff kommer att få ordning på sitt liv, han kommer troligtvis jobba inom media och leva ett stilla liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in