Citat:
Ursprungligen postat av
AnotherFakeName
Bestämd? Han låter ju helt överspeedad och skitnervös. Flåsar ju som om han sprungit ett maratonlopp innan förhöret.
Kul när han säger att hans världsbild inte ser sån ut. No shit

Visst, sen hör man även hur han måste tänka efter hur nu lögnen var "han vill ge en rättvis bild" när han bara försöker komma ihåg alla lögnerna.
Totalt sopslut likt trollet som jag har på ignore.
Citat:
Ursprungligen postat av
InDrogoVeritas
Kan du inte bara gå o gömma dig under en sten?
Raffa har väl inte uttalat ett ord av sanning så länge denna fars pågått.
Dessutom så hade detta aldrig hänt om du hållt ditt ord om att du skulle åka till Vimseby och få lille Ralf på rätt bana med din överlägsna moral och människokännedom.
Vad hände med det, eller är det bara så att du är en lika stor mytoman som Ralfus??
I princip 99% som läser här vet ju att allt är skitsnack, uppenbart är ju denna mulle ett troll som bara drar igång skit i tråden, det är inte ens humor utan enbart i syfte att provocera.
Likt tidigare påstående om bland annat studiebesök i Gnaggland område som uteblev har ju personen visat att det bara är trollande.
Det enda personen pratar om här är socialt engagemang och liknande varpå jag skulle rekommendera en tråd i en mer aktuell del av detta eminenta forum, det skulle ju bli en bättre diskussion med liktänkande.
Visst detta är en Raffa tråd så det är ju inte fel men vis som ser trollningen har ju smart nog satt personen på ignore och jag skulle nog tycka att det vore bättre om fler gjorde det i stället för att mata på.
Men för att gå mer direkt på topic så vet ju vi som följt Gaffas liv i en tid att killen är ett hopplöst fall som lever i sin lilla värld. Tycker ljudfilerna var suveräna för att påvisa hur korkad han verkligen är och inte minst vilken skev bild han har.
Han mästrar rätten i princip och visar hur gängliv och kriminalitet är helt normalt och hur han trivs med det, det finns ingen moralisk spärr ingen gräns för rätt och fel. Menar det finns ju en hel del kriminella ( för att använda det uttrycket ) som fortfarande vet skillnad på rätt och fel, det finns dom som även har en viss tjuv eller gangster moral, men inte Gaffa....
Nä fan sätt trollen på ignore så slipper man oftast se skiten tills någon annan kör en quote....