2013-07-26, 14:03
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Det var mycket folk och rörelse, så kunde inte för tillfället.

hur är det med sikt där den är parkerad, är den gömd eller någonstans där man har bra sikt?
Citera
2013-07-26, 14:04
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Massa tjat omdet där. Dannebacken har mest villor och radhus. Länge var Margaretavägen den enda adressen jag kände till och jag trodde att alla hyreshusen i det kvarteret hade den adressen. Lägg därtill att AJ säkert nämnt att Ida var orolig så kanske TB frågar om den enda adress hon känner till så snart hon vet det är Dannebacken.

Ärligt talat, om du hör att någon har blivit mördad,i Kiruna och den enda du känner bor på margaretavägen, skulle du då inte vilja få uteslutet den adressen genom att fråga om den?
Sen kan man även lägga till att SB's mamma bor intill och att SB, Dit* och TB måste haft gemensamma vänner på facebook.
Citera
2013-07-26, 14:04
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Massa tjat omdet där. Dannebacken har mest villor och radhus. Länge var Margaretavägen den enda adressen jag kände till och jag trodde att alla hyreshusen i det kvarteret hade den adressen. Lägg därtill att AJ säkert nämnt att Ida var orolig så kanske TB frågar om den enda adress hon känner till så snart hon vet det är Dannebacken.

Ärligt talat, om du hör att någon har blivit mördad,i Kiruna och den enda du känner bor på margaretavägen, skulle du då inte vilja få uteslutet den adressen genom att fråga om den?
Men poängen är att hon var bergsäker på att hon läst om adressen på www.ttela.se
Citera
2013-07-26, 14:05
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxen75
Klart att det inte är han som skrivit...är alla här helt tappade eller?
Suck!

Man måste alltså vara på plats för att skriva i den? Jag trodde att man kunde skriva över nätet.
Citera
2013-07-26, 14:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Känner du personen TB i fråga? Inge illa menat men tycker du ofta reagerar försvarsaktigt gentemot henne så fort hon tas upp här. Bara en stilla undran!

Edit: Du låter så säker på att Hen INTE på något sätt vet eller har något med detta att göra What so ever och du i princip talar för hennes sak. Bara undrar!
Är det inte så har jag fel men om man inte ställer frågan så lär man få undra ännu mer
Senast redigerad av Mouchino 2013-07-26 kl. 14:09.
Citera
2013-07-26, 14:06
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:

Ok, du har säkert rätt.

Vi förutsätter att hon endast känner en person i Trollhättan som hon inte umgåtts med
på, vad var det hon sa? 10 år tror jag att det var.

Märkligt att hon ens vet var hon bodde överhuvudtaget.
Citera
2013-07-26, 14:07
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Det är samma skribent som säger sig ha varit ute och kollat DB's buss sent den 8 juli. Pålitlig?
Det har pratats om vilseledande inlägg i tråden, say no more.
Citera
2013-07-26, 14:08
Medlem
Quarrels avatar
Föraren av motorcykeln vid olyckan i Jönköping kan avföras från tråden. Han var i 70-årsåldern. http://www.jonkopingsposten.se/nyheter/mcforare-dod-efter-bussolycka#.UfJmG0BiPKA
Citera
2013-07-26, 14:10
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av President
hur är det med sikt där den är parkerad, är den gömd eller någonstans där man har bra sikt?

Den står som ett vanligt fordon på en vanlig uppfart.
Citera
2013-07-26, 14:11
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Efter detta jag skrev igår har jag mottagit ett par hot via PM. Jag antar att det var för känsligt det jag skrev. Detta är folk som är aktiva i tråden så AJ's polare är här.

Vilket?
Citera
2013-07-26, 14:13
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Efter detta jag skrev igår har jag mottagit ett par hot via PM. Jag antar att det var för känsligt det jag skrev. Detta är folk som är aktiva i tråden så AJ's polare är här.

Orkar du återge lite snabbt? Det skrivs i en ruggig fart just nu.
Citera
2013-07-26, 14:19
Medlem
Citat:

Vadå för hot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in