2013-07-26, 03:03
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Varken PS4 eller One är bakåtkompatibla så...
Jaha såpass, tack för svaret Antz!

Ser ut som om jag skiter i fifa 14 tills PS4 kommer ut. Får väll spela fifa 13 tills dess. Har faktiskt inte sådant jättesug tills fifa 14, nu när jag fick Ronaldo på fut 13 så fick jag en nytändning.

Hade varit kul om dom flesta hade valt samma konsoll på forumet, för i nuläget är det typ 49,5/49,5 (1% spelar PC).
Citera
2013-07-26, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Jaha såpass, tack för svaret Antz!

Ser ut som om jag skiter i fifa 14 tills PS4 kommer ut. Får väll spela fifa 13 tills dess. Har faktiskt inte sådant jättesug tills fifa 14, nu när jag fick Ronaldo på fut 13 så fick jag en nytändning.

Hade varit kul om dom flesta hade valt samma konsoll på forumet, för i nuläget är det typ 49,5/49,5 (1% spelar PC).
Lutar åt att jag gör samma sak, dvs köper det endast till ps4, om jag nu köper det öht Alltid kul att lira med polarna, men UT är jag inte speciellt tänd på längre :/

Hur känner ni andra som lagt av med FUT, ska ni köra igång igen med FUT14?
Citera
2013-07-26, 05:54
Medlem
MIBRs avatar
Hade varit sjukt roligt om de infört "Wagermatcher" att man kan gå in där, söka. Möta folk om coins, som EA reserverar under matchens gång. Alt spelare som är värda lika mycket. Skulle höjja spänningen rejält!
Citera
2013-07-26, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Hade varit sjukt roligt om de infört "Wagermatcher" att man kan gå in där, söka. Möta folk om coins, som EA reserverar under matchens gång. Alt spelare som är värda lika mycket. Skulle höjja spänningen rejält!

Brilliant idé! Varför jobbar inte personer som du på EA??
Citera
2013-07-26, 11:06
Medlem
Nu när singelmatcher införs så skulle man ju kunna starta en egen liga för exempelvis flashback. Någon som har kunskapen att starta en site där man rapporterar resultat som sedan förs in i en tabell som den här till exempel. Säg att man är 30 spelare, och man måste spela fem matcher i veckan, alternativt att man delar upp spelarna i grupper som CL och sedan bygger ett slutspelsträd. Sjukt kul.
Citera
2013-07-26, 11:12
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cachaca51
Nu när singelmatcher införs så skulle man ju kunna starta en egen liga för exempelvis flashback. Någon som har kunskapen att starta en site där man rapporterar resultat som sedan förs in i en tabell som den här till exempel. Säg att man är 30 spelare, och man måste spela fem matcher i veckan, alternativt att man delar upp spelarna i grupper som CL och sedan bygger ett slutspelsträd. Sjukt kul.

https://www.flashback.org/t2009819
Citera
2013-07-26, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
https://www.flashback.org/t2009819

Jag var lite otydlig inser jag nu. När man spelar mot en kompis så (om jag minns rätt) så får man inga coins, inga skador kan inträffa som påverkar efter matchen är slut och heller inga matcher som dras från spelarens kontrakt. Alltså varken risk eller reward.
Sen vet vi ju inte. Det kanske inte går att välja motståndare till singelmatcherna så idén kanske faller redan i startgropen. Vi får vänta och se.
Citera
2013-07-26, 13:37
Medlem
Citat:
finns ju virgingaming.com,men du spelar om riktiga pengar där
Citera
2013-07-26, 13:47
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Futwiz kommer ha wagers på sin sida när 14 kommer. EA kan inte göra det heller för det anses som gambling.
Citera
2013-07-26, 14:10
Medlem
galeloss avatar
The first. #FIFA14 Ultimate Team trailer. TODAY. 3pm UK time. Ready? #FUT14
Nu blir jag glad
Citera
2013-07-26, 16:35
Medlem
Kesslers avatar
Jaha så man kommer fortfarande kunna slänga ner Messi som CDM men inte byta kant på RM/LM/RW/LW...
Citera
2013-07-27, 02:02
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Jaha så man kommer fortfarande kunna slänga ner Messi som CDM men inte byta kant på RM/LM/RW/LW...
Haha så korkade idioter som jobbar på EA Kollar man på fotboll ser man ju att det sällan är problem för en vänsteryttrer att dra till högerkanten, eller en offensiv mittfältare som går ut på en kant. Men man kommer ju fan aldrig att se en topp glida ner till en defensiv mittfältare

Som sagt Messi och Ibra som CDM, men inte Neymar på högerkanten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in