Jag utvecklar aggressionsproblem när dom i filmen slår på en TV och inslaget är så exakt synkat till det dom är intresserade av att se. Händer varenda jävla gång. Aldrig att jag sett dom zappa efter rätt kanal eller slå på TV:n vid fel tidpunkt.
Jag utvecklar aggressionsproblem när dom i filmen slår på en TV och inslaget är så exakt synkat till det dom är intresserade av att se. Händer varenda jävla gång. Aldrig att jag sett dom zappa efter rätt kanal eller slå på TV:n vid fel tidpunkt.
Extra konstigt blir det om nån ringer upp huvudpersonen och säger åt honom att slå på tv:n och inslaget börjar direkt.
Förut störde jag mig på vapen med oändliga magasin men nu tycker jag snarare att det är charmigt.
Nu stör jag mig mest på när det är någon som försöker säga något livsviktigt men blir avbruten eller avvisad eller överröstad hela tiden och bara skiter i det. Det går ju faktiskt att ryta till.
Stör mig som fan på en grej i polisserier och det är att någon säger ett namn och då slår dom fram det i datorn och det kommer genast upp en massa skit på den personen och dessutom ser dom att för 3 minuter sen tog han ut pengar där och där....
När någon blir jagad av polis/skurk med bil och bara kör bredvid eller rakt fram. Jag har tänkt många gånger att man tvärnitar och låter polisen/skurken köra förbi. Lite taktik liksom.
Eller när något kommer ifrån luften så att karaktären försöker springa i från tex flygplanet som närmar sig allt mer. Alltså att man ser karaktären i fokus med ett flygplan som tonar upp sig i bakgrunden. Även där kanske man skulle prova att typ INTE springa i planets färdriktining eller bara stanna upp.