2013-07-25, 17:17
Medlem
zwinys avatar
Vart i Dalarna är det dom påstår att dom har klubbhus/avd?
2013-07-25, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Har suttit och lyssnat igenom rättegången ... sedan tvinga av honom hans medicin ...
inte tid att lasa allt, fast jag vill, nagon som minns vart man kan lasa om benso-vanorna
finns det pa papper, eller rykten/gissning?
star det nagot om hur det borjade (om det ar sa)
abstinensbehandling (avgiftning)?
angestlindrande?
dampa nervositeten?
dodsangest/vilja? livshotande tillsammans med vodka
bristande impulskontroll ar ju kant ocksa
Senast redigerad av buckan 2013-07-25 kl. 18:37.
2013-07-25, 19:04
Medlem
enochpowells avatar
Fan är utomlands men sitter och följer tråden och spikulerar i solen,finns filerna upplagda
På youtube eller på minfil bara? Ser fram mot en riktigt
Rolig helg med dess inspelningar, stort tack till megamange
Har någon överklagat domen?
2013-07-25, 20:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Haha, tråden är väldigt snart uppe i 1000 sidor.

Tack Megamange för ljudupptagningarna, priceless!

Lyssnade i ordningen Jessica > Kronblom > Raffa > Ante.
Är en bit in på Ante-delen nu.

Jessica blir ju totalt överkörd, Raffa uppger att de har inlett ett förhållande, men hon säger att de endast är kompisar. Och på frågan om de verkligen bara är kompisar eller om de faktiskt har ett förhållande svarar hon "vad spelar det för roll?" eller liknande.

Kronblom låter som en totalt nersupen skogsmulle.

Raffa svävar iväg i sina fantasier och vaneföreställningar. Luftslottet Gangland blir nära på totalt exponerat av President Herr R. Tänkte på detta igen sen, fanns några citat jag tänkte dra från allas vår Ralf Skywalker.

Fd IT-ansvarig General Hallberg verkar hittills iallafall ganska (med de inblandades mått mätt) förtegen.
Vad jag egentligen inte kan förstå är, om han nu valt att lägga skulden för knivandet och boxandet utanför Morella på de som faktiskt utförde dådet, dvs Ralf och Kronblom, så varför passar han då inte på att lägga Raffa för rispandet i november 2012 också då?
2013-07-25, 20:42
Medlem
Thyrsoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Haha, tråden är väldigt snart uppe i 1000 sidor.

Tack Megamange för ljudupptagningarna, priceless!

Lyssnade i ordningen Jessica > Kronblom > Raffa > Ante.
Är en bit in på Ante-delen nu.

Jessica blir ju totalt överkörd, Raffa uppger att de har inlett ett förhållande, men hon säger att de endast är kompisar. Och på frågan om de verkligen bara är kompisar eller om de faktiskt har ett förhållande svarar hon "vad spelar det för roll?" eller liknande.

Kronblom låter som en totalt nersupen skogsmulle.

Raffa svävar iväg i sina fantasier och vaneföreställningar. Luftslottet Gangland blir nära på totalt exponerat av President Herr R. Tänkte på detta igen sen, fanns några citat jag tänkte dra från allas vår Ralf Skywalker.

Fd IT-ansvarig General Hallberg verkar hittills iallafall ganska (med de inblandades mått mätt) förtegen.
Vad jag egentligen inte kan förstå är, om han nu valt att lägga skulden för knivandet och boxandet utanför Morella på de som faktiskt utförde dådet, dvs Ralf och Kronblom, så varför passar han då inte på att lägga Raffa för rispandet i november 2012 också då?

Jag har ställt samma fråga.
Det är ett mysterium...

Jag har varit på otaliga rättegångar men jag har aldrig hört någon gala så som Cellulit-röven gör!
Och vilja jävla lögner sen, helt otroligt...
2013-07-25, 20:45
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos
Det är ett mysterium...

Jag har varit på otaliga rättegångar men jag har aldrig hört någon gala så som Cellulit-röven gör!

Egentligen helt otroligt att han inte fick Psykvård , detta får mig att tveka på svenska rättssystemet .
2013-07-25, 21:18
Medlem
Kan inte nån slänga upp ljudfilerna på youtube??
2013-07-25, 21:24
Medlem
PaxSveonums avatar
Finns redan filer på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=TBtsmpPLZBs

Och så vidare =)
2013-07-25, 22:02
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos
Det är ett mysterium...

Folk brukar ju vara ganska förtegna, särskilt om man är tilltalad.
Ralf däremot ser väl rättssalen som ett forum där han kan göra reklam för sig och sitt Gangland och en möjlighet att nå ut med budskapet.

Haha, gillar att man diskuterar Outlaws så mycket som man faktiskt gör med Ante.
Pidder m.fl. f.d OMC vill nog helst lägga den delen bakom sig och "fokusera" på "nya" Top Dogz, men så sitter (f.d?) smålandsansvarige Ante och snackar till leda om OMC i tingsrätten.
Stabilt!

Nu har vi förövrigt nått fram till 1000 sidor!
2013-07-25, 22:11
Medlem
Alarabic666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Nu har vi förövrigt nått fram till 1000 sidor!

Shit asså, snubben är ju snart större än både HA och Bandidos...
Hans första lufthål på 4 timmar kommer nog inte räcka till för att gå igenom alla inlägg
2013-07-25, 22:26
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwiny
Vart i Dalarna är det dom påstår att dom har klubbhus/avd?

Borde vart i Avesta-Krylbo i sånt fall. Det måste ha varit i samband med att D*vid L*ntz *=a
var vice prez i Gandland.
2013-07-25, 22:41
Medlem
VistaBlacks avatar
Shit asså, tusen sidor!?

Någon som kan vara vänlig och svara på vad han fick för straff eller är det inte klart ännu?

Sitter på jobbet och hinner inte läsa igenom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in