2012-10-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Haha jag va riktig motståndare och trodde gangland va fejk ända tills jag info om denna man! Kan säga att jag ångrar det jag skrivit innan!

Jag skiter fullständigt i reaktioner från er! Jag skriver vad jag vet och ha hört! Många här tror sig veta så mycket och det stör mig!
Du skriver inte alls vad du vet och hört mer än att han får fitta och har pengar. Kan du inte berätta för oss i tråden vad det är du vet, annars ljuger du ju i ditt inlägg?
2012-10-17, 23:53
Medlem
Citat:
Ja och allt som står i Aftonbladet är med sant eller?

jamen hallå, du måste inse att raffa är en tomas quick utan medicin, med medicin vore han ganska omskriven även i aftonbladet
2012-10-17, 23:53
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonidas72
Tror du överdriver lite nu va.
HA eller andra seriösa gäng går inte runt o spöar folk för ingenting det ger bara dålig press.

Dom gör det som ska göras när någon förtjänar det (fast vissa tycker att Raffa förtjänar få stryk).
Raffa Pokémon har ju inte förklarat krig mot Ha eller annat seriöst mcgäng.

Frånsett "svinen" då??
2012-10-17, 23:57
Medlem
Blobenheimers avatar
Hur stor e chansen att dessa BCG har vänner som kan köra en repris på S.L,
att helt sonika bara ta en dag och åka och stänga ned Gangland?
2012-10-18, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blobenheimer
Hur stor e chansen att dessa BCG har vänner som kan köra en repris på S.L,
att helt sonika bara ta en dag och åka och stänga ned Gangland?

Och du ska du göra själv eller?
2012-10-18, 00:04
Bannlyst
Citat:
Är sockor allt som betyder något i din lilla efterblivna värld?. Klart han har pengar! Han åker ju runt en hel del! Han se ju varit i Göteborg och knullat suzzi ett antal gånger och det räcker nog inte ett socbidrag till...

Tycker ni är löjliga som inte kan erkänna att Raffa faktiskt lyckats med en hel del! Han få nog mer fitta än dig i alla fall.

Hhahahah Skojar du? Du drar upp resor till gbg som ett exempel på att han har pengar? Hahha vilket jävla skämt.
2012-10-18, 00:08
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Vet i fan du för i Lördags käkade han Tacos i Norrköping eller va fan det var...sen har ju Raffa bra förbindelser med Banditerna så han kanske ska öppna ett charter?
Det alternativet är nog stängt , lika stängt som restaurangen var när han skulle ha varit där och käkat.
2012-10-18, 00:08
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Är sockor allt som betyder något i din lilla efterblivna värld?. Klart han har pengar! Han åker ju runt en hel del! Han se ju varit i Göteborg och knullat suzzi ett antal gånger och det räcker nog inte ett socbidrag till...

Tycker ni är löjliga som inte kan erkänna att Raffa faktiskt lyckats med en hel del! Han få nog mer fitta än dig i alla fall.

Men snälla du. Kan du inte berätta VAD han han har lyckats med??
2012-10-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen123
Hhahahah Skojar du? Du drar upp resor till gbg som ett exempel på att han har pengar? Hahha vilket jävla skämt.

Men det jag menar är att alla skriver att han går på sossbidrag och det lär ju inte räcka till de resterna och allt annat han håller på med! Ett sånt bidrag räcker ju knappt till bajspapper! Som sagt jag har hört att han har en hel del pengar men vem vet jag kanske ha fel! Har tyvärr aldrig själv snackat med Raffa men skulle mer än gärna göra det! Men vi har en gemensam vän som berättat en hel del som jag inte vill ta här.
2012-10-18, 00:11
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:

Men

VAD har han lyckats med?Jag kan nämligen inte komma på något.

Knulla Sussi och ta tåget till Göteborg kan vem som helst göra.
2012-10-18, 00:14
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Men det jag menar är att alla skriver att han går på sossbidrag och det lär ju inte räcka till de resterna och allt annat han håller på med! Ett sånt bidrag räcker ju knappt till bajspapper! Som sagt jag har hört att han har en hel del pengar men vem vet jag kanske ha fel! Har tyvärr aldrig själv snackat med Raffa men skulle mer än gärna göra det! Men vi har en gemensam vän som berättat en hel del som jag inte vill ta här.

Nej det gör det kanske inte och det är väl därför alla säger att Raffa luktar illa. En blandning av bajs och old spice enligt rykten.

Raffa har inga pengar. Raffas misslyckanden är mödosamt och väl dokumenterade i den här tråden.

För övrigt kan man ju konstatera att din trådinfiltration misslyckats.
Senast redigerad av Chamoniard 2012-10-18 kl. 00:17.
2012-10-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Haha, ditt lilla benzomonster. Detta var väl den i särklass mest misslyckade trådinfiltrationen jag har sett på FB.

Tro vad du vill och låt tiden utvisa vad som händer och kommer fram

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in