2013-07-25, 11:23
Medlem
[quote=MontagueHWithnail|44467301]Stor saknad! Det var vi två som gemensamt och i samförstånd administrerade affischeringen i Vimmerby, om någon minns den:
https://www.flashback.org/sp38881431

EDIT: Hah, fortsatte läsa efter jag postade detta och noterade att självaste RaffaPancamo är tillbaka. Väl mött!

Klockrent, här krigar vi inte bakom datorn, verkliga insatser högaktas.

Tack Grabbar

Sen uppkom frågan om hur många som sett tråden, kanske skulle vara läge att köra upp lite flyers.
Med en www adress till dom viktigaste posterna i tråden.

Om någon skulle vilja vara vänlig och lägga ut dessa vid ingången till Astrids Lindgrens Värld, Katthult mfl platser och verkligen visa att Vimmerby inte bara är Astrid Lindgrens födelse plats, utan här (härjar) härjade även Gangland.

En sagolikt episkt samtida äventyr som gått till historien i Vimmerby, utan Emil, Griseknoen, Pippi, Lotta på Bråkmakargatan, mfl.
2013-07-25, 12:00
Medlem
förhören med raffa är ju helt otroliga. fyfan vad han babblar och ljuger. 50 medlemmar ellerhur

i sista förhöret babblar han oavbrutet i 35 minuter hahaha...helt jävla väck
2013-07-25, 12:30
Medlem
Lyssnar på första förhöret med Kronblom nu

Skrattade så mycket att jag var tvungen att pausa uppspelningen
2013-07-25, 13:27
Medlem
hade varit intressant att höra vad kronblom har att säga om sista förhöret med raffa. det mesta skylls ju på honom? yourmystar har din kille hört förhören`? vad säger han om det?
2013-07-25, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hundralapp
förhören med raffa är ju helt otroliga. fyfan vad han babblar och ljuger. 50 medlemmar ellerhur

i sista förhöret babblar han oavbrutet i 35 minuter hahaha...helt jävla väck

Jag är förvånad att han pratar så bra svenska och inte stakar sig osv.
Han skötte detta mycket bra. Bättre än jag hoppats, sen att han sitter o ljuger om 50 medlemmar och att det är Gaglands policy att inte följa med frivillit i en polisbil o sånt.

Jämför man honom med Krille lille och Ante så framstår han ju som värsta raketforskaren.
Jag är grymt besviken på åklagaren som inte pressa Ante mer ang gagland. Fanns de fler medlemmar än dig och Glappa, varför lades det på is när glappa åkte in o så?

De va en dålig åklagare.
2013-07-25, 14:58
Medlem
[quote=Buzz-Aldrin|44470739]Jag är förvånad att han pratar så bra svenska och inte stakar sig osv.
Han skötte detta mycket bra. Bättre än jag hoppats, sen att han sitter o ljuger om 50 medlemmar och att det är Gaglands policy att inte följa med frivillit i en polisbil o sånt.

QUOTE]

nja han kommer med lite fina ord som han har lärt sig genom åren. men lyssnar man på helheten så låter han som vilken bensotorsk som helst. man hör ju helt klart att han är sönderpundad.
tur för han att åklagaren pratar långsamt och metodiskt. hade han ställt lite vassare frågor hade raffa fan brutit ihop..

han låter säkert ganska normalt för vissa, men för mig låter han helt borta
2013-07-25, 15:02
Medlem
åklagaren borde ha pressat raffa mer. inte kronblom... hade han pressat raffa hade vi fått höra mycket mer lögner... tex det med 50 medlemmar. om åklagaren hade frågat om dom 50 medlemmarna gällde sverige så hade vi fått höra.. " näää assoo dom finns överallt, ryssland , polen" osv.

man hör så jävla tydligt att han lever i en drömvärld
2013-07-25, 15:05
Medlem
LawlessDarknesss avatar
De roliga e ju att Raffa försöker att använda sig utav fina ord ibland, men man märker ju att han inte vet innebörden av orden som han försöker att briljera med.
2013-07-25, 15:17
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
De roliga e ju att Raffa försöker att använda sig utav fina ord ibland, men man märker ju att han inte vet innebörden av orden som han försöker att briljera med.

Tror det var Gands doktrin att lära sej fina ord men inte dess betydelse, såg man många exempel på här inne...speciellt med 123 support Gand klubben

Personligen tycker jag han framstår jävligt korkad även om man mer kanske trott han skulle sluddrat likt Ante eller Kronblom, men man hör lik förbannat att han är slut i skallen.
Internet är bra på många sätt för Gaffa, han har tydligen lärt sej många fina ord...
2013-07-25, 15:25
Medlem
NitGrits avatar
När får vi veta vilken anstalt golbögen får sitta på?
2013-07-25, 15:46
Medlem
veritatems avatar
Har suttit och lyssnat igenom rättegången , och vill bara säga TACK till dig som lagt pengar tid och möda på att dela med dig av materialet här .

Vill börja med att säga att jag tycker att Piss-Ant är väldigt förvånande tyst i förhören , antingen så fattar han inte bättre eller så är han jävligt smart , det enda som man möjligen skulle kunna se som en golning är att han namnger en del Outlaws folk med positioner , men det tror jag inte var några nyheter för myndigheterna sedan tidigare .

Medans raffas käft glappar som en , jag vet inte vad ?
Han tuggar om att han inte golar och att han håller käften men hinner inte hämta andan innan han golar ner både kronblom och sig själv .
Jävla smuts är han för övrigt , utnyttjar kronblom som verkar vara lite retarded med att sk "hyra" hans lägenhet och sedan tvinga av honom hans medicin , lägenhetsnycklar och sedan klä på han en tröja ala GL , vidare tvingas han att göra "reklam" genom att beordras att visa kniv och tala om för krogpersonalen att raffset är precident ??? Varför liksom ???
Och som kronan på verket försöker han skylla knivningen på kronblom , som sagt jävla smuts , värre än värsta förorts arabstil , hoppas han överklagar till Hovrätten så att straffet skärps .
2013-07-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundralapp
åklagaren borde ha pressat raffa mer. inte kronblom... hade han pressat raffa hade vi fått höra mycket mer lögner... tex det med 50 medlemmar.

lyssnade igen nu och det var ju faktiskt i sverige dom hade 50 medlemmar

isåfall är dom väl runt 500 totalt i raffas huvud

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in