Citat:
Pacheco och Spearing då? Ska dom varken säljas eller finnas med i truppen?
Dom måste säljas av också. Från din lista vill jag också lägga till Skrtel som jag tycker ska säljas för att finansiera någon bättre.
Ilori är en spännande ung försvarare men lär väl knappast gå rakt in i elvan?
Jag är ganska besviken än så länge på Liverpools transferfönster faktiskt. Man breddar och breddar men vart är spelarna som tar laget till en högre nivå? Jag köper att Aspas slår ut Downing (sälj!!) ur elvan men ser inte riktigt att han ska förstärka laget så jäkla mycket? Verkar som att dom gick all in på Mkhitaryan och när han gick till Dortmund så gick luften liksom ur. Alberto har sett bra ut med bollen men lär inte påverka så mycket den här säsongen utan är mer ett namn för framtiden.
Sen lånar man alltså ut Reina? Lämnar oss med riktigt läskiga alternativ bakom Mignolet..gud förbjude om han går sönder eller inte pallar för trycket. Man har mer eller mindre sålt för lika mycket man värvat in än så länge..dags att visa lite ambitioner nu? Som det ser ut nu kan man vänta sig en placering runt 6-7:a som vanligt.
Dom måste säljas av också. Från din lista vill jag också lägga till Skrtel som jag tycker ska säljas för att finansiera någon bättre. Ilori är en spännande ung försvarare men lär väl knappast gå rakt in i elvan?
Jag är ganska besviken än så länge på Liverpools transferfönster faktiskt. Man breddar och breddar men vart är spelarna som tar laget till en högre nivå? Jag köper att Aspas slår ut Downing (sälj!!) ur elvan men ser inte riktigt att han ska förstärka laget så jäkla mycket? Verkar som att dom gick all in på Mkhitaryan och när han gick till Dortmund så gick luften liksom ur. Alberto har sett bra ut med bollen men lär inte påverka så mycket den här säsongen utan är mer ett namn för framtiden.
Sen lånar man alltså ut Reina? Lämnar oss med riktigt läskiga alternativ bakom Mignolet..gud förbjude om han går sönder eller inte pallar för trycket. Man har mer eller mindre sålt för lika mycket man värvat in än så länge..dags att visa lite ambitioner nu? Som det ser ut nu kan man vänta sig en placering runt 6-7:a som vanligt.
Nej Ilori är väl tänkt som ett framtida namn, personligen så hade jag gärna sett att Wisdom får Coates plats och att någon köps in för att ersätta Skrtel.
Det är ett STORT problem att inte kunna erbjuda någon europafotboll i år, det påverkar självklart.
Utlåning av Reina var ett nödvändigt ont, man kan inte ha en målvakt på bänken som cashar in 110k i veckan.
Men jag håller med, behövs ett par riktigt bra spetsspelare, den som lever får se