2013-07-25, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag tror också det, Aj tror han ska kunna spela sig ur detta och han är verkligen en amatörskådis som levt länge på att lura människor i hans omgivning vem han verkligen är. Den här gången är dock filmen slut... The End! Den killen har STORA problem och har tagit på sig huvudrollen i den största B Rullen ever!! Säger bara, Välkommen tillbaka till verkligheten AJ.

Ja nu tror jag att han fattar att spelet är slut! Inte otroligt att han i panik nu antingen försöker sticka utomlands (på riktigt) eller avslöjar sig genom att försöka dölja eventuellt kvarvarande bevis! För jag tror polisen vet exakt var han är!
Citera
2013-07-25, 01:22
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Ja nu tror jag att han fattar att spelet är slut! Inte otroligt att han i panik nu antingen försöker sticka utomlands (på riktigt) eller avslöjar sig genom att försöka dölja eventuellt kvarvarande bevis! För jag tror polisen vet exakt var han är!

Jag hoppas verkligen de vet var han är, men varför skulle de dröja med att plocka in honom? Får polisen medvetet fördröja ett gripande för att invänta "misstag" eller försök till bevisröjning? Tror o hoppas att de lurpassar på aset.
Citera
2013-07-25, 01:25
Medlem
bokfodrals avatar
Om hur polisen arbetar med internationellt efterlysta personer

http://www.polisen.se/Om-polisen/Sa-arbetar-Polisen/Internationellt-efterlysta/
Citera
2013-07-25, 01:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag hoppas verkligen de vet var han är, men varför skulle de dröja med att plocka in honom? Får polisen medvetet fördröja ett gripande för att invänta "misstag" eller försök till bevisröjning? Tror o hoppas att de lurpassar på aset.

Nej så kan det väl ändå inte vara, det borde vara fullt pådrag efter AJ nu tycker man.
Citera
2013-07-25, 01:27
Medlem
Citat:

Jag tror inte att dom "får det" men det kan ju av en händelse kanske "råka bli" så!

Åtminstone så kan man ju hoppas på det!
Citera
2013-07-25, 01:28
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej så kan det väl ändå inte vara, det borde vara fullt pådrag efter AJ nu tycker man.

Jo jag vill väl bara inte inse att polisen har låtit AJ patraska runt utan span, blir mörkrädd fan!
Citera
2013-07-25, 01:30
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Har man tappat/tömt en damm, eller?
Nej. Jisses.
Citera
2013-07-25, 01:31
Medlem
Citat:
Jo jag vill väl bara inte inse att polisen har låtit AJ patraska runt utan span, blir mörkrädd fan!

Eller så släppte dom span på honom för att dom hoppades på att "djungelns lagar" skulle skipa rättvisa istället!
Citera
2013-07-25, 01:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Nej det är ju helt otroligt och märkligt då han redan från början ansågs intressant i detta fallet men Tingsrätten gjorde ju en fet tabbe när de avslog häktningsbegäran första gången.
Citera
2013-07-25, 01:35
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Nej. Jisses.
Hur kommer det sig då att kräftor och grodor blivit hemlösa?
Citera
2013-07-25, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Hur kommer det sig då att kräftor och grodor blivit hemlösa?

När skulle dom ha blivit "hemlösa"?

Antar att du menar den omtalade kräftdammen nu?
Citera
2013-07-25, 01:39
Medlem
panzertaxs avatar
Inboxen rensad.
Får hålla med om att det är lite tok att han inte är gripen ännu. "Vi tar de två bästa polarna o burar in dem, hoppas de golar men vi har noll koll på den de ska gola på".

Jag tror A*J infinner sig inom 48 timmar. Antagligen efter att ha flyttat liket och grävt ner henne på en ny plats som inte flashback nystat i. Därefter går han kallt in till häktet o hävdar att han utan kända transportmedel befunnit sig på Maldiverna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in