2013-07-25, 00:52
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Du skrev något i stil med: "oj.....någon som har ONT? (Lite babbel till)....jag är mig själv! "

Undrade mest vad du menade där och vem du svarade till?

Nu mer Ontopic: Är man inte skyldig att kontakta polis omgående när man häktats i sin frånvaro och helt uppenbart vet om det denna gång? Polisen lär ju fixa hemtransport ganska kvickt? AJ's försvarare borde väl råda sin klient till detta om han nu vill se oskyldig ut dvs.

Edit; återigen försvinner Dabitch meddelande som jag citerat.

Eller hur, vadå tre dagar? Är killen trolig som tror att han kan bestämma när han ska infinna sig hos Polisen? Är ingen expert på sånt här men om han är begärd häktad i sin frånvaro så betyder det väl omgående? Är väl för fan ingen kändis intervju han ska på!
Citera
2013-07-25, 00:53
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
har inte skrivit i tråden förut,, men det där är ingen yahama xj, det är en EU moppe..100% säker

jag kan inte mycke om brotsfall, men mc kan jag, det där är en moppe

Med vänlig hälsning
BMC
Tack för det, hoppas bara att inte AJ har bytt till en EU-moppe.

Jag hoppas att den stackars mopedisten klarar livhanken.
Citera
2013-07-25, 00:59
Medlem
BMC64s avatar
Fast helt otänkbart att han bytt är det ju inte, såna där loosers, åker ju EU moppe eller damcykel

off topic
ja vi får hoppas att mopedisten överlever
Citera
2013-07-25, 00:59
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Eller hur, vadå tre dagar? Är killen trolig som tror att han kan bestämma när han ska infinna sig hos Polisen? Är ingen expert på sånt här men om han är begärd häktad i sin frånvaro så betyder det väl omgående? Är väl för fan ingen kändis intervju han ska på!

Jag får onekligen lite Julian Ass*nge-vibbar. En massa hitte-på-ursäkter.
Tror dock inte att han är utomlands, utan går runt runt hemma hos mor och övar ursäkter och tar på sig offerkoftor. Ett annat scenario är att han sticker..utomlands i detta nu.
Citera
2013-07-25, 01:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Han vill solklart bara köpa sig tid... frågan är vad han ska med dessa dagar till? Röja mer bevis? Fly landet? Bada badkar?
Citera
2013-07-25, 01:03
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Han vill solklart bara köpa sig tid... frågan är vad han ska med dessa dagar till? Röja mer bevis? Fly landet? Bada badkar?

Dejta!
Citera
2013-07-25, 01:03
Medlem
ReimerDenYngres avatar
OK Hunden var off topic, kanske. Men kräftor - är de off topic? En fågel har viskat i mitt öra att diverse grodor och kräftor har blivit hemlösa i närheten av Tre Älgar... Kanske rena rama nyset, men jag skall i alla fall dit och kika imorgon. Å andra sidan är jag lite misstänksam efter velandahistorien idag... Varför kommer det så många bra tips om jättebra fynd som sedan inte går att belägga på något sätt?

Kan det vara för att ta bort intresset från området mellan Öresjö och Trollhättan?

Kanske bäst att passa på att kika på DB:s parkerade fordon också medan jag ännu vet var de står. Det kanske är slut nu med gratisparkeringen på mark som tillhör äga*en till Tr* Äl*ar.. Har DB jobbet kvar när han kommer ut tro... Tuff tid för DB som sagt...
Citera
2013-07-25, 01:04
Medlem
Disasterbators avatar
Citat:
Ordna pengar är min gissning. Sedan drar han.
Citera
2013-07-25, 01:07
Medlem
bokfodrals avatar
Kan buset och slöddret verkligen gäcka polisen och rättsväsendet så här? Polisen säger att de inte vet vart han är, advokaten har selektiv kontinuerlig kontakt med AJ vad det verkar, AJ kan vara precis vart som helst och behagar bestämma x antal dagar som han väntar med att "komma hem".

Som RDY skriver, nu kommer massvis med tips om ställen att leta, för att flytta fokus, från vad? Sökområden eller låta AJ semestra ifred?
Citera
2013-07-25, 01:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Jag får onekligen lite Julian Ass*nge-vibbar. En massa hitte-på-ursäkter.
Tror dock inte att han är utomlands, utan går runt runt hemma hos mor och övar ursäkter och tar på sig offerkoftor. Ett annat scenario är att han sticker..utomlands i detta nu.

Ja jag tror också det, Aj tror han ska kunna spela sig ur detta och han är verkligen en amatörskådis som levt länge på att lura människor i hans omgivning vem han verkligen är. Den här gången är dock filmen slut... The End! Den killen har STORA problem och har tagit på sig huvudrollen i den största B Rullen ever!! Säger bara, Välkommen tillbaka till verkligheten AJ.

Edit: Dock hoppas jag inte att Polisen är amatörer i detta drama utan att det är de som håller i skrivtavlan.
Senast redigerad av Mouchino 2013-07-25 kl. 01:23.
Citera
2013-07-25, 01:17
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
OK Hunden var off topic, kanske. Men kräftor - är de off topic? En fågel har viskat i mitt öra att diverse grodor och kräftor har blivit hemlösa i närheten av Tre Älgar... Kanske rena rama nyset, men jag skall i alla fall dit och kika imorgon. Å andra sidan är jag lite misstänksam efter velandahistorien idag... Varför kommer det så många bra tips om jättebra fynd som sedan inte går att belägga på något sätt?

Kan det vara för att ta bort intresset från området mellan Öresjö och Trollhättan?

Kanske bäst att passa på att kika på DB:s parkerade fordon också medan jag ännu vet var de står. Det kanske är slut nu med gratisparkeringen på mark som tillhör äga*en till Tr* Äl*ar.. Har DB jobbet kvar när han kommer ut tro... Tuff tid för DB som sagt...
Har man tappat/tömt en damm, eller?
Citera
2013-07-25, 01:17
Medlem
silbersky007s avatar
Han kanske får helikopter transport på sista turen i roadtripen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem