Citat:
Ursprungligen postat av
Nocet
Haha! Du hann före mig där. Det fanns gott om Raffas när jag gick på högstadiet i början av nittiotalet, skillnaden på alla de var att de flesta växte upp. Sen så tror jag alla städer har en eller flera med Raffa-potential även om jag betvivlar att många når hans nivå av vanföreställningar och förmåga att skämma ut sig nationellt.
Jag älskar verkligen denna tråd och har fått många av mina vänner som annars aldrig besöker Flashback att läsa allt och skrika efter mer

.
OnT: Har domen inte kommit upp här i pdf ännu eller har jag missat den bland alla sköna inlägg? Har givetvis gått igenom FUP'ar och ljudupptagningar till nackdel för nattsömnen.
/Nocet
Här:
Citat:
Ursprungligen postat av
InDrogoVeritas
Efter mycket om och men så kommer helglektyren här,
http://minfil.org/91zbcbb0be/AvgDok_1_.pdf
Fö. saknar jag användaren RaffaPancamo som blev avstängd och som tillsammans med Megamange, InDrogo, Dallas och el eminento Montague varit en av de största drivkrafterna i tråden.
Jag roade mig såhär inför pensionerandet av min FB-konto med att läsa sidor som 10, 25, 50, 100, 200, 300 osv och kan inte annat än vråla ut ett gammalt "Han fattas mig!" när jag ser hur den användaren bemötte Knox, Storstark o allt vad de hette... 55, 29, 123, 68... Det enda jag egentligen tillfört är ett hyfsat tidigt avslöjande vad gäller Åkerbloms frigivning...
Som jag tidigare sagt, ni som hävdar motsatsen får gärna göra det, dog GL-komiken när Raffa blev farlig på riktigt. I mina ögon gick han från att vara Åsanisses efterblivna polare till småstadsdrägg på ett par månader... Jag menar, när hörde vi senast om klassiska GL-utfall som att visa upp bomber, FOTTA bilar, själv bli FOTTAD med näsblod, JACKOR, BASEBOLLRACK, skywalking (Megamange vart var du när ljudbanden fortfarande fanns??) och den eviga "Gangland kanske gör det eller inte... vad vet jag..."
Summa summarum jag har redan samma misär i min stad. Bara gå ut en tisdag så finner du Raffakaliber till höger och vänster... (edit: GL som GL var innan GL69 finner du knappt någon stans, iaf inte lika exponerat som här)