2013-07-22, 17:50
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einarx
Kan bara hålla med... Kändes som en skitrea... Köpte orcs must die 2 och GTA IV för multiplayer aspektet... Annars var det ju som ni säger samma saker osv... Besviken!

Va fan har dom gjort i orc must die med ingame VIOP som bara går att stänga av om man haxar runt i filer å skit... bläää vi köpte det å skulle spela. Men la ner när det inte gick att få av.
Citera
2013-07-23, 19:53
Medlem
PUSClFERs avatar
Trine 2 är prissänkt med 85% och kostar för tillfället 2,54€ (22:- SEK). Otroligt prisvärt för ett av de mest vackra spelen på marknaden. Passar den som gillar pussel, "side scrolling", fantasy och story-berättande. Det har dessutom stöd för upp till 3 spelare i co-op-läge och är kompatibelt med både PC och Mac.

Mysfaktorn är hög i detta spel.
Citera
2013-07-23, 20:40
Bannlyst
Det bästa och billigaste spelet jag har spelat är "Garry's mod" det är ett extremt roligt spel och det som är bra är att det inte finns någon gräns i det... Det är ett fritt spel och extremt roligt!
Citera
2013-07-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Va fan har dom gjort i orc must die med ingame VIOP som bara går att stänga av om man haxar runt i filer å skit... bläää vi köpte det å skulle spela. Men la ner när det inte gick att få av.

Hmm... Jag vill minnas att jag och min polare bara behövde kryssa i rutan push to talk och då var det lungt... Då kan du prata över Skype, TS osv utan den jobbiga dubbelrösten

Vet inte om det var det du behövde hjälp med men, Det är värt ett försök
Citera
2013-07-23, 22:05
Medlem
Jag hoppas ni passade på att köpa The Walking Dead för cirka €6,04 eller vad det nu gick för. Det är ett spel som är story inriktad under ett klassiskt efter apolypatiskt samhälle där dem starkaste överlever.
Citera
2013-07-23, 22:31
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derex10
Jag hoppas ni passade på att köpa The Walking Dead för cirka €6,04 eller vad det nu gick för. Det är ett spel som är story inriktad under ett klassiskt efter apolypatiskt samhälle där dem starkaste överlever.

Äh, böckerna är bättre. Har du inte läst dom så gör det.
Citera
2013-07-24, 11:14
Medlem
Hur länge är rean för varje spel egentligen? Trodde först att det bara var för 1 dag, men så såg man ibland att det var även dagen efter.. Tänkte köpa EU3 nu, men så är det på original pris. Så blir inte att köpa det..
Citera
2013-07-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Hur länge är rean för varje spel egentligen? Trodde först att det bara var för 1 dag, men så såg man ibland att det var även dagen efter.. Tänkte köpa EU3 nu, men så är det på original pris. Så blir inte att köpa det..
Rean är slut
Citera
2013-07-24, 20:29
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Rean är slut

Men snart är det höstrea
Citera
2013-07-25, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Men snart är det höstrea

Brukar det inte bara vara sommar och vinter rea?
Citera
2013-07-25, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78

Steam firar tio år i september.
Det är inte nödvändigtvis så att de kommer att ha en rea då, men sannolikheten för det torde vara ganska god.
Citera
2013-07-25, 00:41
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
De har även börjat med höst- och vårrea på senare tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in