Citat:
Ursprungligen postat av
tgv23000
Sparkman
jag tycker du ska lämna tråden, du platsar inte här. Ditt svammel är inte ens på gymnasienivå. Spela lite WoW istället din snorunge, här snackar vi som äger våra bostäder om hur mycket dom kan stiga i värde framöver och vad hävstången innebär för att bygga förmögenhet. Sthlm innerstad +11% sedan årskiftet och ingenting tyder på att tåget saktar ner, så du o dina gelikar kan sitta hemma i pojkrummet hos mamma o skriva hur mycket skit ni vill på olika forum, tåget hinner ni aldrig ikapp ändå.
Hoho, här är nog det bästa tecknet på att vi har en bubbla. En person som är "inside" tycker att tråden ska användas för att spekulera i prisuppgångar.
Förresten så äger jag redan mitt medlemskap utan bolån så mig kvittar det om marknaden stiger till skyarna eller kraschar, om det blir hyperinflation eller deflation. Samt att jag har belåningsfria riskspridningar på flera fronter också så jag har med andra ord inget att förlora oavsett hur det går.
Men visst, ignorera mig och fortsätt dina spekulationer om prisökningar i Stockholms innerstad så diskuterar vi andra om huruvida index i hela riket är övervärderat eller ej.