Har jag missat nån media? I de flesta fall där någon är misstänkt, träder vänner grannar framförallt familj fram, och påpekar hur vänlig snäll och omtänksam personen är

har dock inte hittat någon som försvarar den misstänkta ännu?

inte ens lilla mamma!!
jag står fast vid att A.J ballat ut efter samtalet till I*a´s ..ex! kastat nåt tungt på henne alternativt kastat iväg henne så hon hamnat olyckligt, är väl inte bara på film man *råkar* ha ihjäl nån antar jag.
hans förhållande till tjejer är vida känt och finns ju svart på vitt om man vill att hämta från tingsrätten. Nu är bara frågan vart piff och puff hjälp honom att dumpa offret. Sen nästa fråga jag har är kan G.M (A.J som jag tippar) svika sina vänner för han måste ju iaf ha fler än dessa två? eller

man vet aldrig. men ska de bindas till brottsplatsen och åka på hans straff? någon av dessa måste ju ha en något högre inom deras värld som ogillar att man sviker vännerna som kanske får ta ett straff som G.M förtjänar? att A.J står högst i deras umgänge,

rent ut sagt ett *asgarv* finns inte på min karta! A.J är och förblir en liten skit!
TILL A:J
Dina barn! du har 3 stycken 2 pojkar och en flicka... hur tror du dem mår? hur det än går kommer de alltid få leva med ditt rykte och även om du inte åker fast( vilket jag verkligen hoppas för du behöver vård) så kommer de få leva med detta. Du om någon bör veta hur grym omvärlden är!!
A.J är du G.M? så ge dig till känna du kanske kan bli förlåten av nära och kära en dag när du fått vård! men innan dess gör du dem bara illa!
så snälla du för Id*s barns skull för dina barn och i din världe framför allt dina barn!
ha de bra A.J
ps till alla som tror jag är vän med aset.. nej. Men för många barn är inblandade!