2013-07-23, 16:08
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonzon
Istidsgatan 35 verkar vara någon form av gruppboende / behandlingshem. Med all respekt, men det kanske finns en del fb:are från Umeå som vet mer om det?

Snarare studentbostad
Citera
2013-07-23, 16:08
Medlem
http://www.121.nu/onetoone/foretag/umea-kommun-gruppbostad-istidsgatan-35
Citera
2013-07-23, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zonzon
Istidsgatan 35 verkar vara någon form av gruppboende / behandlingshem. Med all respekt, men det kanske finns en del fb:are från Umeå som vet mer om det?

Det finns ett boende i området, förståndshandikappade om jag minns rätt. Men antar att det inte var där JD bor/är skriven, han ser då inte förståndshandikappad ut. Det är ett helt ok område, hade en bekant som bodde där för ett par år sen så jag hängde där en del. Mycket barnfamiljer och studenter.
Citera
2013-07-23, 16:09
Medlem
Såg på hans fb att vänner han har gått på sär skola etc så kan ju va inom den grupperingen han hänger.

Detta är ingen som känner De första två gripna vad jag vet
Citera
2013-07-23, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance
Rättar mig själv: LEGAT på sjukhus... Nu är han ju hos farbror blå

Källa på det tack!
Citera
2013-07-23, 16:10
Medlem
kalabalikens avatar
Om man tittar på den inaktuella annonsen verkar det då också finnas studentbostäder där:
http://kvalster.se/Umea/Uthyres/Studentbostader/Istidsgatan_35_949682
Citera
2013-07-23, 16:11
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookis
jag kan ha vilda fantasier men jag tycker att det är konstigt att bo i en liten lägenhet ihop med en annan kille när man börjar närma sig 30års åldern. det är väl typ när man är kär som det går ann... hade dom ihop det och hon kom på dom?
Att de båda som delar lägenhet skulle ha ihop det har förnekats tidigare i tråden.
Citera
Medlem
Verkar umgås med skumme personer. Såg att han varit incheckad med två sprutnarkomaner(?) på hans nyhetsflöde. Nere vid sidan där man ser incheckningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Källa på det tack!

Vad? Att han har legat på sjukhus eller att han är hos farbror blå? Att han legat/ligger på sjukhus får jag fram av hans logg på facebook, att han befinner sig hos farbror blå är info från en flashbackare som skrev det här i tråden.
Citera
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
"Kom igen du måste klara dig älskar di kommer till sjukhuset nu du måste klara dig"

18 timmar sen

Är detta alltså skrivet till den tredje häktade?

Hur skall man tolka det där. Att han ligger på sjukhuset och det är fara för hans liv?
Vad kan ha hänt?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulance
Det finns ett boende i området, förståndshandikappade om jag minns rätt. Men antar att det inte var där JD bor/är skriven, han ser då inte förståndshandikappad ut. Det är ett helt ok område, hade en bekant som bodde där för ett par år sen så jag hängde där en del. Mycket barnfamiljer och studenter.

Hur ser man ut om man är förståndshandikappad?
Citera
2013-07-23, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelinaKyle
Verkar umgås med skumme personer. Såg att han varit incheckad med två sprutnarkomaner(?) på hans nyhetsflöde. Nere vid sidan där man ser incheckningar.

ja la märke till detta också, å de är ju som rätt flummiga.. inte bar "sprutnarkomaner"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in