Citat:
Ursprungligen postat av
Reato
Hur ser csn att man tagit rätt antal poäng året innan?
Går de in i ladok för varje individ, får de det automatiskt från skolorna/ladok...
Du kan ju börja med att kika i studera.nu under meriter, det tror jag är det CSN ser åxå.
Stämmer det där så är det väl bara hoppas.
Tror inte det är LADOK (utan en kopia) eftersom även gymnasiebetygen finns med. Men antar att informationen som studera.nu får är samma som CSN kan nå.
När det finns i datorn och dom når den så fixar datorerna 99% av pysslet. Eller det hoppas jag i alla fall så man undviker att nån klantar sig på mer än ett ställe.