2013-07-22, 23:55
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Om bilen brändes natten sön-mån så är det ett helt annat tidsschema som gäller och då kan iaktagelsen om bilar med släp vara relevant. Och då kan kroppen fraktats ganska långt bort. Och blodet i farstun kan ha tillkommit efter sex. I princip.

den infon jag har om bilen o branden är att det inte är så komplext.. kan inte yttra mer än så, men det finns ett logiskt sammanhang till allt, det är i varje fall min stora tro efter fem olika källors yttranden om bilen och agerande omkring.

Alltså, bilen är inget mysterium i sig.
Citera
2013-07-22, 23:57
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
den infon jag har om bilen o branden är att det inte är så komplext.. kan inte yttra mer än så, men det finns ett logiskt sammanhang till allt, det är i varje fall min stora tro efter fem olika källors yttranden om bilen och agerande omkring.

Alltså, bilen är inget mysterium i sig.
Okey, explain the magic car.
Citera
2013-07-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hur kan bilar med släp kl 1-2 natten till söndag vara relevant om bilen brändes natten efter?
Jaså, jag trodde bilen med släp sågs just natten sön-mån?
Citera
2013-07-22, 23:58
Medlem
panzertaxs avatar
Bilen forslades bort snabb och det finns anledning till det. Också till branden i sig, en bil tar inte eld självmant.
Citera
2013-07-23, 00:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Jaså, jag trodde bilen med släp sågs just natten sön-mån?
Citat:
Ursprungligen postat av bwcb
Med tanke på den eldade bilen, vet inte vilken tidpunkt det skall ha skett, men jag och min familj tog en spontantripp i söndagsnatt för att spana på älgar, då vi körde av fel och hamnade på vägen i FLO vid ett-tiden, kom då två bilar, en volvo och en annan med släp i en jäkla fart , från grästorpshållet och upp mot berget.
Jag tolkar det som natten lör-sön.
Citera
2013-07-23, 00:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Bilen forslades bort snabb och det finns anledning till det. Också till branden i sig, en bil tar inte eld självmant.
Forslades snabbt bort innan försvinnandet upptäcktes?
Citera
2013-07-23, 00:01
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Okey, explain the magic car.
Tyvärr inte så mycket magic, utan mest flera källor mer olika form av information som inte stämmer i ett sammanhang. Har flera troll i tråden redan, blir inte bättre av att fokus landar på en debatt om bilens brinna eller inte brinna en viss tidpunkt. För GM är det utmärkt att tråden får fokus på detta och enbart detta.
Citera
2013-07-23, 00:02
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Forslades snabbt bort innan försvinnandet upptäcktes?
Det konstaterandet ställer jag mig inte bakom utan trovärdig källa.
Citera
2013-07-23, 00:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Om du inte tänker prata ur skägget, varför skriver du ett inlägg om det?

Hur kul är tråden om vissa bestämmer vad som ska skrivas i tråden?
Citera
2013-07-23, 00:06
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det konstaterandet ställer jag mig inte bakom utan trovärdig källa.
Okej, vad är trovärdig källa? Tidningarnas uppgift om när försvinnandet upptäcktes eller du själv som påstår att bilen forslades bort snabbt?
Citera
2013-07-23, 00:10
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Okej, vad är trovärdig källa? Tidningarnas uppgift om när försvinnandet upptäcktes eller du själv som påstår att bilen forslades bort snabbt?
Inget dera, vi hade bra koll på bilen tills det det började komma kontrainformation i tråden som inte är bekräftad varesig av polis eller i media.
Citera
2013-07-23, 00:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Inget dera, vi hade bra koll på bilen tills det det började komma kontrainformation i tråden som inte är bekräftad varesig av polis eller i media.
Vad är sant då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in