2013-07-22, 14:47
Bannlyst
Finns det bra bilder på hans tats? Bra sätt att känna igen kvinno mördaten!
Citera
2013-07-22, 14:48
Medlem
Godahopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaterNoster777
http://spanienaktuellt.wordpress.com...hn-wallengren/

Gubben som skrivet den bloggen är svårt störd i huvudet, kolla bara detta inlägget där han på fullaste allvar tror att mördaren blottar sig genom att besöka hans blogg

Citera
2013-07-22, 16:50
Medlem
Går det att få fram borttagna Facebook sidor? Är nästan säker på att jag såg att John hade Facebook för ca en månad sedan..
Citera
2013-07-22, 17:17
Medlem
RonnyKålmans avatar
hur är spanska kåkar då, nån som vet det? Är det fjolligt som i Sverige eller mer tufft likt Turkiet eller nåt östeuropeiskt fängelse?

För om han hamnar i Sverige då är det fan skam..
Citera
2013-07-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
hur är spanska kåkar då, nån som vet det? Är det fjolligt som i Sverige eller mer tufft likt Turkiet eller nåt östeuropeiskt fängelse?

Finns ju en sannolikhet att han i slutändan hamnar här, men några hårda år på ett hårdbevakat fängelse i Spanien får han nog sitta (10-15 år) därefter några år i Sverige samt en utslussningperiod på 1-2 år
Citera
2013-07-22, 18:31
Medlem
Civilsnutens avatar
Citat:

Spanien är i mångt och mycket likt ett U-land i många aspekter. De aspekter som svenska turister inte ser. Jag kan garantera att spanska fängelser med få om något undantag är bra mycket tuffare än svenska fängelser. Framförallt om man är blond och blåögd som JW.
Citera
2013-07-22, 19:22
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:

Eftersom landet är konkursfärdigt så lär det ju inte läggas en massa pengar på fängelserna.

Står lite i en blogg http://news-spain.euroresidentes.com...ish-jails.html
Citera
2013-07-22, 19:23
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godahopp
Gubben som skrivet den bloggen är svårt störd i huvudet, kolla bara detta inlägget där han på fullaste allvar tror att mördaren blottar sig genom att besöka hans blogg

Vaddå? En del skriver av sig här, han gör det på sin sida och nu har du skaffat fler läsare till hans sida.
Citera
2013-07-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civilsnuten
Spanien är i mångt och mycket likt ett U-land i många aspekter. De aspekter som svenska turister inte ser. Jag kan garantera att spanska fängelser med få om något undantag är bra mycket tuffare än svenska fängelser. Framförallt om man är blond och blåögd som JW.

Fyller i... och har mördat en av deras inhemska kvinnor!! Han lär ju inte bli speciellt populär bland de andra medfångarna!
Citera
2013-07-22, 22:25
Medlem
Godahopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilsnuten

Helt fel gissning

Spanska fängelser är bättre och mer fria än vad svenska DDR fängelser är

Som fånge får du vara ute på gården hela dagen om du vill, ha mobiltelefon och internet samt ta in horor på besök. Det är heller inga problem att fixa öl,sprit,hasch och kokain

Jämför det med Sverige där du sitter isolerad från 20,00-08,00 varje dag utan mobiltelefon eller internet och knullbesök från horor och alkohol kan du bara drömma om

Det negativa med spanska fängelser är att risken finns att du kan grupprövknullad av några marockaner vilket inte existerar i Sverige
Citera
2013-07-23, 00:56
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingablod76
Helt säkert är att detta inte är några HA. Varför behöver jag inte ens gå in på i detalj men kvinnomord som inte är planerat (om hon golat om något så hade hon tystats direkt men då hade hon inte legat i lägenheten) samt taniga, bruna och snaggade snorungar är inte HA. Möjligtvis hang arounds i någon RW grupp som åker till Kanarieöarna medan HA sitter i Thailand och styr sina affärer.

Drägg allihopa oavsett.

Jag tror inte heller på HA, jag läste dock någonstans att han tidigare hade varit president för Brödraskapet Wolfpack i Skåne. Någon som vet om detta stämmer?
Citera
2013-07-23, 05:36
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Jag tror inte heller på HA, jag läste dock någonstans att han tidigare hade varit president för Brödraskapet Wolfpack i Skåne. Någon som vet om detta stämmer?
Söker du på hans namn här på FB så finns det förklarat var han var aktiv....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in