2013-07-21, 22:46
Medlem
crusades avatar
Jag struntar i om BO är blonderad, adopterad, infödd, invandrad eller släppt från ett rymdskepp (det hade iofs varit intressant).

Mer intressant är info om GM och hans kompis, den hårt solbrända mannen på tidningarnas pixlade bild.
Vem är han, har vi något namn, är GM insyltad i HA eftersom det sitter en person med en text från nyss nämnda klubb.

Infon jag har läst hittills tyder mest på att GM är en hänsynslös bråkstake som gillar att klå upp brudar.
Finns det mer?

Artikeln i AB säger att BO:s släktingar uppgav att GM hade mycket pengar.
Något säger mig att han inte fått de från ett 7 till 16 arbete, var kan dessa pengar komma från?
Citera
2013-07-21, 22:52
Medlem
dbaw84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Något exempel och källa på det?

Vill minnas att de höll på så när Fabian Bengtsson kidnappades.
Citera
2013-07-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag struntar i om BO är blonderad, adopterad, infödd, invandrad eller släppt från ett rymdskepp (det hade iofs varit intressant).

Mer intressant är info om GM och hans kompis, den hårt solbrända mannen på tidningarnas pixlade bild.
Vem är han, har vi något namn, är GM insyltad i HA eftersom det sitter en person med en text från nyss nämnda klubb.

Infon jag har läst hittills tyder mest på att GM är en hänsynslös bråkstake som gillar att klå upp brudar.
Finns det mer?

Artikeln i AB säger att BO:s släktingar uppgav att GM hade mycket pengar.
Något säger mig att han inte fått de från ett 7 till 16 arbete, var kan dessa pengar komma från?
Är inte det uppenbart att det är en svart man?? Inte solbränd alltså! Dessutom, vem är tjejen?? Troligtvis är det Angela som tar fotot!! Kan det ha varit fler i lägenheten, kanske fler är inblandade i mordet?
Citera
2013-07-21, 23:09
Medlem
Vikingablod76s avatar
Helt säkert är att detta inte är några HA. Varför behöver jag inte ens gå in på i detalj men kvinnomord som inte är planerat (om hon golat om något så hade hon tystats direkt men då hade hon inte legat i lägenheten) samt taniga, bruna och snaggade snorungar är inte HA. Möjligtvis hang arounds i någon RW grupp som åker till Kanarieöarna medan HA sitter i Thailand och styr sina affärer.

Drägg allihopa oavsett.
Citera
2013-07-21, 23:17
Medlem
http://www.canarias7.es/articulo.cfm?id=307086

Trevlig kille... JW enligt artikeln.

T
Citera
2013-07-21, 23:54
Medlem
Hoppas han får sitta inne ett bra tag så vi slipper ha sådana där våldsamma tatuerade WT-nollor rännandes omrking bland allmänheten.
Citera
2013-07-22, 09:29
Medlem
Godahopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingablod76
Helt säkert är att detta inte är några HA. Varför behöver jag inte ens gå in på i detalj men kvinnomord som inte är planerat (om hon golat om något så hade hon tystats direkt men då hade hon inte legat i lägenheten) samt taniga, bruna och snaggade snorungar är inte HA. Möjligtvis hang arounds i någon RW grupp som åker till Kanarieöarna medan HA sitter i Thailand och styr sina affärer.

Drägg allihopa oavsett.

Inte riktigt sant dock verkar det som denna killen tillhör BSK och det finns gamla BSK medlemmar som bott på Gran Canaria i vart fall senaste 10 åren och livnärt sig på smådealande och dörrjobb.

Det är möjligt att denna killen sökt sig till HA folk på ön då dom alla ser likadana ut och det är omöjligt för tyska HA att veta att killen varit med i svenska BSK, om det nu spelar någon roll drågg emellan

Tyska HA köpte förra året gamla Hooters som blev Little Brasil som ligger vid strandpromenaden i Playa del Ingles och har nu bytt namn på stället, även finska HA har köpt ett ställe någonstans på södra sidan av ön men vet ej vilket.

https://www.youtube.com/watch?v=0Lv3u49a_uw

Norska HA har lägenheter affärer i Anfi och San Arguineguin där dom även ses ganska ofta

Sen måste alla HA bröder från hela världen hälsa på varandra och det är många som åker till GC för att semestra och hälsa på sina bröder

Dessutom finns HA på med en avdelning på Norra Gran Canaria utanför Las Palmas

http://www.laprovincia.es/sucesos/20...as/225025.html
Citera
2013-07-22, 10:09
Medlem
Herr Wallengren är/var president för Brödraskapet här i Kristianstad.

Välkänd här som ett litet svin som misshandlar kvinnor så fort han får chansen.

Nu är han på flykt men han kommer säkerligen hem till Kristianstad igen ska ni se.
Citera
2013-07-22, 10:14
Medlem
Här har ni hans adress!

Undrar om hans kompis Sjögren fått besök av Farbror Haffe än? Någon i Tollarp som vet?

Citera
2013-07-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Herr Wallengren är/var president för Brödraskapet här i Kristianstad.

Välkänd här som ett litet svin som misshandlar kvinnor så fort han får chansen.

Nu är han på flykt men han kommer säkerligen hem till Kristianstad igen ska ni se.

Han kommer åka fast. Han kommer att komma utlämnas till Spanien. Han kommer få sitta upp till 20-30 år i Spanskt fängelse. Herr Wallengren kommer komma ut som en gammal gubbe.

Han kommer tidigast ut när han är runt 50, men jag antar att han kommer ut när han är närmare 60.

Det blir inte att slå fler kvinnor på ett tag.... ett långt tag.
Citera
2013-07-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceFransson
Hoppas han får sitta inne ett bra tag så vi slipper ha sådana där våldsamma tatuerade WT-nollor rännandes omrking bland allmänheten.

Det blir väll 20-30 år i fängelse. Ska kolla upp om de har 2/3 regeln i Spanien, finns säkert något liknande. Samt finns väll möjlighet att han slussas tillbaka till Sverige efter ett par år och får avtjäna resten i Sverige. Sverige följer alltid svensk lag och praxis så då kommer han ut efter 2/3. Han döms troligen upp till 30 års fängelse och kommer iaf sitta MINST 15-17 år inklusive utslussningsperiod.
Senast redigerad av PG-k 2013-07-22 kl. 11:45.
Citera
2013-07-22, 13:48
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Nya uppgifter säger nu att W*llengren hade vistats ett helt år på Gran Canaria. Inte en månad som tidiga uppgifter sade. Han flydde av allt att döma samma dag som som han begick mordet, alltså långt innan efterlysning utfärdats. Hals över huvud med flyg till Tyskland. Uppgifterna om Turkiet har förmodligen tysk polis plockat fram.
http://spanienaktuellt.wordpress.com...hn-wallengren/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in