Citat:
Det där med att hon var "fin flicka" börjar jag tvivla på.
Anledningar: det mörkas och att inga "vänner" vill uttala sig samt alla inlägga om att låta familjen sörja och sluta spekulera tycker jag lutar åt att det fanns en mörkare sida hos kvinnan. Möjligen drogkretsar.
Anledningar: det mörkas och att inga "vänner" vill uttala sig samt alla inlägga om att låta familjen sörja och sluta spekulera tycker jag lutar åt att det fanns en mörkare sida hos kvinnan. Möjligen drogkretsar.
Citat:
Det spelar ingen roll om hon var alkis/pundare, hon är inte en sämre människa för det? oavsett människa så förtjänar inte någon i den åldern bli berövad på livet av en idiot? dessutom känner jag inte ens tjejen och hennes familj men det kan var schysst att tänka på de anhöriga. Tänk om det var din syrra eller något, och hennes ex döda henne eller dylikt.
håller med. sen tycker i alla fall inte jag att det väger tungt om någon vänn/familjmed säger efter att hon dött att hon var bra tjej. alla säger det om alla som dör typ. men jag har gått skola med *ove och visst fan är det synd om henne och hennes familj. men hon hängde verkligen inte bara i normala oskyldiga kretsar.
hennes omgivning kanske ska ge fan i att lsäa här. vilket som helst pucko vet vad som skrivs på FB när någon mördas. jag skulle i alla fall inte läsa på Fb om min brorsa blev mördad.
med allt detta sagt så förtjänar ingen människa att dö som hon gjorde, oavsset hur hon levde. hoppas de skyldiga åker ditt, blir straaffade och familjen kan få ro.