2013-07-21, 16:51
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
är ni medvetna om att "hans" texter inte är hans? han tar en massa texter från andra sidor och får sedan en massa cred + han är säkert en äcklig bajen dalmas. riktig pajas.

on topic: kan peking utmana dif?
Dalmas? Niva är väl norrbottning för helvete.

Hans lag är förövrigt Tottenham och AIK.

Du verkar vara ett riktigt smartskaft.
2013-07-21, 16:53
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Inte 75% i de senaste matcherna utan endast den senaste. Även om det inte var något jag ville diskutera.

Men läs det jag skriver - vi är VANA med att det gapar tomt. Men trots flytten till större arena så har vi fler % på läktaren än vi hade på Råsunda - förra matchen var trots allt 11000, och det är den överlägset sämst siffran vi haft.

Hade AIK spelat på en arena där vi vanligtvis haft 80% fulla stolar hade jag blivit jävligt less om vi på en ny arena endast fyller 30%.

Nej du har helt rätt, det var bara 73% i matchen innan, my bad.

Jag förstår inte riktigt vad du försöker komma fram till, att folk skulle sluta gå för att större andel stolar är tomma än innan? Av alla möjliga faktorer skulle jag nog säga att det är en av de mest irrelevanta. Jag menar jämför med allt skit som hänt er vid flytten, ändå har det hittills inte påverkat ert snitt nämnvärt.
2013-07-21, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Dalmas? Niva är väl norrbottning för helvete.

Hans lag är förövrigt Tottenham och AIK.

Du verkar vara ett riktigt smartskaft.

han är ändå en äcklig bonde. hur fan kan man heja på aik om man kommer från norrland? jag kommer från sveriges framsida inte fan hejar jag på helsingborg för det. bönder har fan ingen logik.
2013-07-21, 16:58
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nej du har helt rätt, det var bara 73% i matchen innan, my bad.

Jag förstår inte riktigt vad du försöker komma fram till, att folk skulle sluta gå för att större andel stolar är tomma än innan? Av alla möjliga faktorer skulle jag nog säga att det är en av de mest irrelevanta. Jag menar jämför med allt skit som hänt er vid flytten, ändå har det hittills inte påverkat ert snitt nämnvärt.

Vi har under 00-talet två gånger haft ett snitt på över 20000.
Det finns "sparkapital" av publik som inte gått.
Siffror som ni inte ens är i närheten av.

Ja, det är exakt det jag försöker komma fram till.
Tomma stolar och liten beläggning får marginalare att stanna hemma.
2013-07-21, 16:59
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
han är ändå en äcklig bonde. hur fan kan man heja på aik om man kommer från norrland? jag kommer från sveriges framsida inte fan hejar jag på helsingborg för det. bönder har fan ingen logik.

Han hejar inte på AIK. När han var ung var AIK hans lag i Sverige, vilket knappast betydde något.
2013-07-21, 17:05
Medlem
Citat:

Du kanske ska lära dig använda versaler innan du tar ton.
2013-07-21, 17:08
Bannlyst
Citat:
Han hejar inte på AIK. När han var ung var AIK hans lag i Sverige, vilket knappast betydde något.

så med andra ord är han bajare.

Citat:
Du kanske ska lära dig använda versaler innan du tar ton.

Okej.
2013-07-21, 17:11
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Ja, det är exakt det jag försöker komma fram till.
Tomma stolar och liten beläggning får marginalare att stanna hemma.

Det finns antagligen 20 saker som kan få marginalare att stanna hemma, tomma stolar hamnar nog inte på topp 10 sålänge klacken levererar ett bra tryck. Sen så är det ju absolut så att folk föder folk, men det är en annan diskussion.

Nu har vi äntligen en arena där vi kan få in folk, ge oss några år så är jag rätt säker på att vi växer in i den även till vardags. Dock lär det inte hända i superettan.
2013-07-21, 17:29
Medlem
a.e.gs avatar
Stiligt tifo av Dif där...
2013-07-21, 17:31
Medlem
Difs tifo känns jäääävligt likt vårat i vårderbyt iår.. Snyggt i vilket fall.
2013-07-21, 17:32
Bannlyst
matchen har inte börjat. men hittils låter dif 1 miljon gånger högre än bajen.
2013-07-21, 17:34
Medlem
TGTNs avatar
Citat:
matchen har inte börjat. men hittils låter dif 1 miljon gånger högre än bajen.

Varför går du inte och hänger dig själv, troll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in