2013-07-20, 14:03
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei
Någon roar sig med att spraya pods på privatpersoners bilar i Linköping. Det blir ganska dyrt att rekonda bilen ett par gånger i månaden...

Finns ett par tusenlappar i "hittelön" till den som vet vem personen/personerna är.

Så du tänker att vi ska lämna ut namn på crewmedlemmer på ett jävla forum din jävla torsk
Citera
2013-07-20, 14:32
Medlem
SuperSnabbts avatar
Citat:
Någon roar sig med att spraya pods på privatpersoners bilar i Linköping. Det blir ganska dyrt att rekonda bilen ett par gånger i månaden...

Finns ett par tusenlappar i "hittelön" till den som vet vem personen/personerna är.

Killen går under tagen cope2, hans riktiga namn är Henrik Larsson, hit med kosingen
Citera
2013-07-20, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Så du tänker att vi ska lämna ut namn på crewmedlemmer på ett jävla forum din jävla torsk

Finns ju en ännu bättre lösning att kanske låta bli att måla bilarna
Citera
2013-07-20, 15:41
Medlem
SuperSnabbts avatar
Citat:
Finns ju en ännu bättre lösning att kanske låta bli att måla bilarna

Visst det är synd att någon målar på privatägda bilar, men fortfarande hur fan ska du kunna vara säker på att det är han ? hoppas du bråkar med fel person, nån påtänd sönderknarkad graffare som kan vissa dig vart skåpet ska stå
Citera
2013-07-20, 17:20
Medlem
swapzs avatar
Grovt efterblivet om man går på vanlig personbilar sen tycker jag man kan köra på arabernas skåpbilar som redan e totalt köttade med tags, haha..
Citera
2013-07-21, 00:22
Medlem
Luskade fram lite mer bilder från förr som jag skrev innan i tråden att jag skulle försöka med, hittade bara 10 bilder nu men ska kolla runt bland alla bilder om jag finner något mer roligt att dela med mig med.

Dom ligger i ett album, tror denna länk borde funka. http://imgur.com/a/Poken#0

Så vad händer nu i staden? Har också skådat VSDL tags, inte någon höjdare direkt haha, men vår stad behöver en scen så vad skadar detta. Skådade 2st WOL målningar som rullade på östgötan i dagarna, sedan lite nya målningar utav CRS. Något mer nämn värt att dela med sig av?
Citera
2013-07-21, 01:02
Medlem
VSDL är väl utbölingar? Bombat med FUS har jag sett.
Citera
2013-07-21, 03:40
Medlem
[quote=electric-avenue|44405934]Luskade fram lite mer bilder från förr som jag skrev innan i tråden att jag skulle försöka med, hittade bara 10 bilder nu men ska kolla runt bland alla bilder om jag finner något mer roligt att dela med mig med.

Dom ligger i ett album, tror denna länk borde funka. http://imgur.com/a/Poken#0 [QUOTE=electric-avenue|44405934

Du är underbar.
Citera
2013-07-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electric-avenue
Luskade fram lite mer bilder från förr som jag skrev innan i tråden att jag skulle försöka med, hittade bara 10 bilder nu men ska kolla runt bland alla bilder om jag finner något mer roligt att dela med mig med.

Dom ligger i ett album, tror denna länk borde funka. http://imgur.com/a/Poken#0

Så vad händer nu i staden? Har också skådat VSDL tags, inte någon höjdare direkt haha, men vår stad behöver en scen så vad skadar detta. Skådade 2st WOL målningar som rullade på östgötan i dagarna, sedan lite nya målningar utav CRS. Något mer nämn värt att dela med sig av?

kul att alla målningar har olika stiler och att det är en del characters.
såg wol mofo på pendeln för några veckor sen, tror vi menar samma. kul att det är lite olika folk från andra städer så det inte är samma samma hela tiden. dock så är det ju inte så ofta rull på östgötan, vårvintern förra året var det jävligt mkt ett tag tyckte jag på tågen.
Citera
2013-07-21, 15:33
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festivalfitta
kul att alla målningar har olika stiler och att det är en del characters.
såg wol mofo på pendeln för några veckor sen, tror vi menar samma. kul att det är lite olika folk från andra städer så det inte är samma samma hela tiden. dock så är det ju inte så ofta rull på östgötan, vårvintern förra året var det jävligt mkt ett tag tyckte jag på tågen.

Wol målningarna rullade från förra söndagsmorgonen samt framåt i veckan ett par dagar möjligen samtidigt som M2S,Shay,HLT,HUES!
Citera
2013-07-24, 01:00
Medlem
Busfroe1s avatar
Kommer flytta till Norrköping om ett par veckor, hur är scenen där? Vet att det finns en laglig vägg där men hur ser det ut annars?
Citera
2013-07-25, 12:37
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busfroe1
Kommer flytta till Norrköping om ett par veckor, hur är scenen där? Vet att det finns en laglig vägg där men hur ser det ut annars?

norrköpings scen är nog bland dom tråkigaste i Sverige. Jag vet Bboys ocg Eks eller Esk. Sen finns det väl säkert massa annat men hört att det ska vara sjukt dött där. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in