2013-05-08, 02:42
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Men herregud

Varför du gråter? Fett skön snubbe ju...drar ut med en 10 liters färgburk, en baxad lila kanna, en minikrom o begagnad roller vid 7 på morronen mitt i morgonrushen l'ngs e4n...åkte förbi han...då stod han o dansade...men visst...kunde gjorts mkt bättre...kördes över OCH, ASC och OLEG...men de tar nog inte illa upp...såg inte mkt av det andra kortet med ASC grejen... Drop Bombs!
Citera
2013-05-08, 10:21
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Varför du gråter? Fett skön snubbe ju...drar ut med en 10 liters färgburk, en baxad lila kanna, en minikrom o begagnad roller vid 7 på morronen mitt i morgonrushen l'ngs e4n...åkte förbi han...då stod han o dansade...men visst...kunde gjorts mkt bättre...kördes över OCH, ASC och OLEG...men de tar nog inte illa upp...såg inte mkt av det andra kortet med ASC grejen... Drop Bombs!

Dom körde över en AMH tror jag.. Inte ASC. Eller vem vet, jag kan också ha fel. Men har för mej det iallafall
Citera
2013-05-08, 10:54
Medlem
Emptycola99s avatar
Bra idé, dåligt utfört.
Citera
2013-05-09, 17:36
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Fittfjärt vad OCH har lagt mycket. man ser dom fan överallt? såg det först för max nån månad sen och nu ser man det hela tiden vart man än är.

Vilka 5 lkpg crews ligger i mest o aktivast nu för tiden?
Citera
2013-05-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Fittfjärt vad OCH har lagt mycket. man ser dom fan överallt? såg det först för max nån månad sen och nu ser man det hela tiden vart man än är.

Vilka 5 lkpg crews ligger i mest o aktivast nu för tiden?

har insätt att rankningar och listor är inte den här trådens grej riktigt rookie som jag är.
Det jag tror skulle funka är om "alla" får tummen ur och skriver när det kommer upp nya målningar i Linköping. för de flesta ligger ju på latsidan med info och diskutioner.

svar på tal dock tycker jag CRS lägger shystast i stan.
Citera
2013-06-01, 23:00
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Vad händer Linköping, något nytt i staden?
Citera
2013-06-10, 17:20
Medlem
Bamsepajs avatar
och har komme i gång bra. käner 1 kille där. mina favoriter alla fall
Citera
2013-07-02, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stolen

Han torskade på denna va?, Såg han live på morgonkvisten, men hörde om polisbil där en kort stund efter?
Citera
2013-07-20, 03:20
Medlem
Tycker det är kul att tråden är still nu igen. Är folket ute på sommaren istället för att sitta vid datorn?
nån som har nått intressant att informera om? Har sett en del VSDL i stan på sistonde, inte nått att göra glädjehopp över precis... det är tydligen ett sthlm crew och har hört att det står för ViSomDrarLinor.

Ska väll inte klaga men lite löjlig förkortning om det är det jag hört. RÄTTA MIG GÄRNA OM JAG HAR FEL
Citera
2013-07-20, 12:46
Medlem
Någon roar sig med att spraya pods på privatpersoners bilar i Linköping. Det blir ganska dyrt att rekonda bilen ett par gånger i månaden...

Finns ett par tusenlappar i "hittelön" till den som vet vem personen/personerna är.
Citera
2013-07-20, 12:53
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festivalfitta
Tycker det är kul att tråden är still nu igen. Är folket ute på sommaren istället för att sitta vid datorn?
nån som har nått intressant att informera om? Har sett en del VSDL i stan på sistonde, inte nått att göra glädjehopp över precis... det är tydligen ett sthlm crew och har hört att det står för ViSomDrarLinor.

Ska väll inte klaga men lite löjlig förkortning om det är det jag hört. RÄTTA MIG GÄRNA OM JAG HAR FEL
Ja du har rätt. Vsd (Vansinnesdrivande) och Sdl. Två crews från stockholm, det ena från söder och det andra västerort typ
Citera
2013-07-20, 13:41
Medlem
Nargilehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
Ja du har rätt. Vsd (Vansinnesdrivande) och Sdl. Två crews från stockholm, det ena från söder och det andra västerort typ
skoj att VSD fortfarande kör, hängde en del med dom när dom just hade startat upp. finns det bilder på deras lokala verk i Linköping?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in