2007-11-04, 19:07
Medlem
Relevants avatar
LEST och ELLS.
Citera
2007-11-04, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relevant
LEST och ELLS.

värst vad du vet mycket,nej det består av flera personer, men vissa målar inte längre
Citera
2007-11-04, 22:56
Medlem
stolens avatar
Länge leve lkpg...
Citera
2007-11-04, 23:02
Medlem
art_s avatar
ingen från Lkpg som vill snacka lite på msn eller nått ? skicka PM isåfall. (hoppas det inte lät bögigt)
Citera
2007-11-04, 23:04
Medlem
Relevants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
värst vad du vet mycket,nej det består av flera personer, men vissa målar inte längre

Trodde det bara var två, iaf så är det bara lest och ells som man ser tsm med dura tagen. Inte en aning om det har varit fler men du har säkert rätt.
Citera
2007-11-04, 23:19
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
ingen från Lkpg som vill snacka lite på msn eller nått ? skicka PM isåfall. (hoppas det inte lät bögigt)

Joo det där lät fruktansvärt bögigt...
Citera
2007-11-05, 03:23
Medlem
Låter som ytterligare ett skitcrew med småkids som inte riktigt vet vad skissa innebär..
Citera
2007-11-05, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snatt
Låter som ytterligare ett skitcrew med småkids som inte riktigt vet vad skissa innebär..

så att enligt dig är det bara OHS RIG VSM osv dom enda som är "äkta"? Först är bäst? jag kan inte komma ihåg vad som var så speciellt med dom. Dock så körde/kör clobe o ain bra grejjer
Citera
2007-11-05, 17:54
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Joo det där lät fruktansvärt bögigt...
får ursäkta då, det va inte på det viset jag menade
Citera
2007-11-06, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
så att enligt dig är det bara OHS RIG VSM osv dom enda som är "äkta"? Först är bäst? jag kan inte komma ihåg vad som var så speciellt med dom. Dock så körde/kör clobe o ain bra grejjer

Ditt minne verkar inget vidare om du tror att dom 3 var först.

Segal/Puh/Cagos, Oven från TD, Sang, Bent, Foam, Sol, Es, m.fl Ser jag som "först".. möjligt att jag missade någon/några där, ingen är väl speciellt aktiv i dagsläget dock.
Pine, Aker, Ain, Ceat/Soff, Chalk/Clobe, Dman, Palme/How, Wega, Senk m.fl var nog inte långt efter om jag minns rätt.

Tags, paneler, peices, throwups, vad du vill från alla jag precis nämnt var/är så mycket bättre stilmässigt än vad du än kan hitta i lkpg nu. Förrutom FUS tycker jag inte något därifrån är värt att uppmärksammas..

Tågscenen ska vi inte ens tala om, 90% av alla småtoys som kör där nu rörde inte tågen över huvudtaget när tidigare målare var aktiva och bodde i lkpg. Kan man inte, ska man inte.. usch!
Citera
2007-11-06, 17:24
Bannlyst
jo du har rätt,dom du nämde kom före. Att dom var bättre får stå för dig,det skulle bli tråkigt om alla gillade samma saker.

Men att tågscenen består av 90% toys förstår jag inte riktigt,för det är nämligen fuss som kört mest tåg i yarden på senaste tiden,med undantag för lite cws också. INA körde mycket för några år sedan.
Citera
2007-11-06, 20:48
Medlem
Tänkte mest på allt cws, ncs, ina, celon osv man sett på tågen, ingen av dom har något där att göra och ingen av dom skulle spendera tid där om folk som bodde och målade i lkpg förrut fortfarande bodde där och var aktiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in