Slog till på Saint's Row III som nu ligger på 4.99€. Har aldrig kört något av de spelen tidigare, men som jag förstår det är det en mer komisk variant av GTA-spelen, typ.
Det är inga 50-75 % rabatt, men fram tills klockan 11 kan man få Final Fantasy VII och Mortal Kombat - Komplete Edition med 33 % rabatt. (8,70 resp. 18,75).
Jag brukar kolla lite på TotalBiscuits Steam Salebox videor och har noterat att det skiljer en del i
pris på vissa spel.
T.ex CS:GO 3,73 € mot 4,75 €
Worms Revolution 2,74 € mot 3,48 €
Det var bara ett par exempel som är uppe nu och det gäller inte alla spel så det verkar inte vara någon moms grej, men skillnaden är ganska stor ibland.
Någon som vet varför det är olika priser på en del spel i € ?
Såvitt jag vet så har Sverige (Skandinavien) högre skatter på tv-spel.
Jag hade kunnat köpa den teorin om prisskillnaden gällde för alla spel, nu verkar det mest vara lite random...jag har inte lyckats se något möster om det gäller specifika utgivare heller.
Jag hade kunnat köpa den teorin om prisskillnaden gällde för alla spel, nu verkar det mest vara lite random...jag har inte lyckats se något möster om det gäller specifika utgivare heller.
Well, the prices may differ heavily, but don't blame Valve - they don't force the prices. Each publisher is on his own responsibility. Valve sets a price for a region only if the publisher doesn't care about it.
Kanske lite Off-Topic, Men blir det ett till dagligt erbjudande eller var det i och med kl 19:00 idag sista dagliga rean som kom upp? Hoppas på en STOR sista readag om så är fallet att det kommer en sista dag med spel (Imorgon kl 19 alltså)
Kanske lite Off-Topic, Men blir det ett till dagligt erbjudande eller var det i och med kl 19:00 idag sista dagliga rean som kom upp? Hoppas på en STOR sista readag om så är fallet att det kommer en sista dag med spel (Imorgon kl 19 alltså)
Vad du kan hoppas på är de återstående flashreorna, men rean slutar klockan 19 imorgon.