2013-07-21, 02:33
Medlem
Punklivs avatar
Jag har en fråga till alla supportrar som applåderar och uppmuntrar våra spelare efter en förlust; varför? Tror ni att det leder till någonting bra, kanske?
2013-07-21, 02:41
Bannlyst
https://twitter.com/jelu78/status/358586148999811072/photo/1 hihihi
2013-07-21, 02:46
Medlem
SoderortFTWs avatar
Djurgårdens flygplan var förövrigt gulligt, spontant kom jag då att tänka på denna http://www.youtube.com/watch?v=IP68OX_92cw
2013-07-21, 02:58
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoderortFTW
Djurgårdens flygplan var förövrigt gulligt, spontant kom jag då att tänka på denna http://www.youtube.com/watch?v=IP68OX_92cw
Var det verkligen så jobbigt? Var inte riktigt meningen!!!!
2013-07-21, 02:58
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoderortFTW
2013-07-21, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag har en fråga till alla supportrar som applåderar och uppmuntrar våra spelare efter en förlust; varför? Tror ni att det leder till någonting bra, kanske?
Förstår mig inte heller på det. Har man lirat piss en halv säsong är applåder det sista de ska ha. "Men då blir dem ju inte bättre!" F off.
2013-07-21, 03:03
Medlem
Desmoronys avatar
Citat:
Kanske? Tycker trots allt Hammarby trillade boll ganska bra periodvis. Hade något av dom lägen vi hade resulterat i mål hade allt varit frid o fröjd. Men förstår din desperation över alla uteblivna vinster. Fakta är att vi sitter i en rävsax i superettan, det är omöjligt att värva riktigt bra spelare o alla andra lag är överlyckliga när dom tar en poäng mot Bajen även fast vi ligger i mitten av tabellen.
2013-07-21, 03:08
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Det är helt seriöst bara roligt och beskåda hur bajsnödiga ni är. Sen har vi eran reklam på de *tittar upp i himlen o kysser skölden*
2013-07-21, 03:37
Moderator
Lobengulas avatar
Intressant det här, fan vad jag ska jubla om första målet på Tele2 blir DIF . Som väntat så var det ingen hämndaktion för bajens bomb som stoppade testeventet.

Nu hoppas jag bara på att det blir 30000 på läktarna idag söndag. Lite grädde på moset blir det om några förvirrade bajare pucklar på barnfamiljer i blåränder som misstog medborgarplatsen för ett normalt område. Fina rubriker i tidningarna om det sker.
2013-07-21, 03:46
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Förstår mig inte heller på det. Har man lirat piss en halv säsong är applåder det sista de ska ha. "Men då blir dem ju inte bättre!" F off.

Blir bättre av att bli applåderade... hur fan tänker de? Det är som att lära en hund att inte skälla när det knackar på dörren genom att belöna den när den skäller. Får de inga applåder kanske de förstår att det är dags att prestera bättre så att fansen blir nöjda. Belönar man dem tror de att vi är nöjda.

Citat:
Ursprungligen postat av Desmorony
Kanske? Tycker trots allt Hammarby trillade boll ganska bra periodvis. Hade något av dom lägen vi hade resulterat i mål hade allt varit frid o fröjd. Men förstår din desperation över alla uteblivna vinster. Fakta är att vi sitter i en rävsax i superettan, det är omöjligt att värva riktigt bra spelare o alla andra lag är överlyckliga när dom tar en poäng mot Bajen även fast vi ligger i mitten av tabellen.

Att de spelar bra periodvis håller jag med om, om spelarna lär sig att göra mål och försvara lite bättre i vissa lägen är Allsvenskan inte så långt borta, men blir det inga mål skall de fan inte uppmuntras. Det skall självklart sjungas och hejas under matchen, men slutar den utan vinst så skall spelarna inte höjas till skyarna, speciellt inte när det är den tredje matchen utan vinst och säsongen varit en katastrof.
2013-07-21, 05:18
Medlem
Desmoronys avatar
Citat:
Blir bättre av att bli applåderade... hur fan tänker de? Det är som att lära en hund att inte skälla när det knackar på dörren genom att belöna den när den skäller. Får de inga applåder kanske de förstår att det är dags att prestera bättre så att fansen blir nöjda. Belönar man dem tror de att vi är nöjda.

Att de spelar bra periodvis håller jag med om, om spelarna lär sig att göra mål och försvara lite bättre i vissa lägen är Allsvenskan inte så långt borta, men blir det inga mål skall de fan inte uppmuntras. Det skall självklart sjungas och hejas under matchen, men slutar den utan vinst så skall spelarna inte höjas till skyarna, speciellt inte när det är den tredje matchen utan vinst och säsongen varit en katastrof.
Säsongen kändes ändå körd. Det var en fantastisk inramning o Bajen trillade på ganska bra. Tror dom flesta ville gå hem med en positiv känsla o därför stod kvar o applåderade.
2013-07-21, 06:41
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
- Hamburgare saknas på menyn, samt rostad lök till korven.

Det fanns hamburgare på menyn vid ena långsidan iaf. Och på ämnet gillar jag, iaf som första intryck, upplägget med fast food, pub och kiosk separat. En uppdelning som gör det lättare och snabbare att få det man kan tänkas vilja ha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in