2013-07-21, 01:28
Bannlyst
Har inte varit inne sen mitt senaste inlägg och jag ingen lust att läsa igenom 30 sidor. Tror ni att ''Skuggfan'' ligger bakom mordet? Kan våldsbrottet i Döbelnspark under natten ha något med det att göra?
Citera
2013-07-21, 01:29
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Kan inte se hur det skulle kunna göra honom misstänkt i det här fallet. Krävs lite mer än så. Någon som har länk till den mördade kvinnans facebook?

https://www.facebook.com/tov*.sehli*

Tillför e+n.
Citera
2013-07-21, 01:30
Medlem
Våldsbrotter har visat sig vara en misstänkt våldtäkt.

Vet inte riktigt hur skuggfan kom in i bilden, från ngt som enligt mig känns som en ironik kommentar om de är vänner.
Citera
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Har inte varit inne sen mitt senaste inlägg och jag ingen lust att läsa igenom 30 sidor. Tror ni att ''Skuggfan'' ligger bakom mordet? Kan våldsbrottet i Döbelnspark under natten ha något med det att göra?
Är bara en kommentar på youtube som verkar syfta på att skuggafan skulle ligga bakom.
Citera
Medlem
Haha, alltså nu får ni ju fan ge er! Att peka ut någon som möjlig GM för att denne har sagt att BO suger i en kommentar på youtube för två år sedan är ärligt talat att ta det hela lite för långt. Jag skulle gissa att de är kompisar och han skrev så för att driva med henne. Som man gör med kompisar utan att vilja mörda dem!

Vi har ingen aning om vem som är skyldig till brottet så innan det finns något mer att gå på blir knappast något bättre av att peka ut hennes vänner som möjliga GM...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Kan inte se hur det skulle kunna göra honom misstänkt i det här fallet. Krävs lite mer än så. Någon som har länk till den mördade kvinnans facebook?

Håller absolut med dig.

Men vem är denna Eve Andersson som anklagar honom?
Kanske vet hon mer än oss andra?
Citera
2013-07-21, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av groggen10
Våldsbrotter har visat sig vara en misstänkt våldtäkt.

Vet inte riktigt hur skuggfan kom in i bilden, från ngt som enligt mig känns som en ironik kommentar om de är vänner.
Håller med. Känns som ''Banter'' mellan två vänner.
Citera
2013-07-21, 01:32
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flima
Haha, alltså nu får ni ju fan ge er! Att peka ut någon som möjlig GM för att denne har sagt att BO suger i en kommentar på youtube för två år sedan är ärligt talat att ta det hela lite för långt.

Jo, kanske ett long shot. I brist på fakta går spekulationerna vilda.
Citera
2013-07-21, 01:33
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbalove
Håller absolut med dig.

Men vem är denna Eve Andersson som anklagar honom?
Kanske vet hon mer än oss andra?

Vem anklagar hen? Hen säger att en av de som gillat YouTube-videon är GM. Men i alla fall jag kan inte få upp vilka som faktiskt gillat videon.
Citera
2013-07-21, 01:38
Medlem
BuzzMeekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flima
Haha, alltså nu får ni ju fan ge er! Att peka ut någon som möjlig GM för att denne har sagt att BO suger i en kommentar på youtube för två år sedan är ärligt talat att ta det hela lite för långt. Jag skulle gissa att de är kompisar och han skrev så för att driva med henne. Som man gör med kompisar utan att vilja mörda dem!

Vi har ingen aning om vem som är skyldig till brottet så innan det finns något mer att gå på blir knappast något bättre av att peka ut hennes vänner som möjliga GM...

Nu var det inte den två år gamla kommentaren utan kommentaren från Eve A för ca 30 min sedan som ledde åt det hållet. Hennes kommentar behöver inte vara facit men varför ens bemöda sig att kommentera om det inte låg något bakom. Skuggfan verkar dessutom vapenintresserad, vilket man kan se när man läser hans skrivna rollspel på Kobold-hemsidan.

Han kan givetvis vara oskyldig.
Citera
2013-07-21, 01:39
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Vem anklagar hen? Hen säger att en av de som gillat YouTube-videon är GM. Men i alla fall jag kan inte få upp vilka som faktiskt gillat videon.
man kan se att skuggafan har gillat geniom hans kanal, men jag tror inte man kan få fram vilka de andra 8 som gillat videon är. Däremot gör den gamla kommentaren att skuggafan verkar trolig att vara den som åsyftas

Dock är jag nyfiken på hur först videon och sedan kopplingen hittades i första taget.
Senast redigerad av Roi 2013-07-21 kl. 01:42.
Citera
2013-07-21, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver

Om du går in på Skuggfans kanal http://www.youtube.com/user/skuggfan
så kan du se att han har gillat videon. Måste ju vara honom Eve syftar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in