Seriöst...
Vad är det ni finner så himla tillfredställande med att klanka ned på Berny? Blir er egna frustrationsnivå lägre för stunden eller vad är det frågan om?
Jag tycker det är både sorgligt och smått underhållande att se idiotin och ''litenheten'' i den mängd kommentarer riktad MOT henne.
Överhuvudtaget så är hets riktad mot en person med psykiska funktionshinder bara FEL, sen kan man tycka precis det man vill, men man behöver inte lägga allt detta hat i tyckandet, det är enbart ignorans. Man kan uttrycka sina åsikter utan att låta som en frustrerad, hatande retard.
Nu känner jag inte henne, men då jag finner Berny väldigt intressant och stark som individ, så tvivlar jag inte en sekund på att många hatare i denna tråd skulle ha tagit livet av sig eller gjort något annat dumt om ni varit i hennes fall. Hennes styrka är ju för fan något extremt ovanligt, men ni vet väl inte ens vad styrka och vilja är för nånting...
Så, eftersom näthatares ''intelligens'' inte kan nå ens medelnivå, så, bara ööööööös på med nedklankandet, kommentarer om hennes utseende och ålder, konspirationsteoriosande spekulationer om opus dei, om hennes diagnoser, osv, osv, fast ni inte vet ETT SKIT.
Och så gör ni med många andra människor också som ni ''hört'' eller läst om. Ni är fan alla en bunt förlorare. Inte ens motiveringar för dessa hat kan ni komma med, förutom det att det är skönt att hata någon.
Buuuuuuuuuuuuuurn bara!